לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בנס ציונה

הספות הן הרהיט הבולט בחלל הסלון שאנחנו רואים כשאנחנו נכנסים הביתה. אם הספות נקיות ונעימות, אנחנו ניכנס לבית ונראה סלון אסתטי וביתי ותחושה כיפית להיכנס הביתה. אם הספות לא נקיות ומלאות בכתמים,זה ישפיע על נראות והיופי של הספות ועל חלל הסלון כולו.

ניקוי ספות בנס ציונה לטיפול בכתמים, השמדת חיידקים, להאריך את חיי הספות ולהעניק לסלון תחושת ביתיות ומשפחתיות עושים רק אצל המקצוענים של מג'יק קלין.

למה צריך לנקות את הספות שלנו?

בכל פעם שאנחנו נכנסים הביתה בסוף יום עבודה ומתיישבים על הספה, נופל על הספה הלכלוך שהצטבר על הבגדים שלנו. כשהכלב חוזר הביתה מסיבוב בחוץ או אם אנחנו מגדלים חתול בבית, נושרת מהם פרווה על הספה, חול, פירורי אוכל ואבק.

כשהילדים מארחים חברים, בזמן שהם משחקים, רצים או משתוללים ברחבי הבית ומתיישבים על הספה לנוח קצת, הספה עלולה להתלכלך מכתמי זיעה ואפילו קיא.

אנחנו אוהבים לארח חברים או בני משפחה לסעודות חג או למפגשים בסלון. גם במקרים אלה חשוב לבצע ניקוי ספות בנס ציונה בגלל פירורים של חטיפים, פיצוחים, ממתקים ועוגות שמתפוררים על הספה. 

כמובן שיש גם כתמים קשים יותר כמו פיפי שאחד הילדים "מפספס" על הספה, יין שנשפך או כתמי צבט מטושים שהילדים צבעו על הספה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך

ניקוי ספות בנס ציונה הוא חשוב אבל הוא לא חייב להיות הוצאה יקרה. כדי לשמור את הספות שלנו נקיות ונעימות עם הצבע המקורי שנקנו מהחנות ולהאריך את חייהן יש מספר פעולות פשוטות שכל אחד ואחת יכולים לעשות.

אחת לשבוע (או יותר, תלוי מה מידת השימוש בספות במהלך היום-יום) יש לשאוב את הספות היטב כולל הריפודים, בין התפרים ובשולי הספות. אם יש כריות אז כמובן יש לשאוב את הכריות מכל הצדדים. מעבר לעניין האסתטי, שאיבת הספות חשובה כדי למנוע הצטברות של חיידקים וקרדיות אבק הבית על הספה שעלולים לגרום לנו ולילדינו תגובות אלרגיות.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

הסרת כתמים בשיטת עשה זאת בעצמך

ניקוי ספות בנס ציונה כולל גם הסרת כתמים. הסרת כתמים מומלץ ואפשרי לנקות בעצמנו, במיוחד כתמים טריים. ניתן לנקות כתמים באמצעות חומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך או על ידי הכנת תמיסה של חומץ (שתי כפות) וכוס מים. יש יתרונות לניקוי כתמים מספות על ידי חומץ כיוון שמדובר בחומר טבעי, קיים בכל בית, נגיש (שזה חשוב כאשר רוצים לנקות כתם טרי במהירות) והרבה יותר זול מחומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר.

את התמיסה יש להספיג במטלית על הכתם בספה ולתת לה לעבוד במשך 15-20 דקות. לאחר מכן יש להבריש את אזור הכתם בעדינות ולאחר מכן לנגב ולייבש עם מטלית יבשה (אם אין בבית חומץ זמין אפשר להסיר כתמים על ידי הכנת תמיסה של מים עם סודה לשתיה).

מג'יק קלין לניקוי ספות מקצועי

עם זאת, חשוב לדעת שיש כתמים קשים ועקשניים שלא ניתן להסיר בחומרי ניקוי ביתיים אלא על ידי חברה מקצועית לניקוי ספות כמו מג'יק קלין.

השאירו פרטים לניקוי ספות בנס ציונה

אנחנו מנקים ספות בטכנולוגיית הזרקה ויניקה ובעזרתה אנחנו משמידים את כל הקרדיות והחיידקים, כולל אלו שהתפתחו בתנאי לחות בעומק הספה. לצוותי הניקוי של מג'יק קלין מעל 8 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות בנס ציונה והסביבה ושירות הכולל זמינות מיידית, עלות ללא הדגמה ומחירים אטרקטיביים. התקשרו אלינו או צרו קשר איתנו דרך האתר – אל תתפשרו על פחות מהמקצוענים של מג'יק קלין.

ניקוי ספות בנס ציונה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בנס ציונה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button