לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיח עם חומץ

השטיח הוא אחד הרהיטים הבולטים בחלל שבסלון ויש לו השפעה ניכרת על הנראות והאווירה. כמובן שגם בחדרי שינה של הילדים שטיח מהווה תוספת צבעונית ומשרה תחושה ביתית וחמימה ומונע תחושת קרירות ברגליים בחורף.
אנחנו כישראלים אוהבים מאוד לשהות בסלון אחרי הצהריים, בסופי שבוע וכמובן כאשר אנחנו מארחים חברים ומשפחה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי שטיח עם חומץ – למה בעצם?

יש כמה דרכים לתחזק את ניקיון השטיח ולהסיר ממנו כתמים ולכלוך כמו יין, מיץ, קטשופ, חלב ואפילו דם.
כתמים נוספים שניתן לנקות מהשטיח על ידי חומץ הם במקרה שהחתול השתין או שאחד הילדים "פספס" עליו מה שעלול להביא לריחות לא נעימים מהשטיח.
הצורך לשמור עליו נקי מאבק וכתמים חשוב מבחינה אסתטית כי לא כיף לשבת בסלון או לעמוד על שטיח דביק ושעולה ממנו ריח לא נעים, וכמובן שאם הוא מלא בכתמים ולכלוך, הניקיון שלו משפיע על כל חלל הסלון בצורה שלילית.

גם ברמה הבריאותית, שטיח מלוכלך בכתמים ואבק מהווה כר פורה לחיידקים ובקטריות שגורמים לתגובות אלרגיות וכן לקרדית אבק הבית שעלולה לגרום לקשיי נשימה, עיניים צורבות, שיעולים וכו'. הדבר הזה נכון גם לגבי שטיח בסלון כיוון שמדובר באזור בבית שבני המשפחה נמצאים בו בשעות אחר הצהריים וכן בנוגע לשטיח בחדרי השינה כיוון שאנחנו ישנים בלילה ונושמים ליד השטיח בחדר ונמצאים בו 7-8 שעות כל יום.

חומץ טבעי

הפתרונות לניקוי שטיחים

אפשר לקנות חומר ניקוי ספות בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך, אפשר להזמין חברת ניקוי שטיחים מקצועית שתנקה את השטיח ותסיר את הכתמים ואפשר לנקות את השטיח בעצמנו באמצעות חומץ.
החיסרון בחומר ניקוי שקונים בחנות זה שהוא לא זמין בבית, הוא לא זול במיוחד ושלא כל חומר ניקוי מתאים לכל סוג של שטיח.

היתרון בניקוי בעזרת חומץ הוא שמדובר בפריט שנמצא כמעט בכל בית בישראל, עשוי מחומרים טבעיים, זמין מאוד, ידידותי לסביבה, ולכן הוא בטוח לשימוש ולא צריך לחשוש מדי אם לצריבה או לתחושה לא נעימה על העור אם בטעות הוא נגע בנו, בילדינו או בבעלי חיים שגדלים אצלנו בבית.
החומץ זול יותר מחומר ניקוי שקונים בחנות או מהשכרת שירותי ניקיון. לבטח חומץ הוא גם פתרון זול יותר מאשר לקחת שטיח מלוכלך מכתמים ולקנות שטיח חדש. לכן השימוש בחומץ עבור ניקוי שטיחים הוא נפוץ מאוד.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

בנוסף, כאשר מדובר בכתמים טריים, שניתנים להסרה באופן קל יותר מכתמים שהתייבשו, הרבה יותר פשוט ומהיר לנקות עם חומץ שנמצא בבית והוא זמין מאשר לנסוע לחנות ולקנות חומר ניקוי שפעולה כזו אורכת הרבה יותר זמן.
מצד שני, יש לוודא שסוג השטיח ניתן לניקוי שטיחים בעזרת חומץ כיוון שיש שטיחים שצבעם עלול להדהות או להיפגם אם הם באים במגע עם חומץ. לכן יש לברר האם על פי הוראות היצרן או לברר בשיחת טלפון איתנו האם ניתן לנקות את השטיח שלכם בעזרת חומץ.

איך מבצעים ניקוי שטיח עם חומץ

לפני שמנקים שטיח עם חומץ יש לבצע שלב מקדים והוא לנקות אותו מאבק, חול ושערות. יש להניח את השטיח כשהוא הפוך למשך כחצי שעה בחצר או במרפסת כדי לגרום לכל האבק והלכלוך לצאת ממנו. לאחר מכן יש לשאוב אותו מכל החול והלכלוך שעדיין לא יצא ממנו.
מערבבים 2 כוסות מים ורבע כוס חומץ, מטבילים מטלית בתוך התמיסה ומספיגים אותה על הכתם בעדינות, בלי לשפשף. יש לבצע את הפעולה שלוש-ארבע פעמים ולאחר מכן להמתין כרבע שעה.
לאחר מכן יש לנגב ולייבש את אזור הכתם עם מטלית יבשה.

השאירו פרטים לניקוי שטיח עם חומץ

ומה אם ניקוי שטיח עם חומץ לא מצליח?

עם זאת, לפעמים יש כתמים קשים או כתמים שהתייבשו שלא ניתן להסיר עם חומץ או חומר ניקוי אחר ונדרש ניקוי מקצועי לטיפול בהם, וחברת ניקוי מקצועית כמו מג'יק קלין שתבוא אליכם הביתה, תבצע ניקוי יסודי, תחדש ותרענן את השטיח שלכם.

מאמרים נוספים בנושאי ניקוי ריפודים

ניקוי שטיח עם חומץ
צרו קשר לניקוי שטיח עם חומץ
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button