לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרון מעובש

בזמן שאנחנו ישנים על המזרון בחדר השינה, אנחנו למעשה נושמים מה שנדבק או נספג למזרון. לכלוך, אבק, שיערות, הפרשות גוף כמו זיעה, קיא, פיפי שאחד הילדים מפספס, כתמים שומניים מאיפור או אוכל ושתיה שלכלך את המזרון. גם בזמן שהחלון פתוח כדי לאוורר את החדר, נכנסים לחדר אבק ולכלוך וחלק מהם נדבק ונצמד למזרון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כדי להבין את המשמעות של החשיבות לנקות ולתחזק את המזרונים שלנו אנחנו צריכים לדעת ששליש מהחיים שלנו אנחנו שוכבים על המזרון. זה חלק משמעותי מאוד מהחיים שלנו ולכן אסור לנו לזלזל בניקוי הסביבה שבה אנחנו ישנים.

מה הבעיה בעצם עם עובש?

כאשר המזרון נרטב משתן, מים, זיעה, קפה, דם או משקה אחר – עלולה להתפתח עליו לחות. מזרון עם לחות אלה שני תנאים נוחים מאוד להיווצרות של עובש. גם כאשר המזרון צמוד לקיר שמתפתח עליו עובש, העובש עלול לעבור מהקיר אל המזרון.

להימצאות של עובש במזרון יש מספר השלכות:

  1. פגיעה באסתטיקה של חדר השינה וסביבת שינה מלוכלכת ולא נעימה.
  2. התפשטות של העובש לקירות, לחלל הבית ולדפנות המיטה.
  3. אם אנחנו נושמים עובש והוא חודר לגוף שלנו אנחנו עלולים לסבול מתופעות של פגיעה במערכת החיסונית, פגיעה במערכת הנשימה, גרד בגוף, צינון וסחרחורות. תופעות אלה עלולות גם להשפיע על איכות השינה, על העירנות שלנו ולגרום לנו להיות עייפים ולא מרוכזים במהלך היום.
  4. הזנחה וחוסר טיפול במזרון למצב שלא ניתן יהיה כלל לנקות את המזרון עד שלא תהיה לנו ברירה אלא לזרוק את המזרון ולשאת בעלויות של מזרון חדש.
ניקיון למזרון מכתמים ועובש

האם ניתן לנקות עובש ממזרון בעצמנו?

ניתן לנקות ולהסיר עובש ממזרונים אבל חשוב להבין שתהליך ניקוי מזרון מעובש שונה מניקוי כתמים. עובש נוצר כאשר יש נוזלים ולחות במזרון, לכן שימוש מוגבר בנוזלים לא יטפל בעובש אלא רק יגרום להתפשטות העובש במזרון. ניקוי מזרון מעובש בשיטת עשה זאת בעצמך הוא תהליך מורכב אבל אפשרי, אבל רק אם העובש לא התפשט בכל המזרון.

ניקוי באמצעות סודה לשתיה – פזרו את האבקה על האזור בו זיהיתם עובש והמתינו כחצי שעה. לאחר מכן נגבו בעדינות עם מטלית מעט לחה (חשוב לא להספיג בהרבה מים את המטלית).

ניקוי באמצעות חומץ – כדי לנקות עם חומץ רססו חומץ טבעי על אזור הכתם והמתינו כשעה כדי לאפשר לחומר לפעול נגד העובש.

לאחר ניקוי עם סודה לשתיה או חומץ נגבו את האזור עם מטלית יבשה והניחו את המזרון בחלל פתוח כדי לאוורר ולייבש את המזרון.

ניסיתם בעצמכם אבל הכתמים לא יורדים – מה עושים?

זיהיתם כתמי עובש מרובים על המזרון אבל אין לכם סבלנות או זמן לנקות בעצמכם? ניסיתם לנקות אבל בכתמים שלא ניתן לטפל באופן נקודתי בעצמכם? זה הגיוני. ניקוי מזרון מעובש מצריך מומחיות, ניסיון ומקצועיות רבה כדי להסיר את העובש ולמנוע פגיעה במזרון.

הפתרון שלכם הוא פשוט – לפנות אלינו. למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי מזרונים. צוות ניקוי שלנו יגיע אליכם, יבדוק ביסודיות את מצב המזרון וסוגי הכתמים ויבצע עבורכם הדגמה ללא עלות באזור נסתר במזרון. לאחר אישור הלקוח צוות הניקוי יבצע את העבודה בצורה מקצועית וברמת שירות גבוהה.

השאירו פרטים לניקוי מזרון מעובש

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה שאינם גורמים נזק או פגיעה למזרון ובחומרי חיטוי שמשמידים את כל סוגי העובש, הפטריות וקרדיות אבק הבית שאוהבות להסתתר בעומק המזרון.

זיהיתם עובש במזרון ולא מתאים לכם עכשיו הוצאות על מזרון חדש אבל מצד שני חוששים לבריאות שלכם? אל תחשבו פעמיים. התקשרו אלינו וצוות מקצועי של מג'יק קלין בדרך אליכם.

ניקוי מזרון מעובש | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרון מעובש
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button