לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בתל אביב

אתם לפני אירוח גדול ורוצים להעניק לסלון שלכם מראה חדש? השטיח האהוב עליכם בסלון התלכלך וגדול עליכם עכשיו להוציא סכום כסף לשטיח חדש? השטיח התמלא באבק שגרמו לסיבים להתקשות? הלכלוך של השטיח גורם לכם לתגובות אלרגיות? 

בכל השאלות האלו רבים מתושבי תל אביב נתקלים לעתים קרובות, במיוחד בתקופה האחרונה שבה יוקר המחיה מטריד אותנו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

אנחנו תושבי תל אביב אוהבים להרגיש בנוח בבית שלנו ואוהבים שבסלון יש לנו אווירה ביתית ונעימה, שחלק גדול מהאווירה הזו תלוי ברהיטי הסלון, בצבע והסגנון שלהם ובשאלה כמה אנחנו שומרים ומתחזקים את הניקיון ברהיטי הסלון השונים.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניקוי שטיחים, הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא השירות המקצועי והמנוסה שלנו – מג'יק קלין – החברה המקצועית והותיקה ביותר לניקוי שטיחים בתל אביב והסביבה.

למה חשוב לנקות את השטיח?

בכל פעם שאנחנו נכנסים הביתה, החדר הראשון שאנחנו רואים וזה שמותיר הכי הרבה רושם עלינו או על אורחים, חברים או בני משפחה שמתארחים אצלנו הוא הסלון. הסלון הוא החדר המרכזי של הבית, המקום שבו מתקיימת עיקר הפעילות החברתית או המשפחתית שלנו.

כאשר השטיח בסלון מלוכלך משאריות שונות של אוכל, שתיה קלה או חריפה, הפרשות גוף שונות כמו זיעה, דם, פיפי, שיערות או פרווה שנשרו מחיית המחמד שגדלה בבית, עולה ממנו ריח לא נעים, הוא דביק באופן שלא נעים לדרוך עליו ובוודאי שלא לשבת עליו.

השירות שמג'יק קלין מציעה בתחום ניקוי שטיחים בתל אביב יספק לכם פתרון עבור הכתמים והריחות הלא נעימים, יחסוך לכם את הצורך להוציא לא מעט כסף עבור שטיח חדש ויאריך את משך חייו של השטיח שלכם.
ניקוי שטיחים בתל אביב חשוב גם כדי לנקות ולחטא את השטיח מחיידקים, עובש, קרדיות ומזהמים שונים שעלולים להתפתח בעומק הסיבים ולכל אורך ורוחב השטיח. 

חתול על השטיח

כדי לנקות שטיח חייבים חברה מקצועית?

יש כמה דרכים לנקות את השטיח. בעבר כדי לנקות את השטיח מאבק, לכלוך, שיערות וחול שנדבקו לסיבי השטיח היינו מוציאים את השטיח למרפסת או ומנערים אותו מחבט שטיחים. וכדי לנקות את השטיח מכתמים בעבר וכלל את גלגול השטיח וניקויו במפעל לניקוי שטיחים וכל התהליך היה מסורבל, לא נוח וארך לפחות מספר ימים.

גם כיום ניקוי שטיחים בתל אביב יכול להתבצע בשיטת עשה זאת בעצמך – באמצעות שואב אבק (שכיום יש בכל בית כמעט) ובאמצעות תמיסות ביתיות או חומרי ניקוי ייעודיים לניקוי שטיחים ניתן להסיר מהשטיח לכלוך, אבק, חול ושיערות שנדבקות לסיבי השטיח, ולהשמיד את רוב הכתמים שמלכלכים את השטיח. עם הכתמים,
חשוב לשאוב באופן יסודי ולחזור לפחות פעמיים עם שואב אבק על כל השטיח, וכמובן להשתמש באופן יסודי בחומרי ניקוי וחיטוי כדי להשמיד את החיידקים והמזהמים השונים מהשטיח.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בתל אביב

ניקוי שטיחים בתל אביב – למה דווקא מג'יק קלין?

למג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בניקוי שטיחים בתל אביב והסביבה. אנחנו מתמחים בשאיבת חול, שיערות, פרווה, אבק, שאריות של אוכל ופיח שנגרם מזיהום אוויר שנפוץ בסביבה אורבנית כדי לנקות את השטיח ולחדש את מראה הסלון שלכם.
אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית, מנוסה, בעלת שירות מקצועי ואדיב, הכתובת שלכם היא מג'יק קלין.

קראו גם:

ניקוי שטיחים בתל אביב | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בתל אביב
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button