לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים מקיר לקיר

התקנת שטיחים מקיר לקיר מהווים שדרוג להרגשה, לחוויה ולנראות של החלל. כיום מותקנים שטיחים מקיר לקיר במשרדים, בחדרים בבית, במסדרונות, בחדרים ובאולמות בבתי מלון.
שטיח מקיר לקיר מעניק תחושת רכות, ניקיון ועיצוב פנים של החלל ברמה גבוהה שלא ניתן להגיע אליה בריצוף או בשטיח רגיל.
כאשר מדובר בשטיחים מקיר לקיר בחדרי השינה בבית יש יתרון נוסף כיוון שהשטיחים חוצצים בינינו לבין הרצפה הקרה ונותנים לנו תחושת חמימות נעימה בחורף, ולמרות זאת אין אפקט לא נעים של חום מהשטיח בעונת הקיץ.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

יחד עם זאת, האופן שבו מנקים שטיח מקיר לקיר שונה מאוד מהאופן שמנקים שטיח רגיל. שטיח מקיר לקיר הוא שטיח שמודבק לרצפה, יותר כבד ובעל שטח פנים גדול יותר, לרוב הוא מכסה את כל הרצפה גם מתחת לרהיטים כמו מיטות, ספריות ושידות ולכן אופן הניקוי שלו יותר מורכב ומסורבל מאשר ניקוי שטיחים רגיל.

ניקוי שטיח קבוע

ניקוי שטיחים מקיר לקיר – למה זה חשוב?

שטיחים מקיר לקיר הם שטיח לכל דבר ועניין ולכן נדבקים אליהם כל מיני סוגים של לכלוך.
למשל, שיער שנושר מהגוף שלנו, אבק וחול מנעליים או מהבגדים שלנו, דרך חלון  או מרפסת פתוחה וגם דרך האוויר עצמו, כל הזמן מצטברות שכבות אבק ולכלוך על השטיח.
בנוסף בעלי חיים משאירים הפרשות וריחות לא נעימים על השטיח וכמובן חול ולכלוך שהם מביאים איתם מטיול מחוץ לבית.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

כתמים נוספים שיכולים להידבק על השטיח הם זיעת גוף, אוכל שנשפך, משקאות, כתמי דם וכו'.
כאשר מדובר בשטיחים מקיר לקיר בחדרי שינה בבית, פחות יהיה לכלוך מאוכל וכתמי משקה, ויותר חול, אבק, שיער ופרווה שנשרה מבעלי חיים, וככל שיש ילדים קטנים בבית יש סיכוי לכתמי שתן וריח לא נעים.
כאשר שטיח מקיר לקיר עמוס באבק ודביק מכתמים, פחות נעים לדרוך עליו או לשהות בחלל שבו השטיח דביק מאוכל ומנוזלים. כאשר מדובר בחדר שינה שנמצא בו השטיח, בוודאי שגם יהיה לא נעים לישון בחדר כזה שאמור להיות בעל הרגשה חמימה, ביתית ומפנקת.
ריח של שתן או הפרשות שנדבקים לשטיח, בדיוק כמו כתמי מאכל או משקה כמו קטשופ מעלים לחלל החדר ריחות רעים.
בעיה נוספת של שטיח רווי באבק וכתמי אוכל היא תגובות אלרגיות שלנו להימצאות של אבק, במיוחד כאשר מדובר בחדר שינה שבו אנחנו נושמים בזמן השינה אבק ולכלוך. חמור מכך, תנאי הלחות של שטיח יחד עם חול ואבק ומזון שנשפך עליו מהווים כר פורה ונוח להיווצרות של פטריות, חיידקים וקרדית אבק הבית שעלולים גם הם להביא לתגובות אלרגיות חריפות ביניהם קוצר נשימה, שיעולים, צריבה בעיניים וגירוד בגוף.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר מקצועי

בשונה מתהליך ניקוי של שטיח רגיל שחלקים רבים ממנו כל אחד ואחת יכולים לעשות בעצמם, ניקוי של שטיח מקיר לקיר הוא הרבה יותר מורכב בגלל שהוא גדול וכבד יותר, מסורבל יותר וכיוון שהוא מודבק לרצפה. למשל, שטיח מקיר לקיר לא ניתן להפוך על פניו כדי לאפשר לגרום לאבק לנשור ממנו, להוציא אותו למרפסת ולחבוט בו כדי לנער ממנו את האבק וגם לא לקחת אותו למפעל ניקוי. אפילו החלק הפשוט לכאורה, לשאוב ממנו את האבק, הוא לא תהליך קל ופשוט כיוון ששואב עוצמתי עלול לגרום לנשירה של הסיבים ולקרחות בשטיח. לבסוף, גם תהליך הייבוש שלו הרבה יותר מורכב כי אי אפשר לאוורר ולייבש אותו כפי שנהוג בשטיח רגיל.
לכן כאשר רוצים שטיח מקיר לקיר נקי באמת, יש צורך בצוות ניקוי מקצועי של חברת מג'יק קלין שמנוסים מאוד בניקוי שטיחים אלו ומצויידים בחומרי הניקוי היעילים ביותר ובמכשור והטכנולוגיה החדשים ביותר עבור ניקוי מקצועי.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים מקיר לקיר

בניקוי מקצועי של שטיח מקיר לקיר אנחנו בוחנים ביסודיות את סוג השטיח והסיבים, מזהים אילו כתמים יש על השטיח ומתאימים את חומר הניקוי ואת תהליך הניקוי לפי המצב בשטח.
פעולה חשובה שיש לבצע לפני הניקוי היא לרוקן את החדר מרהיטים שעומדים על השטיח (או לעטוף בניילון ריהוט שלא ניתן להזיז) כדי שהניקוי יוכל להתבצע ביסודיות וכן כדי שהריהוט לא יכתים בחלודה את השטיח אם הוא יירטב במהלך הניקוי.

כאשר יש לנו את כל הנתונים, אנחנו נשאב את האבק מהשטיח ביסודיות ובזהירות מבלי לגרום לשחיקת הסיבים ולהתקרחות. בשלב השני נשתמש במכונה ובחומרי ייעודיים שנספיג בספה. השלב הבא הוא הברשת השטיח כדי להסיר כתמים, חיידקים ובקטריות מהשטיח ולנטרל ממנו ריחות רעים.
יש לוודא שמחזירים את הריהוט לחדר רק לאחר שהשטיח מתייבש לחלוטין כדי למנוע מהריהוט להירטב ולהכתים בחלודה את השטיח.

ניקוי שטיח מקיר לקיר בעזרת צוות מג'יק קלין

אם יש לכם שטיח מקיר לקיר שיש בו כתמים מסוגים שונים, אבק ולכלוך שהשואב שלכם לא מצליח להוציא או שיוצא ממנו ריחות לא נעימים, אל תהססו, תפנו למג'יק קלין, חברת ניקוי שטיחים מקיר לקיר הכי מקצועית בישראל, ונשלח אליכם צוות ניקוי מקצועי שיחדש את השטיחים שלכם. הניקוי של מג'יק קלין שמתבצע באמצעות חומרי ניקוי ידידותיים ובטוחים לשטיח, לכם, לילדיכם ולבעלי החיים שלכם, יעניק לשטיחים שלכם רעננות, ינטרל מהם ריחות לא נעימים ויחזיר לכם את החשק להתפנק מהשטיחים שהתקנתם מקיר לקיר בחדרי השינה שלכם בבית.

דף הבית – חברת מג'יק קלין

ניקוי שטיח מקיר לקיר
צרו קשר לניקוי שטיחים מקיר לקיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button