לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בירושלים

אז קניתם שטיח חדש לסלון, הילדים נהנים לשבת עליו ולשחק, אתם נהנים מהאווירה המשפחתית והביתית שהוא נותן במשך כל השנה ומהחום שלו בימים קרים. אבל אחרי כמה חודשים כשהשטיח כבר צבר קילומטראז', הוא נראה פחות נקי, הוא פחות נעים למגע, יש עליו לא מעט כתמים והתוספת שהוא נתן לחלל הסלון כבר לא מרשימה כפי שהייתה בעבר.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

אז מה עושים? מוותרים ומוסרים את השטיח? מנסים לנקות אותו ולהסיר את הכתמים בעצמנו? מזמינים שירות של חברת ניקוי שטיחים בירושלים?

לוותר על השטיח, להפסיד מראש את העלות שלו ולהיכנס להוצאות חדשות זו לא אופציה ריאלית ומומלצת עבור משפחה שקנתה שטיח בארבע-חמש שנים האחרונות.

אנחנו ממליצים לכם לבצע פעולות בעצמכם לניקוי השטיח שגם יחסכו לכם הרבה כסף וגם יאריכו את חיי השטיח. כחלק משלים לפעולות הניקוי שלכם, מומלץ מאוד לבצע יישור קו של השטיח פעם אחת בשנה, של ניקוי שטיחים מקצועי ששואב את כל הלכלוך והאבק שנמצא בעומק הסיבים, מסיר את הכתמים העקשניים וגורם לריח נעים ורענן של הספה במקום ריחות לא נעימים. 

שטיח סלון

ניקוי שטיחים בירושלים – למה זה חשוב?

אז מאיפה מגיע הלכלוך והכתמים לשטיח שלנו? קודם כל, חשוב להבין שהשטיח הוא רהיט בולט, גדול, "תופס" את העיניים" ומשפיע על העיצוב של הסלון. הסלון הוא החלל המרכזי של הבית, ומתקיימת בו רוב הפעילות המשפחתית הגרעינית וגם אירוח של חברים ובני משפחה. לכן מובן למה השטיח בסלון מתלכלך יותר מרהיטים אחרים בבית, וגם חשוב להבין שצריך להקפיד על הניקיון שלו אם הילדים ואנחנו נמצאים הרבה בסביבתו.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

אבל ממה בפועל השטיח מתלכלך?

כשרוצים לבצע ניקוי שטיחים בירושלים צריך לדעת מה גורם לשטיח להתלכלך. כשאנחנו חוזרים הביתה מהעבודה והילדים מבתי הספר, האבק שהצטבר על הבגדים שלנו, שאריות של אוכל והשערות שלנו נושרים על השטיח.

כאשר הילדים יושבים, מציירים ואוכלים  בסלון, השטיח מתלכלך מפירורים ושאריות של אוכל, מנוזלים של מיץ, טושים שנופלים על השטיח בזמן עבודות יצירה. יכולים להיות גם כתמי דם מילדים שמשתוללים ונופלים בסלון על השטיח, פיפי שאחד הילדים "מפספס", קיא וכו'.

גם כשאנחנו מארחים חברים למפגש בסלון, אנחנו אוכלים פיצה, המבורגר, סושי, סלטים, ושתיה מוגזת, אלכוהול, מיצים ועוד, שיכולים להכתים ולהיספג בשטיח ולגרום לריחות רעים להידבק לשטיח.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בירושלים

החסרונות של שטיח מוכתם

הלכלוך והכתמים גורמים לשטיח להיות דביק ומכוער וכל חלל הסלון נהיה מכוער ולא אסתטי. כלומר במקום שהשטיח יוסיף יופי כאלמנט עיצובי בסלון, הוא עושה את התוצאה ההפוכה, כך שחוויית האירוח פחות נעימה כך והילדים פחות נהנים לשבת בסלון בכלל ועל השטיח בפרט. במצב כזה מי שמחפש פתרון לשטיח צריך לבדוק מי החברה המומלצת לניקוי שטיחים בירושלים.

מג'יק קלין – הבחירה שלך בתחום ניקוי שטיחים בירושלים

מג'יק קלין היא החברה המובילה לניקוי שטיחים בירושלים מעל ל-15 שנה. צוותי הניקיון שלנו מנוסים ומקצועיים בכל סוגי השטיחים ובכל סוגי הכתמים.

משפחות ירושלמיות רבות מרוצות מהשירות שלנו ונהנות מהעבודה המקצועית שלנו. אז אם מחפשים חברת ניקוי שמכירה את הקהל הירושלמי ובעל ניסיון בירושלים, השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו. אנחנו נעשה את השאר.

קראו גם:

ניקוי שטיחים בירושלים | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בירושלים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button