לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים המלצות

השטיח הוכתם בפיפי שאחד הילדים פספס? נשפך קפה על השטיח? השטיח התמלא בשאריות דביקות מארוחת פיצה שהילדים אכלו בארוחת הערב?

לשבת בסלון עם שטיח נקי ונעים יכולה להיות חוויה נעימה לזמן איכות משפחתי, אווירה ביתית או סתם לשבת על הספה ולנוח בסוף היום. אבל אם השטיח מלוכלך, מלא בכתמים, דביק או שעולים ממנו ריחות לא נעימים, החוויה הרבה פחות כיפית ונעימה ולרוב הילדים לא ירצו לשבת על השטיח או לשחק בסלון.

ממה השטיחים שלנו מתלכלכים?

כשאנחנו נכנסים הביתה בסוף היום, אנחנו מביאים איתנו את הלכלוך, האבק, החול, שאריות האוכל שנפלו והצטברו על הבגדים והנעליים שלנו, וכשאנחנו עוברים מעל השטיח ומתיישבים על הספה חלק מהלכלוך נושר על השטיח. 

כשהילדים רצים ומשתוללים ברחבי הבית ואחר כך מתיישבים על השטיח, הם מלכלכים אותו בזיעה, בכתמי אוכל ובשיער שנושר. 

גם כשהחלון בסלון פתוח נכנס הביתה לכלוך, אבק, חול, פיח מזיהום אוויר וחלק מהם נספג או נדבק בסיבי השטיח. רק חברה מנוסה לניקוי שטיחים עם המלצות וניסיון כמו מג'יק יודעת להתמודד עם כל סוגי הכתמים שנדבקים לשטיח.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
שטיח סלון

למה חשוב לנקות את השטיח?

כאשר בעומק השטיח או בתחתית סיבי השטיח מצטברים נוזלים כמו כתמי יין, קפה, אלכוהול או שתן יחד עם אבק ולכלוך, כתמים שומניים מאוכל, רטבים, פירורים לחם או שאריות מאוכל, ממתקים, חטיפים או פיצוחים, מה שיקרה בסופו של תהליך זה היווצרות של חיידקים, עובש, וקרדיות אבק הבית שעלולים לגרום לנזק בריאותי כמו גירוד בגוף, אסטמה, צריבה בעיניים ועייפות.

הלכלוך, הכתמים, תחושת המרקם הלא נעימה והמגע הדביק גורמים נזק אסתטי לשטיח בפרט ולחלל הסלון בכלל באופן שבו חוויית האירוח נפגעת והילדים לא ירצו לשחק על השטיח בסלון ולנו לא יהיה נעים לנוח בסלון ולהתרווח תוך כדי .

הרבה לקוחות שלנו ממליצים על השירות שלנו כיוון שאנחנו משתמשים בחומרי חיטוי מתקדמים ובטיחותיים ומתחייבים להסיר ולהשמיד את כל החיידקים, העובש והלכלוך שנדבקו בעומק השטיח כדי שתקבלו שטיח חדש ונקי ותוכלו ליהנות ממנו ובאמת תקבלו תחושה שגם חסכתם כסף, גם הארכתם את חייו של השטיח וגם חזרה לכם תחושת האווירה הביתית והנעימה בסלון שכולנו אוהבים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

אז מה עושים?

בעבר, כדי לנקות כתמים קשים וריחות רעים מהשטיח היינו מנקים את השטיח במפעל לניקוי שטיחים וכל התהליך היה ארוך מאוד, יקר ומסורבל. בזכות הטכנולוגיה כיום הרבה יותר נוח ופשוט לנקות את השטיח מכתמים ומריחות בבית שלנו, ולא צריך לגלגל אותו, להכניס אותו לרכב ולהסיע אותו למפעלים שמספקים שירותי ניקוי לשטיחים.

היום אם רוצים לנקות את השטיח שלנו מכתמים, מה שאנחנו צריכים זה לחפש חברה מקצועית לניקוי שטיחים עם המלצות וחוות דעת חיוביות ברשתות החברתיות השונות. למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי שטיחים וקהל רב של לקוחות שבע רצון מהשירות שלנו. 

השאירו פרטים לניקוי שטיחים המלצות

חברת מקצועית עם המלצות לניקוי שטיחים

במקום להסתבך עם חברות לא מוכרות, אתם מוזמנים להתקשר אלינו ותיהנו משירות מקצועי של חברת ניקוי ותיקה ומנוסה עם המלצות מלקוחותינו בכל רחבי הארץ, טיפול של כל סוגי השטיחים וניסיון בהסרת כל סוגי הכתמים.
מג'יק קלין משתמשת בחומרי ניקוי איכותיים ובטיחותיים ובטכנולוגיות חדשות ששומרות על מראה השטיח, אינן גורמות נזק לריפוד ולצבע ומונעת קרעים ושריטות של סיבי השטיח.

אז אתם מחפשים חברה מקצועית שתטפל בשטיח שלכם, תסיר את הכתמים והריחות הרעים והלכלוך ממנו, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר שלנו. אנחנו מתחייבים לחדש את השטיח שלכם, להחזיר לסלון שלכם את האווירה החמימה והביתית ואתם תהנו מחוויה נעימה ומזמן איכות משפחתי.

ניקוי שטיחים המלצות | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים המלצות
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button