לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בראשון לציון

ראשון לציון היא אחת הערים היפות והמתפתחות בישראל. יש בה רצועת חוף מדהימה, מרכזי תעסוקה גדולים, מרכזי בילוי מגוונים, וכמובן פסטיבל היין המוכר והותיק.

תושבי ראשון לציון ידועים באהבה שלהם לארח חברים לשיחות סלון או לארוחות חגיגיות בסופי שבוע או בחגים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כמובן שאירוח של חברים או משפחה נערך בסלון, ואחד הרהיטים הבולטים בסלון הוא השטיח. לשטיח יש השפעה על העיצוב, הסגנון והנראות של הסלון. ככל שהשטיח יותר מעוצב, מודרני ותואם לשאר הרהיטים בסלון, כך הוא תורם יותר לאווירה הביתית ולתחושה הנעימה בסלון.
בנוסף, ככל שהוא נקי יותר, מרענן יותר ומעלה ריחות נעימים, כך יש יותר חשק לילדים לשבת ולשחק עליו וגם לנו לשבת על הספות בסלון, בגלל התרומה של השטיח לסלון.
אבל ככל שהשטיח מאובק יותר, מלוכלך ביותר כתמים ועולים ממנו ריחות לא נעימים, כך הילדים ירצו פחות לשבת עליו ולשחק, אנחנו נרצה פחות להיות בסלון וכמובן גם יהיה לנו פחות נעים וכיף לארח בסלון חברים ובני משפחה.

שטיח סלון נקי

תושבי ראשון לציון, אז ממה השטיחים שלכם מתלכלכים?

השטיח מתלכלך מבעלי חיים שאנחנו מגדלים בבית שלפעמים "מפספסים" ועושים פיפי על השטיח או ששיערות או פרווה נושרים ממנו אל השטיח. השטיח גם מתלכלך מחלון שנשאר פתוח ונכנסים ממנו לכלוך ואבק וכמובן חול מחוף הים שנישא ברוח ונכנס לתוך הבית ונדבק לשטיח.
כתמים רבים יכולים להיווצר מזיעה, דם, שומנים והפרשות גוף שונות, וכמובן מפירורי חטיפים, לחם, ממתקים, ומנוזלים כמו קפה, יין, מיצים, שתיה קלה וחריפה. 

אם לא מטפלים בכתמים אלו מיד, הם גורמים להתקשות סיבי השטיח, הכתמים עצמם מתייבשים והם משאירים סימנים על השטיח שמכערים אותו ואת הסלון בכלל ובמקרים של כתמים מסוימים עלול גם לעלות ריח לא נעים מהם.

ניקוי שטיחים בראשון לציון – איך מטפלים בשטיחים?

קודם כל, טיפול שניתן לעשות בכל בית – להוציא את השטיח למרפסת או לחצר, להפוך את השטיח ולהמתין שעה כדי לאפשר ללכלוך לצאת מעומק סיבי השטיח. לאחר מכן להפוך את השטיח ולשאוב ממנו את הלכלוך, האבק, החול והשיערות. יש לוודא שהשאיבה מתבצעת בהתאם להוראות היצרן כדי לא לתלוש או למתוח את סיבי השטיח.
בנוגע לכתמים, אם מדובר בכתמים טריים וכדי לנטרל ריחות לא נעימים, אפשר להשתמש בחומץ או בסודה לשתייה כדי להסיר אותם. אם מדובר בכתמים יבשים יותר, גם ניתן להשתמש בחומץ או לנקות עם סודה לשתייה או בחומר ניקוי ייעודי לשטיחים.

עם זאת, יש לזכור שיש כתמים עקשנים ויבשים יותר שלא ניתן להסיר בשיטת עשה זאת בעצמך. לכן, אם אתם רוצים להאריך את חיי השטיח ולשפר את המראה שלו ואת ההשפעה שלו על שאר הסלון, יש לשכור חברת ניקוי שטיחים מקצועית בראשון לציון. 

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בראשון לציון

חברת מג'יק קלין – ניקוי ספות היא חברת הניקוי בראשון לציון שאתם מחפשים. יש לנו מעל ל-15 שנות ניסיון בניקוי שטיחים בראשון לציון, אנחנו מעניקים שירות מקצועי ואמין ללקוחותינו, בזמינות מיידית ⏱️ עד בית הלקוח 🚙 ובפריסה ארצית רחבה.

העובדים שלנו משתמשים בחומרי ניקוי בטיחותיים ידידותיים לסביבה ואינם גורמים לשריטות, קרעים או לשינוי בצבע של השטיחים.
אז התקשור אלינו או השאירו פרטים – מג'יק קלין – המובילים בניקוי שטיחים בראשון לציון 🏆

ניקוי שטיחים בראשון לציון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בראשון לציון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button