לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיח עם סודה לשתיה

הבתים בישראל מתאפיינים בסלון גדול שבו מתקיימת רוב הפעילות והשגרה היומיומית. הרבה משפחות מקיימות סדר יום שחלק משמעותי ממנו מתנהל בסלון. הילדים משחקים בסלון על השטיח, וגם אם מארחים בני משפחה או חברים, חוויית האירוח תלויה מאוד בנראות ובעיצוב רהיטי הסלון, ולשטיח כרהיט בולט וגדול בסלון יש השפעה גדולה על התחושה והאווירה הביתית והחמימה שאנחנו מקבלים מהסלון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

שטיח מלוכלך מבוץ, חול, שיערות, כתמי אוכל, כתמי שתיה קלה, אלכוהול, קיא, דם וכו' הוא שטיח שמכער את הסלון ולא גורם לנו לחשק לשבת בסלון.

לעומת זאת, שטיח שמקפידים לתחזק ולשמור על הניקיון שלו, לשאוב ממנו אחת לשבוע אבק, שיערות, חול ולהסיר כתמי אוכל וכתמי שומן בעיקר כאשר הכתמים טריים הוא שטיח שיהיה נעים לשבת עליו או על הספה שמונחת מעליו, והוא משרה אווירה נעימה וביתית ומעניק חוויית אירוח נעימה.

לצד האפשרות של ניקוי שטיחים על ידי חברת ניקוי מקצועית קיימת האפשרות של ניקוי שטיח עם סודה לשתיה או באמצעות חומר ניקוי ייעודי לניקוי שטיח בשיטת עשה זאת בעצמך.

אבקת סודה לשתייה

ניקוי שטיח עם סודה לשתיה – פתרון אטרקטיבי להתמודדות בשיטת עשה זאת בעצמך

כדי שנוכל לשמור על מראה השטיח ולהאריך את חייו, לחסוך הוצאות מיותרות ולשפר את חוויית האירוח שלנו ושל אורחינו, אנחנו צריכים לתחזק ולנקות את השטיח במקביל לעמידה בתנאי הוראות היצרן של השטיח.

כאשר הילדים חוזרים הביתה מבית הספר ומתיישבים על הספה או סתם עוברים באזור הסלון, נושרים מהבגדים שלהם אבק, חול ולכלוך. כתוצאה מהתכסות השטיח מהאבק והלכלוך, מצטברים על השטיח חיידקים שגורמים לתגובות אלרגיות עבורנו ועבור הילדים שלנו.
בסוף יום עבודה כשאנחנו מתיישבים על הספה – שיער שנשר מאיתנו יחד עם פרווה של חיות מחמד שאנחנו מגדלים בבית, חודרים לעומק השכבות הפנימיות של השטיח.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

כתמים, נעים להכיר

אנחנו הישראלים אוהבים לארח, והרבה. כתוצאה מכך כשאנחנו מארחים חברים לשיחות סלון או בני משפחה לסעודות חג או בסופי שבוע, השטיח יתלכלך ויוכתם ממשקאות, פירורי ממתקים, חטיפים, בירות, מיצים, שתיה חמה וכו'.
בנוסף, השטיח סופג נוזלי גוף שונים כמו זיעה, דם, קיא, פיפי שאחד הילדים "מפספס" או ריר מבעלי החיים שאנחנו מגדלים.

השילוב של סוגי הלכלוך, המאכלים, המשקאות והנוזלים השונים על השטיח גורמים לכתמים "צבעוניים" ומכוערים על השטיח. בנוסף זה יגרום לנו לתחושות אי נוחות כאשר נרצה לארח בסלון וכמובן שהילדים לא ירצו לשבת על שטיח דביק מכתמי אוכל ונוזלים שעולים ממנו ריחות רעים.

השאירו פרטים לניקוי שטיח עם סודה לשתיה

לניקוי כתמים אלו יש מספר פתרונות, אבל הפתרון המהיר והפשוט הוא ניקוי השטיח עם תמיסת מים וסודה לשתיה. הסיבה לכך היא שמדובר שסודה לשתיה הוא חומר זמין, נגיש שקיים בכל בית ועשוי מחומרים טבעיים. כאשר לוקחים בחשבון את מרכיב הזמן והטיפול המיידי בכתמים טריים, לסודה לשתייה שזמינה בכל בית יש יתרון על פני חומר ניקוי ייעודי לשטיח שצריך לגשת לסופר לקנות אותו ולהפסיד זמן חשוב שיקשה עלינו להתמודד עם ניקוי הכתמים. 

ניקוי שטיח עם סודה לשתיה לעומת חברת ניקוי מקצועית

עם זאת יש לקחת בחשבון שכשמדובר בכתמים יבשים או קשים, לא תמיד ניקוי עם סודה לשתיה יביא תוצאות משביעות רצון. לשם כך אנחנו הקמנו את מג'יק קלין, לאפשר בשבילכם פתרונות לחדש ולרענן את השטיח שלכם מבלי כאבי ראש רבים ובלי התעסקויות מיותרות. אנחנו נותנים שירות בתחום ניקוי שטיחים מעל ל15 שנה בפריסה ארצית רחבה ובזמינות מיידית. השירות שלנו כולל ניקוי של כל סוגי השטיחים ומטפלים בכל סוגי הכתמים. אז אם אתם רוצים שירות מהטובים ביותר השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו. אנחנו נעשה עבורכם את כל השאר.

קראו גם:

ניקוי שטיח עם סודה לשתיה
צרו קשר לניקוי שטיח עם סודה לשתיה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button