לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בקריות

כשאנחנו מחפשים חברת ניקוי שטיחים בקריות, אנחנו מחפשים חברת ניקוי שיודעת לטפל בכל סוגי השטיחים ובכל סוגי הכתמים. חברת ניקוי מקצועית יודעת גם לנטרל ריחות לא נעימים ולנקות את כל האבק, הלכלוך והחול, כולל אלה שנדבקו בתחתית סיבי השטיח.

מרכיב נוסף וחשוב שאנחנו רוצים שחברת הניקוי תדע לעשות ותהיה מנוסה בו היא להשמיד חיידקים, עובש, פטרת וקרדית אבק הבית שמתפתחים בעומק הספה וגורמים לתגובות אלרגיות.

ניקוי שטיחים בקריות – למה זה חשוב?

אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהשטיח נמצא בסלון, ורוב הפעילות היומיומית, השגרתית והשוטפת מתקיימת בסלון. הילדים יושבים ומשחקים בסלון, כשמארחים משפחה לחג או לסוף שבוע או כשיושבים עם חברים למפגש – כל אלו מתקיימים בסלון. לכן אם אנחנו רוצים לשמור על הסלון נקי ונעים, אנחנו צריכים חברת מקצועית שמתמחה בניקוי שטיחים בקריות, כיוון שלא נעים לשבת בסלון כשהשטיח מלוכלך או שעולים ממנו ריחות לא נעימים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כשאנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה או כשאורחים מתארחים אצלנו, הדבר הראשון שרואים כשנכנסים הביתה זה הסלון, ולשטיח, שהוא רהיט גדול ובולט בסלון, יש השפעה גדולה על הנראות והאסטיקה של הסלון. 

שטיח מלא בכתמים ומכוסה באבק הוא שטיח שמשפיע לרעה על הנראות הכוללת של הסלון – ולהיפך, שטיח נקי מאבק ולכלוך ונעים וריחני הוא שטיח שמשפר ומשדרג את האווירה הביתית והחמימה בסלון.

שטיחים פרסיים

סיבות לניקוי שטיחים

כשאנחנו נכנסים הביתה לאחר יום עבודה אנחנו עוברים על השטיח וחלק מהלכלוך או האבק שנדבק עלינו במהלך היום נושר ונופל על השטיח ומצטבר עליו. גם כשהילדים חוזרים מבית הספר או הכלב/חתול שלנו חוזרים הביתה מסיבוב בחוץ, הם עוברים על השטיח שנושר עליו כל מה שהצטבר על בגדי הילדים שלנו או על הפרווה של חיית המחמד שלנו במהלך השהות שלהם מחוץ לבית.

ישנן לא מעט הפרשות גוף שמכתימים או מלכלכים את השטיח שלנו בסלון. כשאנחנו חוזרים מזיעים מחדר כושר או פעילות גופנית בחוץ אנחנו עלולים לטפטף זיעה על השטיח, ילד או חיית מחמד עלולים "לפספס" פיפי על השטיח ולגרום לכתמים "צבעוניים" ולריח לא נעים שעולה מהשטיח.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

חברה מקצועית לניקוי שטיחים בקריות

כשאנחנו מחפשים חברה מקצוענית לניקוי שטיחים בקריות אנחנו צריכים לוודא שזו חברה שיש לה ניסיון בניקוי, הסרה ונטרול כתמים וריחות אלו. צוות ניקוי של מג'יק קלין מגיע לבית הלקוח, בוחן ביסודיות את השטיח ומבצע הדגמה ללא עלות ולאחר אישור של הלקוח צוות הניקוי מבצע את העבודה.
לפני ניקוי הכתמים, שואבים את השטיח מאבק, לכלוך, חול, שיערות וכו'. הניקיון מתבצע בטכנולוגיית הזרקה ויניקה, כאשר מזריקים לעומק השטיח ולתחתית הסיבים חומר ייעודי לניקוי כתמים עקשניים וקשים להסרת כתמים ולנטרול ריחות של שתן, זיעה, שתיה חריפה וכו' ולהשמדת חיידקים, פטריות וקרדיות אבק הבית.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בקריות

מג'יק קלין המובילים בניקוי שטיחים בקריות

אז אם אתם מחפשים באמת חברה מקצועית שתחדש את השטיח שלכם, שתגיע אליכם בזמינות מיידית, תאריך את חיי השטיח ותחסוך לכם כסף והוצאות מיותרות. אל תתפשרו, קחו את המקצוענים ביותר בשביל הסלון שלכם.

שירותים נוספים של מג'יק קלין

ניקוי שטיחים בקריות - מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בקריות
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button