לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים עצמי

השטיח, לצד הספה, הוא האלמנט העיצובי הכי דומיננטי בסלון. לכן מדובר ברהיט שמשפיע מאוד על הנראות, האסתטיקה והיופי של הסלון.
גם בחדרי השינה השטיחים נותנים הרגשה ביתית וחמימות שלא ניתן לקבל על ידי ריהוט אחר.
לכן, למידת הניקיון של הספה יש משמעות גדולה על איך הסלון שלנו נראה, איך הילדים שלנו ירצו לשחק עליו ואיך אורחים ייהנו לשבת בסלון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כיום בזכות הקדמה, הטכנולוגיה ושיתוף המידע ברשתות הרבה יותר קל לקבל טיפים איך אפשר לשמור על השטיח שלנו נקי ונעים, רענן, ללא ריחות לא נעימים ונוכל להאריך את חייו באופן משמעותי כאשר אנחנו ננקה אותו בעצמנו ולא נצטרך להיכנס להוצאות של קניית שטיח חדש כל שנתיים או שלוש שנים רק כי לא שמרנו על השטיח כמו שצריך.

ניקוי כתמים משטיח

ניקוי שטיחים עצמי של חול, לכלוך ואבק

הלכלוך והאבק והחול שנערמים בשכבות השטיח מגיעים אליו מאיתנו, כאשר אנחנו דורכים עליו, מבעלי החיים שלנו וכן מהאוויר כאשר החלון פתוח.

כדי לנקות את סיבי השטיח, לא מספיק להשתמש במטאטא כיוון שהלכלוך נדבק לסיבים, ומטאטא לא מספיק טוב בשביל כך, במיוחד כאשר מדובר בסיבים ארוכים, כיוון במקרה של טאטוא, הלכלוך נדחף פנימה אל עומק השטיח. לכן מומלץ להשתמש בשואב אבק, שממילא נמצא כיום כמעט בכל בית בישראל, אך גם לגבי השימוש בו יש להדגיש מגבלה חשובה – כדי לא לתלוש את סיבי השטיח מומלץ לא להפעיל אותו על העוצמה הכי גבוהה (במיוחד לא את גדילי השטיח בשוליו).

לכן בנוגע לטיפול באבק, לכלוך וחול, יש להפוך את השטיח על פניו, להמתין כרבע שעה כדי לאפשר ללכלוך לנשור ממנו, ואז לטאטא את הלכלוך ולשאוב ממנו את האבק כשהוא הפוך. פעולה זו כדאי לבצע אחת לשבוע או שבועיים כדי להאריך את חיי השטיח ולמנוע "התקשות" של סיבי השטיח שנערמים עליהם אבק, לכלוך וחול.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי שטיחים עצמי – הסרת כתמים

השטיח בסלון סופג מגוון של כתמים, כמו דם, משקאות, קטשופ וכו'. כאשר מדובר בכתם טרי, האינסטינקט שלנו הוא לשפשף את הכתם בעזרת מטלית או מברשת אך זוהי טעות כיוון שפעולה זו תגרום לכתם להתרחב. הפעולה הנכונה היא להניח מטלית או נייר סופג על מנת שהכתם ייספג במטלית ולא בסיבים נוספים שעל השטיח.
כאשר מדובר בכתמים יבשים יותר, יש שתי אפשרויות – חומר ניקוי ייעודי שניתן לקנות בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך, או להשתמש בחומץ/סודה לשתיה שהם מוצרים יותר זמינים, הרבה יותר זולים, עשויים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה.
אם בחרתם בחומר ניקוי ייעודי, יש לרסס אותו על הכתם ולהמתין כמה דקות כדי לאפשר לחומר לפעול ולאחר מכן לעבור על הכתם מטלית לחה בעדינות על מנת שתספוג את הכתם.
אם בחרתם בחומץ, יש לערבב חצי ליטר מים ושתי כפות חומץ ולרסס אותו על הכתם. לאחר 10 דקות יש לנגב את אזור הכתם בעדינות עם עם מגבת או נייר סופג.
כאשר מנקים עם סודה לשתייה, יש לערבב שתי כפות סודה לשתייה עם כוס מים (וניתן לשדרג בהוספת כפית אבקת כביסה). מפזרים את התמיסה על הכתמים וממתינים חצי שעה עד שעה. בניגוד לניקוי בעזרת חומץ, כאן אין צורך בניגוב כיוון שהתמיסה סופחת את הכתמים.
תמיסה של סודה לשתייה או חומץ יעילה להסרת כתמי דם, חלודה, קטשופ, משקאות כמו יין, מיץ, כתמי שתן וכתמי אוכל.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים עצמי

נטרול ריחות רעים משטיחים

גם כאשר רוצים לנטרל ריחות רעים שנדבקו לשטיח כתוצאה מכתמי אוכל, זיעה, או שתן, ניתן בהחלט להגיע לתוצאות יפות בעצמנו.
שופכים תמיסת כוס חומץ וכוס מים על השטיח, מברישים את השטיח ולאחר מכן יש יש לתלות את השטיח בחוץ לאוורור.

סלון נקי

ניקוי שטיחים עצמי – האם ההצלחה בטוחה?

קודם כל, חשוב מאוד לשים לב להוראות היצרן של השטיח כיוון שיש הבדל בין רוב השטיחים שעשויים מבד סינטטי לבין שטיחים שעשויים מבד טבעי ובסוג החומרים שניתן להשתמש בהם כדי לנקות ולהסיר מהם כתמים או לנטרל ריחות.
יש כתמים עקשנים או ריחות שנדבקים לשטיח גם לאחר הפעולות שנקטנו. במקרים כאלה אתם מוזמנים ליצור קשר עם מג'יק קלין שבעזרת הניסיון והמקצועיות שלנו נבוא אליכם, נחדש ונרענן לכם את השטיח לשביעות רצונכם המלאה.

ניקוי שטיחים עצמי
צרו קשר לניקוי שטיחים עצמי
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button