לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים פרסיים

מחפשים חברה מקצועית בתחום ניקוי שטיחים פרסיים? הגעתם למקום הנכון. שטיחים פרסיים הם מהשטיחים המשובחים והאיכותיים בשוק השטיחים, שמעניקים בכל סלון תוספת משמעותית לאווירה הביתית והמשפחתית ומשדרגים את חוויית האירוח והעיצוב בכל סלון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

קניתם שטיח פרסי במיטב כספיכם והוא כבר לא במצב חדש כפי שהיה בעבר? אתם לא מרוצים מהניקיון של השטיח שנמצא בסלון אבל פחות מתאים לכם כרגע להיכנס להרפתקה כלכלית? קניתם לפני שנים ספורות שטיח פרסי מהמם וכיום המצב שלו מחייב טיפול יסודי כדי שתוכלו להמשיך ליהנות ממנו? אתם אוהבים מאוד את הדוגמה והעיצוב שלו ולא רוצים למסור אותו בגלל שמדובר בשטיח פרסי ייחודי? אנחנו מבינים ואנחנו מכירים את המצב הזה מכל הלקוחות היקרים שלנו שהיו במצב הזה, ובזכות מג'יק קלין יש לכם פתרון פשוט ונוח.

ניקוי שטיחים פרסיים

ניקוי שטיחים פרסיים – למה זה חשוב?

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים לארח בסלון, ובכלל, ישראלים אוהבים את הסלון כי הוא חלל משפחתי, חמים וביתי, במיוחד כשהוא מאובזר בשטיח פרסי. אבל ככל שיש יותר שגרה יומיומית ופעילות במרחב הסלון, גדל הסיכוי ליותר לכלוך, אבק וחול שינשור מהבגדים שלנו על השטיח.

כאשר אנחנו יושבים ומשחקים על השטיח עם הילדים או עם הכלב, כך ינשרו עליו יותר שיערות ופרווה, וכשאנחנו מארחים חברים לשיחת סלון על כוס קפה ועוגה או חטיפים, פיצוחים ושתייה קלה, השטיח ייספג ויוכתם בכתמי משקאות, נוזלים, פירורי חטיפים ופיצוחים.

ההצטברות של כל אלו מסייעים להתפתחות של חיידקים על השטיח ולקרדית אבק הבית שגורמים לנו לתגובות אלרגיות שונות כמו קוצר נשימה, צינון, צריבה בעיניים וגירוד בגוף.

מלבד ההשלכות הבריאותיות, בכל מה שנוגע לתחום ניקוי שטיחים פרסיים, צריך לקחת בחשבון שהלכלוך, הנוזלים והאוכל יחד עם פיפי, זיעה או קיא שעלולים להידבק על השטיח תביא לתוצאה של כתמים צבעוניים, אזורים דביקים בשטיח וריחות לא נעימים. בסופו של דבר המצב הזה יכער את השטיח ואת חלל הסלון כולו, ויגרום לנו להתרחק מהשטיח ולבסוף להתייחס אליו כאל פיל לבן.

אז מה הפתרון? מג'יק קלין!

אם אתם מחפשים פתרון לכל האתגרים האלה ולאופן ההתמודדות עבור ניקוי שטיחים פרסיים, הגעתם למקום הנכון. מג'יק קלין היא הכתובת שלכם לכל השאלות ולכל הבעיות עבור השטיח הפרסי שלכם. למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי שטיחים פרסיים בכל רחבי הארץ בבית הלקוח וכן במפעל ניקוי שטיחים.

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים ומיוחדים עבור שטיחים פרסיים שהם עדינים במיוחד כך שלא תיגרם פגיעה בצבע השטיח וללא חשש שסיבי השטיח ייקרעו או ייתלשו.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים פרסיים

החברה שלנו פועלת בפריסה ארצית רחבה ובזמינות מיידית תוך 24 שעות, וצוותי הניקיון שלנו מעניקים שירות מקצועי, אמין ואדיב לכלל לקוחותינו הכולל הדגמה ללא עלות באזור נסתר בשטיח שלאחריו אתם מחליטים האם אנחנו נתקדם וננקה את השטיח כולו.

אז החלטתם שאתם רוצים להתקדם ולשפר את החוויה המשפחתית והחברתית שלכם בסלון? השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו ואנחנו נבצע את המשימה.

קראו גם:

שטיחים פרסיים
צרו קשר לניקוי שטיחים פרסיים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button