לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיח צמר

שטיחים העשויים מצמר הם שטיחים איכותיים יותר, נעימים יותר למגע והיופי שלהם מעניק מראה משודרג לחלל חדר השינה או הסלון.

בניגוד לשטיחי בד ושטיחים סינטטיים, שטיח העשוי מצמר הוא שטיח שמורכב יותר לנקות אותו בשיטת עשה זאת בעצמך כיוון שמדובר בשטיח עדין והחומרים שמהם הוא מורכב הם חומרים טבעיים ועדינים ולכן הם מורכבים לניקוי.

האם ניתן לבצע ניקוי שטיח צמר בשיטת עשה זאת בעצמך?

ככלל, במדריכים ובמאמרים המופיעים באתר שלנו, אנחנו מסבירים וממליצים שלפחות חלק מפעולות הניקיון של השטיחים והרהיטים שלנו ניתן לנקות בעצמנו והאתר שלנו עשיר במדריכים והסברים כיצד לנקות שטיחים בעצמנו באמצעות חומרים טבעיים שנמצאים אצלנו בבית כדי לחסוך לכם עלויות והוצאת כסף מיותר. אבל כאשר אנחנו מדברים על שטיח צמר, אנחנו ממליצים כמו כל בעלי המקצוע, כולל אתר מדרג, להזמין שירות ניקוי שטיחים מקצועי עבור שטיחי צמר.

אם מנסים לנקות שטיח צמר באופן עצמי, בלי ידע מקצועי וחומרי ניקוי מתאימים רוב הסיכויים שייגרם יותר מתועלת ועגמת נפש.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ממה שטיחי צמר מתלכלכים?

שטיח צמר הוא שטיח שהוא מאוד נעים למגע, ילדים אוהבים לחוש בו ולהתפנק עליו, ואם יש לנו חיות מחמד בבית סביר להניח שגם הם נהנים לנוח עליו. לכן ניתן להניח שכאשר ילדים חוזרים הביתה מבית הספר ומתיישבים על השטיח, לפחות חלק מהלכלוך, השיערות ושאריות האוכל שנשרו על הבגדים שלהם במהלך היום יידבקו על השטיח. גם כשהכלב הביתי שלנו חוזר מסיבוב בחוץ, הוא עולה על השטיח ומותיר עליו בוץ, לכלוך ופרווה. ישנם כתמים לא נעימים אחרים שעלולים לפגום בניקיון השטיח כמו פיפי שמפספסים על השטיח, זיעה של ילדים שחוזרים הביתה ביום חם או לאחר חוג ספורט ומרטיבים את השטיח.

כמובן שגם דם יכול להכתים את השטיח אם אנחנו נחתכים בטעות כאשר אנחנו יושבים בסלון והשטיח לרגלינו, וכתם נוסף שנוצר מהפרשות גוף שיכול ללכלך את השטיח הוא קיא, שיכול להיגרם מתינוקות, מבוגרים וחיות מחמד.

אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניקוי כתמים, הכתובת עבורכם היא מג'יק קלין – ניקוי ספות, החברה הותיקה והמנוסה ביותר בניקוי שטיחי צמר וכמובן ניקוי כל סוגי השטיחים, ספות ומזרונים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי שטיח צמר

איך מנקים שטיח צמר?

מכיוון ששטיח צמר הוא שטיח עדין מאוד ועשוי מסיבים וחומרים טבעיים, האופן שבו הוא סופג כתמים הוא שונה מכתם שנספג בשטיח מחומרים סינטטיים, ותהליך הניקוי שלו מורכב יותר ומצריך אמצעים עדינים יותר מתהליך ניקוי של שטיחים סינטטיים.

כשצוות ניקיון של מג'יק קלין מגיע לבית הלקוח לבצע ניקוי שטיח צמר, הוא קודם כל מבצע בדיקה יסודית של השטיח ובודק את סוגי הכתמים השונים, הלכלוך ואם עולים ממנו ריחות לא נעימים הוא יבדוק מה מקור הריח (שאריות של אוכל, שתיה ופירות או כתמים מהפרשות גוף כמו זיעה, פיפי ודם).

לאחר אבחון וזיהוי הכתמים צוות הניקיון מבצע שאיבה בצורה עדינה כדי לא לתלוש או למתוח את הסיבים של השטיח.

השאירו פרטים לניקוי שטיח צמר

את הכתמים אנחנו מנקים על ידי טכנולוגיית הזרקה ויניקה – הזרקת חומר ניקוי ייעודי לשטיח צמר ויניקת חומר הניקוי עם הכתמים בעדינות ובצורה מבוקרת כדי למנוע קריעה או תלישת הסיבים ומריחת הכתמים על אזורים אחרים בשטיח.

אז אם אתם רוצים לחדש השטיח ולהאריך את חייו בלי חשש לפגיעה בו, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר וצוות מקצועי ומנוסה לניקוי שטיח צמר בדרך אליכם.

מאמרים ומדריכים נוספים שיעניינו אתכם:

שטיחי צמר
צרו קשר לניקוי שטיח צמר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button