לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים למשרד

אתם לקראת השקה של פרויקט חדש במשרד? אתם לקראת כנס חשוב ומארחים את הלקוחות הגדולים שלכם? השטיח במשרד מלוכלך ודביק באופן שכבר לא נעים לעבוד בסביבתו? או שאתם בכלל אחרי אירוע גדול שהותיר אחריו כתמים רבים על השטיח שמפריעים לכם לעבוד ולנהל שגרת עבודה נורמלית במשרד?

הפתרון שלכם הוא מג'יק קלין, החברה המובילה והמנוסה בתחום ניקוי שטיחים למשרד לחברות ולעסקים.

ממה השטיח במשרד שלנו מתלכלך?

בכל בוקר שאנחנו נכנסים למשרד, אנחנו מביאים איתנו לכלוך שנדבק אלינו ולבגדים שלנו במהלך הנסיעה או ההליכה לעבודה.
כאשר אנחנו מכינים ארוחת בוקר או צהריים ואוכלים במטבחון, בחדר ישיבות או בעמדות אחרות, השטיח שנמצא במשרד עלול להתלכלך מכתמי קפה, מפירורים של לחמניות, מכתמי גבינה, רטבים וסלטים. קפה, תה ושתיה קלה הינם גורמים נוספים שנשפכים על השטיח וגורמים לכתמים.
שיערות, דם, קיא, דבק או צבעים עלולים גם הם ליצור כתמים על השטיח ולגרום לריחות לא נעימים שיעלו ממנו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב שהשטיחים במשרד יהיו נקיים?

כאשר לקוח חדש נכנס אלינו למשרד, כל מה שהוא רואה הוא למעשה "הפנים" של העסק שלנו. שטיח שנמצא במשרד הוא למעשה רהיט בולט לעין ואם השטיח נקי, נעים, ללא אבק וכתמים, כך תהיה לו השפעה חיובית על הלקוח. ואם השטיח מלוכלך, דביק, עולים ממנו ריחות לא נעימים והוא לא נעים למראה, תהיה לכך השפעה שלילית על הלקוח ועל הרושם שהוא מקבל.

נקודה נוספת ולא פחות חשובה היא רווחת ובריאות העובדים. כדי שלעובדים במשרד יהיה נעים לעבוד, תהיה מוטיבציה להצליח והרגשה ביתית שדואגים להם, חשוב לדאוג לניקיון המשרד, שירותים, מטבח וכמובן לשכור שירות של  חברה מקצועית בתחום ניקוי שטיחים למשרד.

שטיחי משרד נקיים

ניקוי שטיחים למשרד – כי אכפת לנו מהעובדים שלנו

כל שטיח שנמצא במשרד מתמלא באבק מהבגדים ומהנעליים שלנו כאשר אנחנו נכנסים למשרד, מרהיטים שצוברים אבק, מלכלוך, פיח וזיהום אוויר שנכנסים למשרד מהחלון ומסוגים שונים של אוכל שנופל ונדבק לסיבי השטיח.

הנוכחות של הלכלוך בשטיח גורמת להצטברות של חיידקים שונים, מעובש שמתפתח בשטיח באזורים שנדבקו בהם שאריות וכתמים שומניים של אוכל ונוזלים, קרדיות אבק הבית ומזהמים שונים. 

חשוב מאוד לבצע שאיבה יסודית של השטיחים במשרד כמה פעמים בשבוע, ולהסיר ולהשמיד את הכתמים כדי למנוע התפתחות של חיידקים ומזהמים שונים. אם לא נקפיד על שטיחים נקיים, אנחנו, העובדים והלקוחות שלנו עלולים לסבול מתגובות אלרגיות, גירוד בגוף, התעטשויות והרגשה כללית לא נעימה.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים למשרד

ניקוי שטיחים עם מג'יק קלין

אז השטיח במשרד התלכלך וכבר אי אפשר להמשיך עם המצב הנוכחי? אל תיכנסו להרפתקאות מיותרות! אל תוציאו כסף יותר על שטיח חדש או על חברות ניקוי לא מקצועיות. ממג'יק קלין תקבל שירות ניקוי שטיחים מעובדי ניקיון עם מעל 15 שנות ניסיון, התחייבות לניקוי כל הכתמים ושימוש בחומרי ניקוי ומכשירים בטיחותיים וידידותיים לסביבה. בנוסף השירות שלנו כולל הדגמה ללא עלות במסגרתו צוות הניקוי שלנו יגיע אליכם ויבצע הדגמה באזור נסתר בשטיח, ולאחר שתאשרו, נתקדם עם שאר השטיח.

אצלנו תקבלו שירות אדיב ומקצועי בזמינות מיידית ומחירים אטרקטיביים. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ונציג שלנו יחזור אליכם.

ניקוי שטיחים למשרד
צרו קשר לניקוי שטיחים למשרד
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button