לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים במרכז

השטיח שלכם במצב רע ואתם לפני אירוח בחג? אתם רוצים לחדש את מראה הסלון אבל לא רוצים להשקיע ברכישת שטיח חדש? הגעתם להחלטה שהשטיח שלכם צריך לעבור ניקוי יסודי? יש הרבה חברות שעוסקות בניקוי שטיחים במרכז, אבל כדי שהשטיח שלכם יהיה באמת נקי ויעניק מראה משודרג לסלון שלכם אתם צריכים לוודא שאתם שוכרים את שירות של חברה מקצועית שמתמחה בניקוי כל סוגי השטיחים ויודעת לטפל בכל סוגי הכתמים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
שטיח נקי בסלון

ניקוי שטיחים במרכז – החשיבות של שטיח נקי

בכל בית רוצים שהשטיח יאריך ימים ככל שניתן מבלי הפתעות שיגרמו לנו לקנות שטיח מוקדם מהמתוכנן, שייצר אווירה ביתית ונעימה, שיהיה כיף לשבת עליו ושייתן לחלל המרכזי של הבית תחושה חמימה ומשפחתית.

כאשר אורחים נכנסים הביתה אלינו הביתה ורואים שטיח אסתטי ונקי בסלון, נוצר אצלם רושם חיובי וחווית אירוח חיובית.

סיבה נוספת היא בריאותית. ברגע שיש על השטיח אבק, לכלוך או כתם שנוצר מאוכל, בתוך סיבי השטיח עלולים להתפתח על השטיח עובש, קרדיות אבק הבית ופטריות מסוגים שונים. במצב כזה השטיח עלול לגרום לנו לפתח אלרגיות ותופעות כמו גירוד בגוף, אסטמה של העור, תחושת צריבה בעיניים, שיעולים וצינון.

לכן חיפוש אחרי חברה מקצועית לניקוי שטיחים במרכז חשובה מארבע סיבות – פרקטית-אסתטית, כלכלית ובריאותית.

חברה מקצועית לניקוי שטיחים

אם החלטתם לשכור שירותי חברת ניקוי שטיחים מקצועית, חשוב שתוודאו בנוגע לגבי מספר נתונים שעשויים להשפיע על ניקיון השטיח. אנחנו ממליצים לבצע ניקוי של השטיח אחת לחצי שנה, לשמור על המגע הנעים שלו, לשדרג את מראה הסלון ולהאריך את חייו.

חברה מקצועית המתמחה בתחום ניקוי שטיחים במרכז היא חברה המשתמשת בטכנולוגיות החדשות והמתקדמות ביותר להסרת כתמים ולכלוך קשה ועקשן ובחומרים איכותיים לחיטוי השטיח.

מג'יק קלין משתמשת בשיטת הזרקה ויניקה לניקוי שטיחים. בשיטה זו מוזרק לשטיח חומר ניקוי איכותי שפועל לפרק את הכתמים ולאחר מכן עם שואב מוציאים מהשטיח את הלכלוך והכתמים יחד עם חומר הניקוי. במקרים של כתמים קשים במיוחד אנחנו משתמשים במכונת קיטור כאשר הטמפרטורה הגבוהה מסייעת לחומרי הניקוי לפרק את הכתמים. שיטות הניקוי שאנחנו משתמשים בהם יעילות כמובן גם לטיפול בעובש וקרדיות אבק הבית בנוסף לחומרי החיטוי שאנחנו משתמשים בהם.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים במרכז

האם אנחנו יכולים לנקות בעצמנו את השטיח?

שמירה ותחזוקה נכונה של השטיח בשיטת עשה זאת בעצמך בהחלט אפשרית וניתן לבצע אותה ללא ידע או הכשרה מקצועית. בעבר היינו נוהגים לתלות את השטיח על מעקה במרפסת או על החלון ולחבוט בו כדי להוציא ממנו את האבק והלכלוך. כיום כמעט בכל בית יש שואב אבק ולכן פעולת השאיבה והוצאת הלכלוך מהשטיח הרבה יותר פשוטה ולכן אנחנו ממליצים לנקות את השטיח אחת לשבוע.

ניקוי שטיחים במרכז בשיטת עשה זאת בעצמך חשוב מאוד כיוון שלבתים באזור המרכז נכנסים סוגי לכלוך שונים שמלכלכים את השטיח, החל מאבק, בוץ, חול, פיח וזיהום אוויר בנוסף לכתמים שעלולים להידבק לשטיח מאוכל, שתיה והפרשות גוף שונות וללכלוך שאנחנו מביאים איתנו כשאנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה. באזור המרכז נהוג שבעלי חיים כגון כלבים וחתולים גרים בתוך הבית וכשהם נכנסים הביתה מסיבוב בחוץ גם הם מביאים לכלוך שעלול למצוא את עצמו על השטיח.

קראו גם:

ניקוי שטיחים במרכז | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים במרכז
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button