לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בד עם סודה לשתיה

אז קנינו ספה חדשה לסלון, התלהבנו מהסגנון שלה, העיצוב שלה מתאים בול לחלל הסלון, היא רכה ונעימה, עולה ממנה ריח נעים, הילדים אוהבים להתפנק עליהם ולהירדם ואנחנו אוהבים להתרווח עליה עם כוס קפה לאחר יום עבודה.
מהמשפחה קיבלנו מחמאות לאחר שאירחנו אותם בחג האחרון, וגם החברים מפרגנים כשבערב גברים צפינו במשחק כדורגל סוער בסלון והנשים העבירו בסלון מרתון סדרות בבינג'.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב לנקות ספות בד?

אבל מה קורה לספות בד אחרי כמה חודשים אם לא שומרים ומתחזקים את הניקיון שלה? מהר מאוד הן יהפכו מנכס לנטל. מרהיט בבית שהילדים אוהבים להתפנק עליו, הם יתעלמו ממנו, כאשר גם לנו יהיה פחות נעים לשבת על הספות.
כאשר לא שומרים על ניקוי ספות, הן מתמלאות באבק, חול, שערות, פרווה של בעלי חיים, ונספגים בהן כתמי אוכל, הפרשות של הגוף כמו שתן, דם, שומני גוף וזיעה, וכן כמובן נוזלים שנשפכים או מטפטפים על הספה כמו יין, מיצים, רטבים, שתיה חמה וכו'.

כדי להאריך את חייה של הספה ולגרום לה להישאר נעימה, רכה ובלי ריחות רעים, צריך לתחזק את הניקיון שלה באופן רציף. זה אומר שצריך לשאוב ממנה את האבק, הלכלוך והשערות. ובנוסף חשוב מאוד להסיר כתמים שנספגו בספה ולנטרל ריחות רעים.
בזכות הטרנד העולמי ההולך וגובר של תיקונים ואף ניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך במקום לקרוא מיד לאיש מקצוע, יש כיום מידע רב באינטרנט וברשתות החברתיות שיסייע לנו במספר דרכים ופעולות שניתן לבצע כדי לנקות ספות בד.
כיום בכל בית יש שואב אבק, בעזרתו ניתן לשאוב מהספות, כולל הריפודים, את כל סוגי הלכלוך, האבק, החול והשערות שנדבקו לספות, לריפודים ולכריות ושהצטברו עליהם חיידקים.

ניקוי ספות בד עם סודה לשתיה

ניקוי כתמים טריים מספות בד באמצעות סודה לשתיה

פעולה נוספת וחשובה מאוד בתהליך ניקוי הספות היא הסרת כתמים ונטרול ריחות, כיוון שכתמים גם מכערים את הספה ואת חלל הסלון כולו, גם הורסים את החשק לשבת על הספות וגם מהווים תנאי חשוב להתפתחות ושגשוג של קרדית אבק הבית בספות שלנו.

בשיטת עשה זאת בעצמך, ניתן לנקות כתמים ולנטרל ריחות לא נעימים על ידי שימוש בסודה לשתיה. היתרון בסודה לשתיה הוא שמדובר בחומר זול מאוד, נמצא בכל בית, זמין (במיוחד כאשר אנחנו רוצים להסיר כתמים טריים) ועשוי מחומרים טבעיים.
כאשר נשפך נוזל או אוכל והכתים את ספת הבד שלכם, לפני שרצים אל חברת ניקוי ספות בד, נסו קודם להסיר את הכתם על ידי סודה לשתיה.
הכינו תמיסה על ידי ערבוב כוס מים ושתי כפות סודה לשתיה. שפכו מעט מהתמיסה על כתם והמתינו שעה. במהלך השעה התמיסה סופגת את הכתם. לאחר מכן יש לשאוב את האבקה שנותרה מהאזור בו הספה הוכתמה.

השאירו פרטים לניקוי ספות בד עם סודה לשתיה

ואם הכתם לא יורד – מה עושים?

אז בהחלט ניתן להסיר חלק מהכתמים באמצעות סודה לשתיה, אבל חשוב לדעת שיש כתמים עקשניים או יבשים שלא יירדו על ידי סודה לשתיה בלבד. במקרה כזה, התקשרו למג'יק קלין, ואנחנו ניכנס לתמונה ונטפל בכתמים, על ידי צוות ניקוי מקצועי שיודע להסיר כל כתם מספות בד ובשימוש של חומרי ניקוי ידידותיים ובטיחותיים ובמכשירים בטוחים שאינם גורמים לקרעים או שריטות בספות הבד.

קראו גם:

סודה לשתייה חומר ניקוי
צרו קשר לניקוי ספות בד עם סודה לשתיה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button