לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפוד ספה

כאשר אנחנו קונים ספה, אנחנו לוקחים בחשבון את מידת ההתאמה וההשפעה שלה על חלל הסלון. לכן אנחנו משקיעים הרבה כסף, זמן ומחשבה בתהליך בחירת הספה. הצבע, הגודל והסגנון של הספה משפיעים מאוד על הסלון כולו, שהוא המרחב המשמעותי בבית לזמני איכות משפחתיים, לאירוח של חברים ובני משפחה וגם לסתם מנוחה בסוף יום העבודה.

לכן, כדי לשמור על ההתאמה בין הספה לבין חלל הסלון ורהיטי הסלון ועל האווירה הנעימה, החמה והמשפחתית של הסלון, חשוב מאוד לשמור על הספה נקייה ונעימה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
ניקוי ריפוד ספה

איך מתחזקים ושומרים על ניקיון ריפוד הספה?

כדי לשמור על הספה ועל ריפוד הספה נקיים ונעימים ועם ריח טוב ולהאריך את משך חייה, יש לבצע מספר פעולות ניקוי שכל אחד וכל אחת יכולים לעשות בשיטת עשה זאת בעצמך, כאשר חלק מהפעולות הן פעם בשבוע או יותר (בהתאם למצב הספה). בנוסף לכך, פעם בחצי שנה, יש להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית שמצטיינת בניקוי ריפודי ספות ובשירות ללקוחות שלה, כדי להשלים את הטיפול ולהסיר כתמים קשים ויבשים שלא ניתן לנקות בשיטת עשה זאת בעצמך.

איך מבצעים ניקוי ריפוד ספות בשיטת עשה זאת בעצמך

כיום בכל בית כמעט יש שואב אבק. כדי לנקות את ריפוד הספה שלנו בעצמנו, יש לשאוב ממנה לכלוך, חול, שערות ופרווה לפחות פעם אחת בשבוע ובכל הפינות, כולל הדפנות והתפרים גם כדי שהיא נעימה יותר וגם כדי למנוע הצטברות חיידקים בריפוד ובשכבות הפנימות בתוך הספה.
במקביל לכך, יש להסיר כתמים ולנטרל ריחות לא נעימים על ידי חומרים שמנקים את הספות. ניתן לקנות חומר ניקוי ספות ייעודי וניתן לנקות כתמים על ידי חומרים שנמצאים ונגישים בכל בית. אפשרות אחרת להסרת כתמים ולנטרול ריחות שנדבקים לספה היא על ידי ניקוי ספות בד עם חומץ או ניקוי באמצעות סודה לשתיה שם חומרים שזמינים וקיימים בכל בית, זולים מאוד ביחס לחומרי ניקוי ייעודיים, יעילים מאוד נגד נטרול ריחות לא נעימים ובהסרת כתמים טריים הנגרמים מאוכל, שתיה או הפרשות גוף כמו זיעה, שתן, דם או הפרשות שומניות.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

אז למה צריך חברת ניקוי מקצועית שתנקה את הספה?

הפעולות שצויינו בפסקה הקודמת שכל אחד ואחת יכולים לעשות, אכן מציגות ומאפשרות להאריך את חייהן של הספות שלנו ולתחזק את הניקיון שלהן, אבל יש כתמים עקשניים או כתמים יבשים שבאמצעים ביתיים לא יורדים כיוון שהם נספגו עמוק בריפוד אל תוך השכבות העמוקות, ויש אבק, חול ולכלוך שחודרים לעומק הספה, ולא ניתן לשאוב אותם עם שואב אבק ביתי.

השאירו פרטים לניקוי ריפוד ספה

במקרים כאלה רק חברת ניקוי מקצועית כמו מג'יק קלין יכולה לטפל. כאשר צוות ניקוי מקצועי של מג'יק מגיע אל בית הלקוח, הוא עושה בדיקה מקיפה של כלל הלכלוך והכתמים שנדבקו לספה. לאחר מכן הוא מבצע התאמה מלאה של חומר הניקוי המתאים אל סוגי הלכלוך והכתמים השונים וכן והתאמה של חומרי הניקוי לסוג הספה.
צוותי הניקוי שלנו עובדים בפריסה ארצית רחבה, תוך מתן שירות מקצועי ואדיב. השירות שלנו כולל הדגמה ללא עלות באזור נסתר ברחבי הספה ולאחר מכן אנחנו נבצע, בתיאום אתכם, את הניקוי הכולל של הספה, תוך שימוש בחומרי ניקוי ידידותיים ובמכשירים שמביאים תוצאות מצוינות מבלי לגרום לשריטה או לצבע של הריפוד לדהות או להישרט.
אז השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו, מג'יק קלין, כדי לתאם טיפול וניקוי ריפוד ספה.

סלון בד
צרו קשר לניקוי ריפוד ספה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button