לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

הסלון הוא החלל המרכזי והעיקרי בבית ורוב הפעילות נמצאת בו בין אם מדובר בפעילות עם המשפחה או עם אורחים.
בין אם מדובר בספות בד שנקנו ישירות מהחנות או ספות יד שנייה, כך או כך את שתיהן צריך לנקות כדי לשמור על הניקיון שלהן ולהאריך את חייהן. הספות הן הריהוט הכי משמעותי והמרכזי של הסלון, ולכן לאופן שבו אנחנו שומרים על הספות ומתחזקים את הניקיון שלהן יש השפעה ניכרת על האווירה והנראות של הסלון.

כתמי קפה על ספת בד

סוגי לכלוך עבור ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

חול, שערות ואבק הם הלכלוך הנפוץ ביותר שנדבק לספה כיוון ששיער נושר מאיתנו ומבעלי החיים שלנו כל הזמן על הספה. אבק ולכלוך מגיעים לספה כשאנחנו יושבים עליה או מניחים עליה חפצים, מהאוויר עצמו בחלל הבית וכאשר החלון ליד הספות פתוחה, נכנס אבק ולכלוך הביתה.
הניקיון של לכלוך זה הוא נפוץ ופשוט ונעשה בעיקר על ידי שואב אבק. פעם היינו מרימים את הכריות וחובטים בהם, אבל כיום כאשר שואב אבק נפוץ בכל בית, זה האמצעי המועדף והנוח לשאוב את האבק והלכלוך מהספה. כמובן חשוב לוודא שהשאיבה מתבצעת ביסודיות על כל הספה ואם הכריות לא מחוברות לספה יש לשאוב את הכריות מכל צדדיהן.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

מכיוון שהספה מתמלאת באבק ולכלוך כל הזמן, מומלץ לשאוב את הספה אחת לשבוע, כדי למנוע חדירת הלכלוך והאבק לשכבות הפנימיות משתי סיבות:

  1. הראשונה היא פרקטית וכלכלית – כאשר האבק והחול נמצאים בעומק הספה יותר קשה לשאוב אותם החוצה מה שיגרום לספה להיות יותר קשיחה ופחות נוחה. המצב הזה מקצר את חייה ויאלץ אותנו להיפטר ממנה ולקנות ספה חדשה בזמן קצר יותר לו היינו מתחזקים ושומרים אותה.
  2. הסיבה השנייה היא בריאותית – הימצאות לכלוך בעומק הספה עלול לגרום לתגובות אלרגיות בקרב מי שרגיש לאבק ולכלוך כיוון שמדובר באבק שקשה לנקות אותו, וכן להימצאותה של קרדית אבק הבית שלכלוך, תנאי לחות שיש בתוך הספה ונוזלים שנשפכים על הספה מהווים כר פורה להתפתחותה של קרדית אבק הבית. התגובות האלרגיות אליה עלולות להיות קשות מאוד כמו קוצר נשימה, שיעול, עיניים צורבות, גירוד בגוף ואסטמה.

כתמי אוכל, משקה, דם, זיעה והפרשות של בעלי הם סוג שונה של לכלוך ולכן יש להתמודד איתם בצורה שונה. סוג זה של לכלוך יש להסיר על ידי חומרי ניקוי.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

חומרים בהם ניתן לבצע ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

אפשר לקנות חומרי ניקוי בכל סופר או בחנויות עשה זאת בעצמך, אבל חשוב לוודא שסוג החומר מתאים לניקוי ספות מבד וכן לסוג הבד (טבעי, סינטטי וכו').
אופן הניקוי הוא פשוט והוא כולל שלושה שלבים – מספיגים או מרססים את האזור המלוכלך בספה בחומר הניקוי, מברישים או מעבירים בעדינות סמרטוט על האזור שהוספג בחומר ניקוי (על פי הוראות השימוש שמופיעים על גבי חומר הניקוי). בשלב זה יש להמתין כרבע שעה לתת לחומר לעבוד ולפרק את הכתמים, ולבסוף לנגב את האזורים עם הכתמים במטלית לחה.

שימוש בחומרי ניקוי טבעיים

אפשרות נוספת לניקוי כתמים ולכלוך הוא באמצעות סודה לשתיה או חומץ שהם חומרים שלרוב נמצאים בכל בית, עשויים מרכיבים טבעיים, זמינים והרבה יותר זולים מחומרי ניקוי ייעודיים הנמכרים בסופר.

סודה לשתיה – מערבבים כוס מים עם שתי כפות של אבקת סודה לשתייה ומספיגים את התמיסה על האזורים הבעייתיים בספה. ממתינים כחצי שעה כדי לאפשר לתמיסה להיספג בכתמים וכעת משפשפים בעדינות עם סקוץ' ומעט מים. לאחר מכן יש להניח מגבת או להמתין עד לייבוש הספה.
יש לציין שניקוי עם סודה לשתייה יעיל בעיקר נגד כתמים טריים של יין, קפה, אוכל ושתן, אך לא נגד כתמים שכבר התייבשו ונמצאים זמן מה על הספה. בנוסף, יש לציין שניקוי באמצעות סודה לשתייה יעיל גם עבור ניטרול ריחות לא נעימים שעולים מהספה בעקבות הפרשות או כתמי אוכל שנדבקו לספה.

השאירו פרטים לניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

חומץ – הניחו קוביות קרח על הכתמים שעל הספה והמתינו כחצי שעה. ערבבו ליטר מים עם שתי כפות חומץ והספיגו את התמיסה על הכתמים בעזרת מטלית. לאחר מכן הברישו עם מברשת את הכתמים והמתינו לייבוש מלא. קראו עוד בנושא ניקוי ספות בד עם חומץ

כיבוס – חלק מהכריות של הספות נסגרות בריצ'רץ', ואם על חלקן נדבקו כתמים, ניתן להוציא מהם את החלק הפנימי ולכבס את המעטפת כדי להסיר את הכתמים. כדי לקבל תוצאות מיטביות יש להפעיל על כביסה עדינה ובכל מקרה לכבס על פי הוראות היצרן.

התזת מבשם כביסה – על מנת להעניק לספה שלכם ריח טוב ניתן לרסס עליה מבשם כביסה שייתן לה ריח נעים ורענן, במיוחד אם יש עליה ריח של שתן או קיא.

ספת בד

שימוש בחומרי ניקוי ידודותיים

כאשר רוצים לבצע ניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך, חשוב להשתמש בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה משתי סיבות. הראשונה היא שלא ייגרם נזק לספה, כיוון ששימוש בחומר לא מתאים עלול לגרום לצבע של הספה לדהות ואפילו לשכבה של הספה להתקלף.
הסיבה השנייה היא לשמור על הבטיחות של ילדינו, שלנו ושל בעלי החיים שלנו. יש חומרי ניקוי כימיים שאם הם באים במגע של העור שלנו הם עלולים לגרום לתחושת צריבה ואף לתגובות אלרגיות קשות.

אם ניסיתם לבצע ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך והכתמים לא ירדו, אל תהסס לפנות למג'יק קלין ואנחנו נשלח אליכם הביתה בהקדם צוות מנוסה שיטפל וינקה באופן מקצועי את הספות שלכם.

מאמרים נוספים בנושאי ניקוי ספות וריפודים

ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך
צרו קשר לניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button