לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיח שאגי

בכל סלון, שטיח הוא תוספת משמעותית שמעניקה חמימות ואווירה ביתית, ומעניק עומק ועיצוב. אבל בניגוד לשטיחים רגילים, לשטיח שאגי יש תוספת של רכות נעימה ומגע מלטף בזכות הסיבים הארוכים שלו. שטיחי שאגי מתאימים גם לסלון וגם לחדרי השינה והם משרים בכל חלל או חדר אווירה מיוחדת.

שטיחי שאגי שהיו נפוצים מאוד לפני 40-50 שנה זוכים כעת לתהילה מחודשת וכיום הם פופולריים מאוד בבתים רבים בישראל. אנחנו הישראלים אוהבים מאוד להשקיע בבית שלנו ובמיוחד בסלון שלנו שהוא למעשה החלל הביתי המשמעותי ביותר בבית גם בהקשר של האווירה הביתית, השגרה, היום-יום, שבהם רוב הפעילות המשפחתית נעשית בסלון, וגם בהקשר של אירוח חברים ובני משפחה שלרוב גם הוא מתקיים בסלון. לכן טבעי מאוד שבבתים רבים בישראל יהיו שטיחים אופנתיים שמעניקים חום והרגשה ביתית וכמובן בסגנון וצבע שיכולים לתרום לעיצוב הפנים בסלון. 

שטיח שאגי

ניקוי שטיח שאגי – למה זה חשוב?

כדי לשמור על ניקיון של שטיח שאגי יש לנקות אותו מאבק ולכלוך בתדירות גבוהה. ככל שהשטיח יתמלא ביותר אבק ולכלוך כך יהיה יותר קשה לנקות אותו כיוון שהלכלוך, החול והאבק נתפסים בסיבים ובשיערות הארוכים של שטיח השאגי.

לכן מומלץ לפחות פעם בשבוע לנקות את השטיח מאבק ולכלוך. ניתן לשאוב את השטיח אך לוודא קודם שעוצמת השאיבה אינה חזקה מדי כך. בנוסף אין לשאוב את שטיח השאגי בראש או מברשת מסתובבת, כיוון שפעולות אלו עלולות לקרוע את סיבי השטיח, לתלוש אותם או להחליש אותם.
אפשרות נוספת לנקות את הלכלוך והאבק והחול מהשטיח היא על ידי תליית השטיח על שתי כסאות במרפסת או בחצר ולחבוט בו עד שהוא מתנער מכל האבק והלכלוך.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כמובן שיש להתאים את תדירות השאיבה או ניעור השטיח בהתאם ללכלוך ולאבק שמצטבר עליו. שטיח שנמצא במרכז הסלון עם הרבה ילדים ושיש עליו הרבה תנועה בכל יום, יתלכלך יותר ויצבור יותר אבק מאשר שטיח שנמצא בחדר אורחים שהשהייה בו היא לעתים רחוקות.

סיבה נוספת לנקות שטיח שאגי בתדירות גבוהה היא הצטברות של חיידקים וקרדית אבק הבית שמצטברים ומתפתחים על הסיבים בעומק השטיח באופן שמקשה מאוד לנקות ולשאוב אותם ממנו.
אתגר נוסף שמחייב טיפול וניקוי השטיח נגרם מכתמי אוכל, נוזלים כמו קפה, בירה, שתיה קלה, שתן, דם, קיא וכו' שנדבקים על השטיח וגורמים לריחות לא נעימים ולתחושות לא נעימות כאשר יושבים או דורכים עליו. כאשר מזניחים ולא מתחזקים את השטיח מפני כתמים וריחות אלו, אנחנו נרחיק את עצמנו מהשטיח, ובהמשך גם מהסלון כולו עד שניפטר מהשטיח וניאלץ לקנות שטיח חדש. כתמים אלו ניתן לנקות גם על ידי חומרי ניקוי שטיחים או על ידי חומץ או סודה לשתייה שזמינים ונגישים יותר בבית.

ניקוי שטיח שאגי על ידי חברת ניקוי מקצועית

למרות פעולות הניקוי הביתיות שכל אחד ואחת יכולים לעשות בעצמם כדי לנקות את השטיח ולהאריך את משך חייו, יש כתמים קשים ועקשנים וריחות שנדבקים לשטיח שלא ניתן להסיר או לנטרל בעצמנו.

במקרים אלו אתם מוזמנים ליצור קשר עם מג'יק קלין, חברת ניקוי מקצועית לשטיחים ובמיוחד לשטיחי שאגי. לחברתנו יש מעל 15 שנות ניסיון לניקוי שטיחים, רמת אמינות ושירות מצויינים, ובפריסה ארצית.
התקשרו אלינו – מג'יק קלין, לניקוי שטיחי שאגי בבית הלקוח, בראש שקט ולתוצאות מצוינות. 

ניקוי שטיח שאגי
צרו קשר לניקוי שטיח שאגי
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button