לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בד עם חומץ

להרבה משפחות בישראל הספות בסלון מהוות את החלל המרכזי בו מתנהלת השגרה היום-יומית. כתוצאה מכך, הרבה מהפעילות בתוך הבית קורית דווקא בסלון ובספות בפרט.

לכן יש סיכוי גבוה שהספות יתלכלכו מכל מיני סוגים של כתמי אוכל, דם, קיא, שתן, נוזלים כמו שמן, חלב, מיץ, לכלוך שנגרם מילדים כמו שוקולד, קטשופ או צבעים שהילד השתמש בהם לצרכי יצירה, פליטות של תינוקות, הפרשות של בעלי חיים וכו'.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
הקודם
הבא

החשיבות של ניקוי ספה

בשוק הישראלי יש מגוון רחב של ספות שעלותם גבוהה ויכולה להגיע לאלפי שקלים ואף עשרות אלפי שקלים. ככל שהסלון הוא חלל יותר מרכזי בבית, הוא מהווה מוקד להווי המשפחתי וכך עולה הסיכון ליותר לכלוך וכתמים שיצטברו על הספות שלנו, במיוחד כאשר יש לנו ילדים קטנים, כאשר אנחנו מגדלים בעלי חיים בבית שאוהבים להתכרבל ולהתפנק על הספה, וכמובן כאשר אוכלים, שותים על הספה בסלון או כשהילדים צובעים או יוצרים יצירות דווקא על הספה (או על יד הספה) בסלון.
ספה מלוכלכת בכתמים, לכלוך, נוזלים שהתייבשו או הפרשות מבעלי חיים היא לא ספה שכיף ונעים לשבת בה. ישראלים רבים שאוהבים לארח חברים או משפחה בביתם, ירגישו לא בנוח לארח בביתם אורחים שיישבו על ספה שמורגש וניכר שהיא לא נקייה ולא נראית חדשה.

כל הסיבות האלו גורמות לאתגר לא קטן עבור מי שהחלפת הספות בסלון הינה הוצאה כספית ועלויות שהוא לא יכול לעמוד בכל פעם שבספות בביתו מצטברות כמויות של כתמים, לכלוך או ריח לא נעים שבגללן הישיבה על הספה הופכת מחוויה מרעננת וכיפית לחוויה לא נעימה.
במקום רכישה חדשה של ספות קיימת אפשרות של ניקוי הספות, הסרת הכתמים, ניטרול ריחות לא נעימים וחידוש הספה והמראה שלה באופן שמסיר מהספה סימנים שהיא כבר אינה חדשה, כך שיהיה נעים ומרענן לשבת עליה וגורם להארכת חייה של הספה במקום לזרוק אותה ולקנות חדשה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

חומץ כחומר ניקוי

לצד הפתרון של השכרת חברת ניקיון מקצועי לניקוי ספות, קיימת האפשרות לניקוי הספות באמצעות חומץ.
לחומץ יש תכונות שעל ידי שימוש נכון בו, אנחנו נוכל לנטרל באמצעותו ריחות לא נעימים, להסיר כתמים ולנקות לכלוך. הוא מאוד נוח לשימוש, חוסך כסף ולא מצריך התמחות מקצועית לשימוש בו

חומץ הוא חומר ניקוי זמין ועשוי מחומרים טבעיים בלבד ולכן אם משתמשים בו בצורה נכונה הוא לא יגרום נזק לספה. ידוע גם שהוא אכיל ולכן אנחנו רגועים שהוא לא מסוכן לנו, לילדינו ולבעלי החיים שבביתנו, זול מאוד שקרוב לוודאי נמצא בארון חומרי הניקוי (או במגירה ליד השמן במטבח) בכל בית, ולכן יש לו יתרונות רבים לעומת אפשרויות אחרות עבורנו אם הספה שלנו צריכה לעבור ניקוי.
החומץ הוא מוצר זול, במיוחד ביחס לחומרי ניקוי אחרים או בהשוואה לשכירות שירותי חברת ניקיון לספות. בנוסף, מכיוון שחומץ הוא נוזל מרוכז מאוד יש צורך בכמות קטנה יחסית ממנו כדי לקבל אפקט משמעותי של ניקיון, נטרול ריחות או הסרת כתמים.

ספת בד בסלון

תהליך של ניקוי ספות בד עם חומץ

איך מנקים כתמי אוכל:
הניחו קוביות קרח על הכתם במשך כ-20 דקות, לאחר מכן שפכו תמיסה של 2 כפות חומץ וליטר מים על הכתם. לאחר מכן יש להבריש את אזור הכתם כדי להסיר את הכתמים.
איך מנקים כתמים קשים יותר (כמו קפה, שמן וכו'):
יש לערבב בבקבוק ספריי 100 מ"ל חומץ, כפית סבון נוזלי ו-400 מ"ל מים חמים. לאחר מכן יש לרסס את תערובת נוזלים על הכתם. יש לחכות כמה דקות עד שמוסרים הכתמים, לאחר מכן להבריש את אזור הכתם בעזרת מטלית לחה להסיר את תערובת נוזלים מהספה ובסוף לייבש את אזור הכתם עם מגבת.

השאירו פרטים לניקוי ספות בד עם חומץ

חסכון בזמן ובכסף

גם מי שרוצה לחסוך בזמן יכול לבצע ניקוי ספות בד עם חומץ כיוון שמדובר בחומר שניתן לניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך, ללא בזבוז זמן על חיפוש חברת ניקיון מקצועית של ספות, אין צורך בהבנה מעמיקה של חומרים וריאגנטים, אין צורך ברכישת מכשור יקר להזרקה ושאיבה לניקוי ספות או ידע טכני בהפעלתו.

מה כדאי לדעת בנוגע לניקוי ספות בד עם חומץ?

יש אנשים שרגישים במיוחד לריח של חומץ ולכן הוא עלול להשאיר עקבות שיכולות להיות לא נעימות עבור מי שיושב על הספה לאחר ניקוי עם חומץ.
חומץ לרוב מתאים לניקוי נקודתי של כתמים על הספה ולא לניקוי כולל ויסודי של כל הספה כפי שמספקים חברות מקצועיות לניקוי ספות.
כמות לא נכונה של חומץ עלולה לגרום לנזק בצבע או בבד הספה.
חשוב לציין שניקוי בחומץ מתאים לספות מבד בלבד. ספות מעור או דמוי עור עשויות להיהרס במגע עם חומץ.

החומץ לא סיפק את הסחורה?

בחלק מהמקרים קורה שחלק מהכתמים או מהלכלוך החומץ לא הצליח להסיר או שכן הצליח להסיר אבל לא ניטרל ריחות רעים שנדבקו לספה.
במקרה כזה אתם מוזמנים ליצור קשר איתנו ואנחנו נבצע את הניקיון לשביעות רצונכם על סמך הניסיון הרב שלנו והמקצועיות של צוותי הניקוי שלנו.

קערת חומץ
צרו קשר לניקוי ספות בד עם חומץ
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button