לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

שטיפת חלונות בגובה

כל עסק וכל חנות שפונה אל הרחוב, שמארח פגישות עסקיות עם לקוחות, שחשוב לו שהעובדים שלו ירגישו בנוח ונעים צריכה לשמור על רמת ניקיון ואסתטיקה שתאפשר שגרת עבודה וסביבה שכיף לעבוד בה.

כדי שעסק או משרד שממוקם בתוך מגדל ייהנה מזרימה חופשית של אור טבעי ולהנות מנוף ירוק של פארקים או של ים ושמים, יש להקפיד שהחלונות ינוקו באופן שגרתי לפחות פעם בשבועיים. אתם מחפשים חברה מקצועית בתחום שטיפת חלונות בגובה? חשוב שתבררו היטב ותבחרו חברה עם ניסיון בניקוי חלונות, שיש לצוותי הניקוי שלה אישורים והכשרות, שיש לה המלצות וחוות דעת חיוביות ברשתות החבריות ושהיא משתמשת בציוד תקני ובטיחותי לעבודה בגובה.

ניקוי חלונות בגובה | מגיק קלין

למה שירותי ניקוי ושטיפת חלונות בגובה נהיו פופולריים בשנים האחרונות?

באזורי התעסוקה המבוקשים ובמרכזי הערים ברחבי העולם נבנים עוד ועוד מגדלים ורבי קומות כדי ליצור עוד שטחי מסחר ונדלן לתעסוקה. המשמעות של ריבוי המגדלים היא עוד ועוד עסקים ומשרדים במגדלים אלו שצורכים שירותי ניקוי ושטיפת חלונות בגובה.

מסיבות אלו עולה הביקוש להשכרת שירותי ניקוי ושטיפת חלונות בגובה. למרות הביקוש ותנאי השוק, חובה לבדוק היטב איזו חברת ניקיון אנחנו שוכרים כיוון שמדובר בשירותי ניקיון שמתבצעים במהלך עבודה בגובה. עבודה בגובה מצריכה אישורים, קורסים והשתלמויות לצוות הניקיון, ביטוחים ורישיון עסק וציוד בטיחותי ותקני.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

שיטות לניקוי ושטיפת חלונות בגובה

ישנם כמה שיטות לניקוי חלונות במגדלים, לכל שיטה המאפיינים המיוחדים שלה, היתרונות והחסרונות. לא בכל מגדל ניתן או כדאי מבחינה פרקטית להשתמש בכל אחת מהשיטות.

שיטות הניקוי הן – סנפלינג, סל הרמה, במת הרמה או אוסמוזה הפוכה.

ניקוי באמצעות סל או במת הרמה

מדובר בניקוי חלונות בגובה כשצוות הניקיון עומד בתוך סל הרמה שמותקן על מנוף שמחובר למשאית או על גבי במת הרמה שמחוברת לכלי רכב מנועי. גם הסל וגם הבמה מופעלים ממנגנון שמותקן עליהן. עובדי הניקיון צריכים לעבור קורס לעבודה בגובה על במה/סל הרמה, לדעת לאבטח את עצמם עליהם ולרוב העבודה עליהן תהיה בצמד או שאחד מהעובדים משגיח על הקרקע ומוודא שאין סיכונים בטיחותיים למי שעובר ברחוב מתחת למנוף.

היתרון של סל או במת הרמה הוא שניתן להפעיל אותו מהקרקע, אין צורך לעלות לגג הבניין ולקשור את עצמנו אליו בחבל סנפלינג ולמעשה הניקוי יכול להתבצע גם אם אין כלל יכולת להיקשר בחבל לגג.

בנוסף בשיטה זו ניתן לנקות גם לרוחב הבניין, אופציה שאינה אפשרית בסנפלינג והיא חוסכת זמן רב ורוחות שנגרמות במסדרונות רוח פחות משפיעות על מנקים שמבצעים את הניקוי באמצעות במה או סל הרמה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי באמצעות אוסמוזה הפוכה

שיטת ניקוי חדשה יחסית שמאפשרת לבצע ניקוי ושטיפת חלונות בגובה כשעובד הניקיון עצמו נמצא בפועל בקרקע. ניקוי באוסמוזה הפוכה מתבצע עם מכונה מיוחדת שמוציאה בלחץ גבוה מים שעברו תהליך של סינון ממלחים ואבנית. המים כאמור יוצאים מהמכונה עד לגובה של 20-25 מטרים אל עבר החלונות באמצעות צינורות טלסקופיים שבקצה שלהם מותקנת מברשת. בזכות תהליך הסינון של המים הלכלוך, האבק, הפיח והחול, נשטפים בקלות מהחלונות יחד עם המים. בזכות סינון המים, הם נשטפים בקלות מהחלונות ולא משאירים סימני אבנית ולכן גם אין צורך לייבש או לנגב את החלונות. במקרים של אבק עקשן או חול שנדבק לחלונות משפשפים עם המברשת שמותקנת בקצה הצינור את החלונות ומסירים גם לכלוך עקשן ומקבלים חלונות מבריקים.

השאירו פרטים לשטיפת חלונות בגובה

ניקוי באמצעות סנפלינג

מתבצע על ידי מנקה סנפלינג שמחובר בחבל סנפלינג לנקודת עגינה בגג, גולש על הבניין ומנקה את החלונות. בשיטה זו הגישה לכל חלקי החלונות היא נוחה וזמינה מאוד כיוון שאין שום מעקה או מתקן שמגביל או חוצץ בין הגולש לבין החלון. ניקוי באמצעות סנפלינג היא שיטה מועדפת ונפוצה כדי לבצע שטיפת חלונות בגובה למרות שהוא דורש מלבד גולש הסנפלינג מנהל מקצועי שמנהל את העבודה מהגג ועובד שלישי בקרקע שמקפיד ומוודא שעוברי אורח לא עוברים מתחת לאזור שבו מתבצע הניקוי. כמובן שגם ניקוי חלונות בסנפלינג דורש קורס לעבודה בגובה, השתלמויות וציוד סנפלינג בטיחותי ותקני.

מעוניינים לשמוע עוד? לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית עבורכם? השאירו פרטים כעת

דף הבית – מג'יק קלין

שטיפת חלונות בגובה
צרו קשר לשטיפת חלונות בגובה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button