לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

אין ספק ששטיח הוא תוספת משמעותית מאוד לסלון לאווירה הביתית, המשפחתית והחמימה שהוא מעניק, לעיצוב של חלל הסלון וגם מהווה משטח נוח לילדים לשבת ולשחק עליו ומוסיף צבע לחלל המרכזי של הבית.
אבל לפעמים יש תקלות, והשטיח עלול להתלכלך ממגוון גורמים, מאבק, לכלוך, כתמי אוכל ושתיה, זיעה וכו'. וכאשר השטיח מתלכלך יש לכך השפעה על הנראות והעיצוב של הסלון והספות וגם על האווירה והתחושה הביתית בזכות השטיח.
כלומר שטיח מלוכלך לא עושה חשק לשבת עליו או על הספה לידו בזמן אירוח של חברים או בני משפחה או ערב בנות לשבת בסלון ולצפות בסדרה חדשה בנטפליקס וגם לא בזמן איכותי עם בן/בת הזוג להתרווח בסלון על הספה. מהר מאוד, נראה ונבין שאנחנו מתרחקים מהסלון ופחות נמצאים בו, אם השטיח מלוכלך ועולים ממנו ריחות לא נעימים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
הקודם
הבא
סלון עם שטיח

הסיבות לכתמים בשטיח

השטיח מתלכלך מחול ואבק שנופל מהבגדים של ילדינו כאשר הם חוזרים מבית הספר, ומאיתנו כאשר אנחנו חוזרים מהעבודה. בנוסף השטיח מתכסה גם בשיערות שנושרות מאיתנו ומפרווה אם יש לנו בבית בעלי חיים. כמובן שגם כאשר החלון של הבית או הדלת למרפסת פתוחים אבק ולכלוך נכנסים אלינו הביתה.
התנאים של חול, אבק ולכלוך גורמים להצטברות והתפתחות של חיידקים בעומק סיבי השטיח שמזיקים לבריאות שלנו.

השטיח גם מוכתם מזיעה כשאנחנו חוזרים מג'וגינג או מפעילת מאומצת שלנו בבית, פיפי מפעוטות 👶🏼👧🏻 או מגור כלב קטן 🐶 ש"מפספסים" ועושים על השטיח, דם, זיעה ומשומני גוף שאנחנו מפרישים. בנוסף לכתמים, הנוזלים האלה גורמים גם לריחות רעים שדבוקים לשטיח.

גורם נוסף שמכתים ומלכלך את השטיח הוא אוכל ושתיה. פירורים של חטיפים, ממתקים, דייסה או רוטב שנשפכים או מטפטפים על השטיח, קפה, פיצה וכו' – נדבקים לסיבי השטיח ומכתימים אותו, וגורמים לשינוי בצבע שלו. בנוסף, תנאים של שומנים, לחות ואבק בסיבי השטיח עלולים לפתח מלבד חיידקים גם את קרדית אבק הבית שאצל ילדים רגישים היא יכולה לגרום לגרד בגוף, צריבה בעיניים, קוצר נשימה, נזלת וכו'.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

איך מנקים את השטיח? בבית או במפעל לניקוי שטיחים?

בעבר, כאשר לא היו שיטות וטכנולוגיות מפותחות לניקוי שטיחים, ברוב הפעמים ניקוי שטיחים מקצועי היה נעשה במפעל לניקוי שטיחים, כיוון שלא היו חומרים ומכונות מספיק יעילים שמבחינה פרקטית ולוגיסטית ניתן היה לשנע ברכב ולנקות שטיחים בבית הלקוח. לכן בעבר היו מגלגלים את השטיח, עוטפים אותו ולוקחים אותו לניקוי מקצועי במפעל לניקוי שטיחים.
כיום השירות הזה עדיין קיים, אבל מדובר בשירות שהולך ומצטמצם.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בבית הלקוח

למה הוא מצטצמם? משתי סיבות. סיבה ראשונה היא שבזכות שיתוף המידע ברשתות והתפתחות הטכנולוגיה הרלוונטית לניקוי שטיחים, ניתן לנקות את השטיח בעצמנו בשיטת עשה זאת בעצמך ולהגיע לתוצאות יפות מאוד, למרות שאם רוצים להגיע למצב של שטיח נקי לחלוטין יש צורך בניקוי שטיחים מקצועי אחת לחצי שנה.
סיבה שנייה היא שבזכות התפתחות הטכנולוגיה יש כיום וחומרי ניקוי יעילים מספיק ומכונות ניקוי קלים ונוחים לנשיאה, לוגיסטית אין בעיה לשנע אותם ברכב, ולכן ניקוי שטיחים בבית הלקוח נהיה שירות הרבה יותר קל, נוח, בטוח, מהיר וזול.

השטיח שלכם התלכלך וכבר לא נראה נקי ונעים כמו בעבר? הילדים כבר לא רוצים לשבת עליהם בגלל לכלוך וכתמים שהקשיחו את הסיבים ועולים ממנו ריחות לא נעימים? אתם מתביישים לארח בסלון חברים ובני משפחה בגלל השטיח המוכתם שמכער את כל חלל הסלון? אז השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו. אנחנו נגיע אליכם, עד לבית הלקוח, מבלי שתצטרכו לגלגל, לעטוף וכמו לא להרים את השטיח ולא לקחת אותו ברכב לשום מקום. אנחנו נבוא אליכם בזמינות מיידית של כ-24 שעות, וצוות של מג'יק קלין יחדש לכם את השטיח, ינטרל את הריחות הרעים, יסיר את הכתמים מסיבי השטיח כדי שאתם תוכלו ליהנות מהשירות שלנו ומהשטיח שלכם לעוד הרבה שנים תוך חסכון בזמן, וכמובן חסכון כספי ולוגיסטי לא מבוטל.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

ניקוי שטיחים בבית הלקוח
צרו קשר לניקוי שטיחים בבית הלקוח
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button