לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בצפון

לא משנה איזה שטיח יש לכם – פרסי, שאגי, צמר, סינטטי וכו' – מעכשיו, יש לכם כתובת אחת: מג'יק קלין, חברת הניקוי המקצועית והמובילה לניקוי שטיחים בצפון. מהיום לא צריך להתפשר על חברות לא מנוסות ולא מקצועיות ולא צריך לסבול משטיחים מלאים בכתמים, אבק, לכלוך, פיח ומזהמים שונים כמו פטריות, קרדיות אבק הבית ומזהמים שונים.

ניקוי שטיחים – למה בעצם?

השטיח הוא רהיט שמצריך תחזוקה וניקוי באופן תדיר גם כיוון שהוא נמצא במקום מרכזי בבית וגם בגלל שהוא נמצא על הרצפה ולכן הוא מרבה לצבור אבק, לכלוך וסוגי כתמים שונים.

שטיח ששומרים על הניקיון שלו, משפיע לטובה על העיצוב ועל נראות הסלון וכן על הרגשת האווירה הביתית והמשפחתית שיש בסלון בזכותו. מצד שני, שטיח מלוכלכך ומלא בלכלוך, פוגם במראה של חלל הסלון, ברצון של הילדים לשחק עליו ועל חוויית האירוח בסלון במקרה שאנחנו מארחים בני משפחה או חברים לסעודה בחג או בסוף שבוע.

אם אתם תושבי הצפון, יש לכם שתי דרכים להתמודד עם אתגרים אלו – לנקות את השטיח בשיטת עשה זאת בעצמך ובמקרים של כתמים קשים במיוחד לשכור שירותי חברה מקצועית לניקוי שטיחים בצפון כמו מג'יק קלין שמתמחה בהסרת הכתמים הקשים ביותר.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ממה השטיח שלנו מתלכלך?

כאשר אנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה, אנחנו עוברים ליד הסלון ומתיישבים על הספה,הלכלוך ושאריות האוכל שהצטברו על הבגדים שלנו במשך היום נושרים אל השטיח.

כשאנחנו חוזרים הביתה עם הכלב מסיבוב בחוץ, כשהוא נשכב לנוח או סתם עובר ליד השטיח, הוא מותיר סימני לכלוך, חול, אדמה וחיידקים שנושרים ממנו שנדבקים בשטיח.

כשאנחנו מארחים בני משפחה או חברים בסעודת חג או סתם מפגש באמצע השבוע בערב על כוס קפה ועוגה, השטיח מתלכלך מכתמי קפה, שתיה מתוקה וחריפה, פיצוחים, חטיפים, ממתקים, פירות ועוד. 

בנוסף השטיח מתלכלך מהפרשות שומניות והפרשות גוף כמו מוצרי איפור, היגיינה, זיעה, קיא, שתן וכו'. כתמים אלו בצירוף אבק ושאריות של אוכל גורמים לסיבי השטיח להתקשות, למגע בהם להיות לא נעים ודביק ולמראה כללי שמכער את השטיח ואת חלל הסלון כולו. הזנחה של השטיח יגרום לכך שלא נרצה להתקרב אליו ולמעלה לאזור הסלון ולא תהיה לנו ברירה אלא להיפטר מהשטיח וניאלץ לקנות שטיח חדש.

אז אם אתם גרים בצפון ורוצים להימנע ממצב כזה, יש לכם כתובת אחת, מג'יק קלין – החברה המובילה לניקוי שטיחים בצפון.

שטיח סלון נקי

אז איך בתכל'ס שומרים על השטיח שלנו נקי, רך ונעים?

כשאנחנו מדברים על שטיח נקי, הדרך היא לוודא שאנחנו לא מגיעים למצב שבו השטיח מלא בכתמים וריחות לא נעימים ושסיבי השטיח, דביקים, קשים ומכוסים באבק. הדרך להימנע מכך היא לתחזק ולשמור על ניקיון השטיח בשגרה. כמו שמנקים את הרצפה ואת המטבח, כך צריך לנקות את השטיח. אחת לשבוע יש להפוך את השטיח על פניו למשך 20 דקות כדי לגרום לאבק והלכלוך לצאת מעומק הסיבים, ולאחר מכן להפוך אותו שוב ואז לשאוב באופן יסודי את השטיח בדגש על הסיבים בעומק השטיח, ואם נוצר כתם טרי, לנקות אותו עם תמיסת חומץ או אבקת סודה לשתיה.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בצפון

שירות ניקוי שטיחים מקצועי

עם זאת, לא תמיד יש לנו את הכח והסבלנות לתחזק את השטיח כמו שצריך ולא תמיד אנחנו מצליחים לנקות את השטיח. בדיוק למקרים אלה קיים השירות של מג'יק קלין. לצוותי הניקיון שלנו יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי שטיחים בצפון. אנחנו מנקים שטיחים באמצעות הטכנולוגיות החדישות ביותר, עם חומרי ניקוי ידידותיים ובזמינות מיידית – מהיום למחר. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר והמקצוענים של מג'יק קלין יפנקו את השטיח שלכם ואתם תקבלו שטיח חדש, רך ונעים כפי שקניתם אותו.

ניקוי שטיחים בצפון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בצפון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button