לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים משתן

התעוררתם מוקדם בבוקר לקולות בכי של אחד הילדים שקר לו, או שהבגדים שלו רטובים? הבנתם מהר מאוד שמדובר באירוע בו הילד "פספס" וברח לו פיפי על המזרן.

מזרונים איכותיים ששומרים על הבריאות של ילדיכם, שמאפשרים להם לישון שינה איכותית וששומרים על הגב והעצמות שלהם במהלך השכיבה חשובים מאוד, לכן רבים מאיתנו משקיעים וקונים מזרונים איכותיים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי מזרונים משתן – למה בעצם?

חשוב לשמור על מזרונים נקיים משתן ובכלל לטפל ולהסיר כתמים ולכלוך כיוון ששתן הנספג במזרון עלול להיספג בשכבות הפנימיות של המזרון ולגרום לעובש, הצטברות של חיידקים וכן להתפתחותה של קרדית אבק הבית שעלולה לגרום לגירוד בגוף, קוצר נשימה, נזלת, שיעולים וצריבה בעיניים.

מלבד זאת שתן גורם לריחות לא נעימים שנספגים במזרון וכמובן הריחות האלה יעלו באוויר ויגרמו לנו וילדינו לנשום את אותן ריחות.

בנוסף הזנחת נושא ניקוי מזרונים עלול לקצר את משך חייו שכן בגלל הריחות הלא נעימים, העובש והחיידקים שעלולים להתפתח בו, אנחנו נאלץ להיפטר מהמזרונים שלו ולהוציא הרבה כסף כדי לקנות חדשים.

ניקוי מזרונים מכתמים

ניקוי מזרונים משתן – חייבים להזמין חברת ניקוי מקצועית?

יש אפשרות לנקות ולהסיר כתמי שתן שנספגו במזרון בשיטת עשה זאת בעצמך על ידי חומרים שיש לכל אחד ואחת מאיתנו בבית. הניקוי יכול להתבצע על ידי ניקוי עם חומץ או באמצעות ניקוי עם אבקת סודה לשתייה. כאשר מדובר בכתם טרי יש להניח מטלית יבשה על הכתם כדי שהיא תספוג את השתן מהמזרון ולהשאיר אותה כעשר דקות על הכתם. בשלב הבא יש לפזר אבקת סודה לשתיה כדי שהיא תספח את שאר השתן שנספג בספה ולהמתין כחצי שעה עד שעה. לאחר מכן יש לשאוב עם שואב אבק את שאריות האבקה מהאזור המוכתם.
אפשרות נוספת היא על ידי חומץ.

בניקוי כתמי שמן על ידי חומץ יש להשרות מטלית נקיה בתמיסה של כוס מים ושתי כפות חומץ, ולהניח את המטלית (שהיא לא מלאה בתמיסה לגמרי כדי לא להרטיב לגמרי את המזרון) על האזור המוכתם משתן ולהמתין כחצי שעה. לאחר מכן עם מברשת להבריש בעדינות את אזור הכתם. שלב חשוב נוסף הוא לאחר ההברשה יש לייבש את האזור עם מגבת יבשה שתספוג לחלוטין את התמיסה שנותרה.

כמובן שניתן לנקות ולהסיר את הכתמים על ידי חומרי ניקוי ייעודיים למזרונים. חשוב מאוד לעקוב אחר הוראות השימוש ולוודא שחומר הניקוי מתאים למזרון ועל פי הוראות היצרן.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

היתרונות של חומץ ואבקת סודה לשתייה

היתרון בשימוש בחומץ או באבקת סודה לשתיה כחומרי ניקוי מזרונים משתן שהם חומרים טבעיים, אינם מסוכנים למזרון, לריפוד או לקפיצים (במידה ומדובר במזרון קפיצים), אינם מסוכנים לילדים או לחיות מחמד במקרה של חשיפה במגע אליהם, קיימים בכל בית, זמינים, וזולים הרבה יותר מחומר ניקוי ייעודי שקיים בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך. יתרון נוסף של חומץ ואבקת סודה לשתייה הוא שמדובר בחומרים שגם מסייעים להסרת כתמים וגם לנטרול ריחות שלא פעם הן תופעה שמתלווה לכתם שתן שמופיע על המזרון.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים משתן

מג'יק קלין – חברה מקצועת לניקוי מזרונים משתן

עם זאת יש כתמים קשים, כתמים שהתייבשו או כתמים שנספגו וחדרו לעומק המזרון ולא ניתן להסיר אותן על ידי חומרי ניקוי ביתיים. במקרה זה רק ניקוי של חברת ניקוי מקצועית יוכל להסיר את הכתם ולהחזיר את מצבו של המזרון לקדמתו. 

אצלנו במג'יק קלין משתמשים בחומרי ניקוי ומכשור מקצועי לניקוי כתמי שתן, כולל כתמים ישנים וקשים בשיטה של הזרקת חומר לעומק המזרון ויניקת החומר על ידי שואב מקצועי שלאחר הסרת הכתם ונטרול ריחות לא נעימים תקבלו את המזרון שלכם כמו חדש, נעים, ריחני ורענן כדי שתוכלו לישון ולנוח עליו ללא חששות ממה אתם נושמים כאשר אתם ישנים על מזרון מוכתם משתן.
אז אם אתם רוצים לישון בראש שקט, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר. אנחנו נחזור אליכם ונעשה את כל העבודה הקשה, כך שתוכלו לישון בראש שקט על מזרון נקי ותיהנו משינה בריאה ונעימה.

ניקוי מזרונים משתן
צרו קשר לניקוי מזרונים משתן
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button