לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיח עד הבית

השטיח הוא רהיט בולט ומשמעותי מאוד בסלון גם מבחינת העיצוב וההשפעה שלו על חלל הסלון וכשנכנסים הביתה, וגם באווירה הביתית והחמימה שהוא מעניק כאשר אנחנו יושבים בסלון או על השטיח עצמו ומבלים בזמן איכות משפחתי.
בעבר כדי לנקות כתמים קשים מהשטיח היה צורך לקחת את השטיח למפעל לניקוי שטיחים. התהליך הזה היה ארוך ומסורבל ולכן גם יקר. כיום יש פתרונות פשוטים, מהירים וזולים יותר כמו ניקוי שטיח בשיטת עשה זאת בעצמך בשיטת ניקוי שטיח עד הבית.

למה חשוב דווקא לנקות את השטיח?

השטיח הוא רהיט שמרבה להתלכלך מסוגים שונים של לכלוך וכתמים גם בגלל המיקום שלו – הסלון – שבו מתקיימת רוב הפעילות של בני המשפחה ביום יום, באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת, חגים וסופי שבוע, וגם בגלל שהוא נמוך, הוא מונח על הרצפה וכל לכלוך, נוזל או או אבק שנושר מהבגדים שלנו או נכנס לבית שלנו דרך חלון פתוח, נושר אל השטיח.

בעבר היה נהוג להוציא את השטיח אל המרפסת או לתלות אותו על המעקה בחלון ולנער ולחבוט בו כדי להוציא ממנו את האבק, הלכלוך, החול והשיערות שנדבקו בו. שיטה זה הייתה יעילה לניקוי האבק וכו' אבל לא נגד כתמים, עובש ונוזלים שנדבקו בשטיח, וכאשר רצינו לנקות באופן מקצועי את השטיח, שירות הניקוי היה מסורבל וארוך והצריך שליחת השטיח למפעל לניקוי שטיחים. עם מג'יק קלין בשיטת ניקוי שטיח עד הבית התהליך יהיה פשוט ונוח, את השטיח תקבלו נקי (ויבש) מלכלוך וללא כתמים ועובש לאחר גג שעתיים של עבודה והכי חשוב, השירות שלנו – ניקוי שטיח עד הבית – הרבה יותר זול מאשר ניקוי השטיח במפעל.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
שטיח סלון

ממה השטיח מתלכלך?

כשאנחנו חוזרים הביתה מהעבודה בסוף היום ומתיישבים על הספה, הלכלוך, האבק, שאריות אוכל או שיער שנושר מאיתנו, נופלים על השטיח בסלון.

כאשר הילדים משחקים ומשתוללים ברחבי הבית, יוצאים למרפסת ונכנסים חזרה פנימה, הם עוברים על השטיח ולכלוכים והפרשות גוף שונות עלולות להיספג בו כמו זיעה, דם, קיא ואפילו פיפי שאחד הילדים "מפספס".

אם יש כלב או חיית מחמד אחרת בבית, שיערות או פרווה נושרים ממנו אל השטיח, וכמובן חול, אדמה, וכמובן קרציות או ג'וקים וכיוצ"ב שעלולים להתרבות ולהתפתח בתוך סיבי השטיח.

גם עובש וכתמי אוכל ונוזלים שומניים מכתימים את השטיח בזמן ארוחת ערב שמקיימים בסלון, בזמן שמארחים חברים לקפה ועוגה בסלון באמצע השבוע או בזמן אירוח של בני משפחה בחגים ואירועים מיוחדים.

בימי הולדת או בזמן חופשה מלימודים כאשר הילדים נמצאים זמן ארוך בבית או כאשר חוגגים לילדים יום הולדת בסלון, השטיח מתלכלך מכתמים של טושים או צבעים וסוגי דבק שונים שנספגים ונדבקים לסיבי השטיח.

שיטת ניקוי שטיח עד הבית של מג'יק קלין היא השיטה המובילה והבטוחה ביותר עבורכם להסרת כל הכתמים ולהשמדת כל החיידקים, העובש והמזהמים השונים שנמצאים בשטיח.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

מה יקרה אם לא נדאג לשמור ולתחזק את ניקיון השטיח?

אם אנחנו לא נתחזק ונשמור על ניקוי השטיח, הוא יתמלא באבק ולכלוך ובכתמים שונים שיכערו אותו ויפגמו ביופי שלו ובשדרוג שהוא מעניק לחלל הסלון ולאווירה הביתית והמשפחתית. הזנחת ניקיון השטיח תרחיק את הילדים ממנו, תקצר את אורך חיי השטיח, תיאלץ אותנו להיפטר ממנו ולהכניס את היד לכיס כדי לקנות שטיח אחר במקומו. אז אם אתם רוצים לשמור על השטיח ולהאריך את חייו, פעם בשבוע יש לשאוב מהשטיח את הלכלוך והמזהמים השונים ופעם בשנה לשכור שירות ניקיון של חברה מקצועית שמתמחה בשיטת ניקוי שטיח עד הבית כמו מג'יק קלין, עבור הבריאות שלכם ושימור האווירה הביתית, הנעימה והמשפחתית בסלון.

השאירו פרטים לניקוי שטיח עד הבית

ניקוי שטיח עד הבית רק עם מג'יק קלין

אל תתפשרו על איכות ניקיון השטיח – הזמינו אך ורק את השירות המקצועי שלנו. לצוותי הניקוי של מג'יק קלין יש מעל ל-15 שנות ניסיון בניקוי שטיחים בשיטת ניקוי שטיח עד הבית, בשימוש בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה, מחירים אטרקטיביים זמינות מיידית מהיום למחר ופריסה ארצית רחבה. התקשרו אלינו עכשיו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נדאג שתקבלו שטיח חדש נקי וריחני תוך שעתיים מהגעתנו לבית הלקוח עם מינימום מאמץ מצדכם.

ניקוי שטיח עד הבית | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיח עד הבית
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button