לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים ברמת גן

הכי כיף להיכנס הביתה אחרי יום עבודה ולראות את הסלון צבעוני, מעוצב, נעים, ונקי. כדי שזה יקרה צריך שכל הרהיטים הבולטים והגדולים בסלון ובמיוחד השטיח יהיו נקיים, מתוחזקים וללא כתמים ואבק, ללא ריחות לא נעימים או תחושה דביקה בגוף.

כדי לשמור על שטיח נקי ונעים יש לבצע מספר פעולות של ניקוי שטיחים ברמת גן בשיטת עשה זאת בעצמך כדי להאריך את חיי השטיח ולא להוציא כסף עבור חברת ניקוי כאשר לפחות חלק מהפעולות אפשר לעשות בעצמנו.

ניקוי שטיחים ברמת גן בעצמנו

השטיח בסלון הוא רהיט שמתלכלך בתדירות גבוהה ומסוגי לכלוכים/כתמים שונים, גם כיוון שהוא נמצא בחלל המרכזי של הבית שבו מתקיימת רוב הפעילות המשפחתית והשגרה היומיומית של הילדים אחרי הצהריים כשהם חוזרים מבית הספר, וגם בגלל שהשטיח על הרצפה כך שיש סיכוי גבוה שכל לכלוך שנופל או נושר בסלון, יידבק על השטיח. לכן את השטיח בסלון יש לנקות באופן תדיר מאוד ביחס לרהיטים אחרים.

בעבר היינו תולים את השטיח על מעקה החלון בסלון או במרפסת וחובטים בו כדי לנער ממנו את האבק. כיום יש שיטות יותר נוחות ופחות פיזיות.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

אם רוצים לנקות את השטיח בעצמנו מומלץ להוציא אותו לחצר או למרפסת ולהפוך אותו למשך שעה, כך שבזמן הזה האבק, החול, הפירורים והשיערות מופרדים מהסיבים שבעומק השטיח. לאחר שהמתנו אנחנו נהפוך את השטיח ונשאב אותו באופן יסודי מכל האבק והלכלוך שנותר בו. 

שימו לב – אם מדובר בשטיח עם סיבים עדינים ובשאיבה בכלל בקצוות השטיח שם הסיבים ארוכים יותר יש להיזהר ולא לשאוב במלוא העוצמה כדי לא לתלוש או להחליש את הסיבים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

הסרת כתמים מהשטיח בשיטת עשה זאת בעצמך

כשאנחנו מדברים על ניקוי שטיחים ברמת גן, אנחנו כמובן מתכוונים לאבק, חול, שיערות וכו', אבל חשוב לקחת בחשבון גם את הכתמים והריחות הרעים הסרת כתמים ניתן לבצע כמובן על ידי חברת ניקוי מקצועית, אבל למי שמעוניין לחסוך את עלויות של חברת ניקוי שטיחים מקצועית, יכול לקנות חומר ייעודי לניקוי שטיחים בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך ולבצע את הניקוי בעצמו. כאשר קונים חומר ייעודי לניקוי עבור ניקוי שטיחים ברמת גן, חשוב לבדוק שהוא מתאים לסוג השטיח ולא פוגם בו, וכמובן חשוב לפעול על פי הוראות השימוש והוראות היצרן כדי להשיג תוצאות יפות של הסרת כתמים והארכת חיי השטיח.

חתול בסלון

הסרת כתמים מהשטיח באמצעות חומץ או סודה לשתיה

בנוגע להסרת כתמים וניטרול ריחות לא נעימים, ניתן לעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך על ידי הכנת תמיסה של מים וחומץ או מים וסודה לשתייה.

לכן מי שרוצה לבצע ניקוי שטיחים ברמת גן יכול לחסוך כסף מלבד בשאיבת האבק, החול, הלכלוך והשיערות גם בנושא של הסרת כתמים מהשטיח ונטרול ריחות לא נעימים. 

היתרון של חומץ או סודה לשתיה על פני חומר ייעודי לניקוי שטיחים הוא שמדובר בחומרים טבעיים, לא מסוכנים, נגישים מאוד כיוון שהם קיימים בכל בית כך שכשרוצים להסיר כתמים טריים יש יתרון גדול בשימוש בהם על פני שימוש בחומר שצריך לקנות בחנות וכך לבזבז זמן שבו הכתם מתייבש. מדובר גם בחומרים זולים מאוד ביחס להשכרת שירותי חברת ניקוי מקצועית וגם יחס לרכישת חומר לניקוי שטיחים. 

בנוסף, תמיסת מים וחומץ או מים וסודה לשתייה יעילים מאוד גם בניטרול ריחות רעים כמו קיא, דם, זיעה או פיפי ש"פספסו" אחד הילדים או חיית המחמד שאנחנו מגדלים בבית.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים ברמת גן

ניקוי שטיחים ברמת גן באמצעות המקצוענים של מג'יק קלין

אז אחרי שהבנו שניקוי שטיחים ברמת גן אפשרי ורצוי בשיטת עשה זאת בעצמך, חשוב לדעת שיש כתמים קשים ויבשים שאי אפשר להסיר באמצעים ביתיים. במקרים כמו אלה אנחנו, המקצוענים של מג'יק קלין, כאן בשבילכם. באמצעות טכנולוגיות ושיטות הכי מתקדמות כיום בתחום ניקוי שטיחים אנחנו נבוא אליכם ונבצע ניקוי מקצועי במחיר אטרקטיבי ואתם תקבלו שטיח חדש, נעים ונקי שישפר את הרגשתכם ואת הניקיון הכללי בחלל הסלון. התקשרו אלינו ותקבלו את השירות והניסיון המקצועי של מג'יק קלין.

שירותים נוספים של מג'יק קלין

ניקוי שטיחים ברמת גן | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים ברמת גן
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button