לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות באופן עצמאי

בכל בית הסלון הוא החלל המרכזי שבו מתקיימת הפעילות השגרתית והשוטפת. אירוח של חברים לשיחת סלון, ארוחת חג או שבת עם המשפחה שתמיד בשלב כלשהו עוברת לספות, והבילוי של הילדים לשחק או זמן איכות משפחתי שלנו עם הילדים מתקיים על הספות בסלון. 

וכמו בכל בית, מגיעים הפעמים שבהם כוס מיץ נשפכת על הספה, פירורים של פיצוחים או חטיפים מתפוררים על הספה, שאריות של פיצה שנדבקים על הספות, ילד שמקיא או "מפספס" פיפי על אחת הספות. ואז הספות שלנו מלוכלכות, דביקות, צבעוניות מכתמים שונים ועולה מהן ריח לא נעים, והן לא נקיות ונעימות כמו שהיו בעבר כשקנינו אותן.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
הקודם
הבא

ניקוי ספות או קניית ספות?

במצב כזה אי אפשר להתעלם ממצב הספות, ולכן יש לנו שתי אפשרויות – להיפטר מהספות או לנקות אותן. המשמעות של להיפטר מהן היא שנצטרך לקנות ספות חדשות ומדובר בהוצאות גבוהות בנוסף לזמן שלוקח לנו לבחור ספות חדשות, דוגמאות, סוג הספה, צבע ועוד ועוד.

לנקות אותן אנחנו יכולים כמובן וגם כאן יש שתי אפשרויות – להזמין חברה לניקוי ספות או לבצע ניקוי ספות באופן עצמאי.

ניקוי כתמים משטיח

באיזו דרך פופולרי כיום לנקות ספות?

בחירה בניקוי ספות באופן עצמאי היא בחירה חכמה וחסכונית עבורנו. יש מספר פעולות שאנחנו יכולים לעשות כדי לנקות את הספות שלנו, לנטרל ריחות לא נעימים, להסיר כתמים (בעיקר טריים) ולחסוך עלויות של שכירת שירותי חברת ניקוי.

יש מגמה הולכת וגדלה בישראל ובעולם של שיתוף מידע על חיסכון, טכנולוגיות חדשות וריבוי בתים שבהם צוברת הפופולריות של עבודות בית בשיטת עשה זאת בעצמך.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי ספות עשה זאת בעצמך

אנחנו יכולים לבצע ניקוי ספות באופן עצמאי ולהגיע לתוצאות יפות מאוד. כיום בכל בית בישראל יש שואב אבק, לכן את האבק, הלכלוך, החול, פירורי חטיפים, פיצוחים והשיערות שנדבקים על הספות, בעיקר בשולי הספה, בתפרים ובכריות הספות אפשר בהחלט לשאוב בתדירות של אחת לשבוע וכך גם לגרום לספה להתנקות מהאבק והלכלוך ומשיערות שנושרות עליה, להאריך את חייה וגם למנוע הצטברות של חיידקים עליה שעלולות לגרום לתגובות אלרגיות.

אחרי ששאבנו את הספה, אפשר בהחלט להסיר בצורה איכותית ובטוחה כתמים שנספגו ונדבקו בספה ולנטרל ריחות לא נעימים שעולים ממנה שנגרמו מקיא, דם, פיפי שאחד הילדים "פספס" וזיעה. בנוסף יש כתמים שאפשר להסיר שנגרמים משתיה מתוקה, בירות, יין, רוטב של פיצה, קפה או תה וכו' על ידי שימוש בתמיסת חומץ עם מים או תמיסת סודה לשתיה עם מים. סודה לשתיה או חומץ הם חומרים נגישים וזולים יחסית ועשויים מחומרים טבעיים ויעילים בעיקר לנטרול ריחות ולהסרת כתמים טריים.

ניקוי ספות על ידי חברת ניקוי מקצועית

חשוב לדעת שאם בחרתם באפשרות של ניקוי ספות באופן עצמאי יכול להיות שיש כתמים עקשניים או יבשים כמו כתמי יין, פיפי, זיעה או טושים שלא יירדו. במצב כזה אנחנו ממליצים לכם על השירות המקצועי של מג'יק קלין שמספק שירותי ניקוי מקצועי בטכנולוגיות החדשות ביותר ובשיטת הזרקה ויניקה. אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ושואבים שמסוגלים לשאוב ולהסיר כתמים שחדרו לעומק הספות מבלי לגרום נזק לספות, לריפוד או לצבע הספה.

השאירו פרטים לניקוי ספות באופן עצמאי

לחברת מג'יק קלין – ניקוי ספות יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות, מספקת שירות במחירים אטרקטיביים ובאחריות מלאה.

השאירו פנייה באתר שלנו ונציג שלנו ייצור אתכם קשר לקביעת מועד נוח לכם לטיפול הספות וכך תקבלו ספות חדשות מבלי שתיכנסו לעלויות גבוהות מרכישת ספות חדשות.

קראו גם:

ניקוי ספות באופן עצמאי
צרו קשר לניקוי ספות באופן עצמאי
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button