לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות ברחובות

הילדים שלנו אוהבים לשבת על הספה ולבלות מול המסך או בקריאת ספרים. אנחנו אוהבים להתרווח על הספה בסוף היום ולהירגע עם כוס קפה ומדי פעם מארחים חברים בשיחת סלון עם שתיה וכיבוד. ישנן עוד סיבות וגורמים שבגללן הספות שלנו מתלכלכות, אבל המשמעות היא שהספות שלנו מתמלאות בחיידקים, בכתמים דביקים ובריחות לא נעימים.

מי שמחפש ניקוי ספות ברחובות בגלל הגורמים האלה – הכתובת שלכם היא מג'יק קלין, חברת הניקוי המובילה בניקוי ספות ברחובות והסביבה.

ממה הספות שלנו מתלכלכות?

ניקוי ספות ברחובות הוא שירות נדרש עבור כל מי שבסלון שלו מתקיימת פעילות של הילדים, בילוי עם חברים או אירוח של בני משפחה בשבתות וחגים. הספות שלנו מתלכלכות מאוכל, שתיה, טושים שהילדים צובעים איתם על הספה או על השטיח בסלון וגם מזיעה או קיא.

מג'יק קלין – ניקוי ספות מתמחה בהסרת כתמים ונטרול ריחות לא נעימים בזכות טכנולוגיות ניקוי חדישות של הזרקה ויניקה שבעזרתה אתם תקבלו ספות חדשות ונעימות. בזכות השירות המקצועי והמנוסה שלנו לא תראו זכר או סימן לאף כתם ותקבלו ספות נקיות מחיידקים וקרדית אבק הבית.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

ניקוי ספות ברחובות בשיטת עשה זאת בעצמך

גם ניקוי ספות ברחובות יכול להיעשות בשיטת עשה זאת בעצמך. כדי שנשמור על הספות שלנו אנחנו צריכים ויכולים לעשות מספר פעולות בעצמנו כדי לתחזק את הספות שלנו ולהאריך את חייהן.

בכל בית כיום יש שואב אבק שבעזרתו תוכלו לשאוב את הספות. יש בשולי הספות, בתפרים, ובכריות מכל הצדדים שלהן אבק, חול, פירורים של אוכל ושיערות שנשרו מאיתנו או מחיות מחמד שלנו בבית. מומלץ מאוד לשאוב את הספות פעם בשבוע, במיוחד אם בסלון מתקיימת פעילות בפרופיל גבוה של הילדים עם חברים, אירוח, או ימים שבהם הילדים הרבה בבית אז הם יושבים על הספות גם בזמן שהם קוראים ספרים או משחקים.

כתמים וריחות לא נעימים מומלץ מאוד להסיר בעזרת תמיסה של מים וחומץ או מים וסודה לשתיה. חומץ וסודה לשתיה הם חומרים שנמצאים בכל בית, נגישים מאוד, עשויים מחומרים טבעיים וזולים מאוד ביחס להשכרת שירותי חברת ניקוי או קניית חומר ניקוי ייעודי לספות.

חומץ וסודה לשתיה יעילים במיוחד להסרת כתמים טריים ויש יתרון בשימוש שלהם לעומת חומר ניקוי ייעודי לספות כיוון שהוא לא תמיד נגיש וזמין בבית כאשר רוצים לטפל באופן מהיר בכתם טרי. כמו כן חומץ וסודה לשתיה יעילים גם לנטרול ריחות לא נעימים שנדבקו בשטיח כמו זיעה, דם, קיא, יין, או פיפי שאחד הילדים או חיית המחמד "פספסו" על הספה. קראו עוד על ניקוי ספות עם חומץ.

השאירו פרטים לניקוי ספות ברחובות

ניקוי ספות ברחובות על ידי חברת ניקוי מקצועית

חשוב לדעת שיש כתמים קשים ויבשים או ריחות לא נעימים שנדבקו מזמן על הספה ולא תמיד קל וניתן להסירם. חשוב לדעת שחזרה על הניקיון שוב ושוב יכול להזיק לצבע של הספות ולריפוד. במקרים כאלה מומלץ להזמין חברת ניקוי מקצועית שיש לה את האמצעים לטפל בכתמים הקשים ביותר.

מג'יק קלין מתמחה בהסרת כתמים ישנים, גם הקשים ביותר כמו יין, דם, וגם כתמים ואבק שחדרו לשכבות בעומק הספה.

שירות הניקיון של מג'יק קלין כולל הדגמה ללא עלות באיזור נסתר ספה, ולאחריו בתיאום עם הלקוח אנחנו מבצעים את העבודה על כלל הספה.

השירות שלנו כולל זמינות מיידית בפריסה ארצית רחבה ובמחירים אטרקטיביים. מג'יק קלין – המובילים בניקוי ספות ברחובות והסביבה.

ניקוי ספות ברחובות | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות ברחובות
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button