לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בחיפה

בסלון הבית שלכם יש שטיח איכותי שקניתם לפני שנה או שנתיים וכעת הוא התלכלך? נשפך עליו קפה, הכלב עשה עליו את צרכיו, הילד פורר עליו במבה או חזיר בר התנחל לכם על השטיח באמצע הסלון?

במקום לצאת מהבית ולחפש שטיח חדש ולהוציא מאות או אלפי שקלים עבור שטיח חדש, יש פתרון נוח, מהיר וזול.

השירות שאנחנו מציעים כולל הגעה לבית הלקוח וניקוי השטיח בביתכם בטכנולוגיית ניקוי חדשה באופן  שיביא את השטיח שלכם למראה חדש.
העסק שלנו עבור ניקוי שטיחים בחיפה מביא לתוצאות מצוינות ולשביעות רצון רבה בקרב לקוחותינו.

למה ניקוי שטיחים בחיפה הוא חשוב?

יש צורך לנקות את השטיח כדי לוודא שהוא נקי מחומרים, אבק ולכלוך העלולים להזיק לנו ולילדינו. אבק שנדבק לשטיח מסוכן עבור מי שאלרגי לאבק, וכן מי שרגיש לקרדית אבק הבית.
בנוסף, חומרים נפלטים מאזורי התעשיה בעיר בכלל וממפרץ חיפה בפרט הנישאים באוויר, עלולים להיכנס אל תוך בתי התושבים ולהידבק לשטיח, להזיק לשטיח עצמו, לנו ולסביבה.
לכן התעלמות מניקוי וחיטוי השטיח לאורך זמן עלול לגרום לתגובות אלרגיות ולבעיות נשימתיות.
כמובן שמעבר לנושאים בריאותיים והיגייניים, חשוב שהשטיח בסלון יהיה נקי ואסתטי למראה כדי שיהיה נעים ונוח להיות בסלון שהוא כידוע חלל מאוד מרכזי בבית.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

השירות של מג'יק קלין

בעבר היינו תולים את השטיח על המעקה במרפסת או הסלון ומנקים אותו באמצעות חובט שטיחים וכל זאת תוך מאמץ פיזי רב ומעייף מאוד. כיום בזכות הטכנולוגיה והקדמה הרבה יותר קל לנקות שטיחים ולא תצטרכו יותר להרים את השטיח ולהניח אותו על מעקה החלון.
אצלנו תמצאו את השירות הטוב ביותר. מאחורינו ניסיון רב בניקוי שטיחים בחיפה ולקוחות מרוצים. הידע שרכשנו במהלך השנים מאפשר לנו לבצע ניקוי במגוון רחב מאוד של שטיחים.

המקצועיות שלנו

המקצועיות שלנו בתחום ניקוי שטיחים היא ברמה הגבוהה ביותר וכוללת ניקוי וחיטוי של השטיחים. במהלך הניקוי אנחנו גם נבצע ניקוי להסרת כתמים שנגרמו למשל מקפה שנשפך, הפרשות מבעלי חיים או אוכל שהתפורר ונדבק על השטיח.
בנוסף, תהליך הניקוי שחברתנו מבצעת בניקוי שטיחים בחיפה כולל גם חיטוי וגם ניטרול במקרה של ריחות רעים כדי שתוכלו להמשיך להנות מהחוויה של שטיח נקי ללא כתמים וללא ריחות. בזכות הניסיון שלנו אנו יודעים לבחור את חומר הניקוי המתאים שבאמצעותו נבצע את העבודה היטב, ללא עיכובים ולשביעות רצונכם.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בחיפה

הבטיחות שלנו – עבורכם

למה שלא אלך לקנות בעצמי חומר לניקוי שטיחים בסופר ואנקה אותו בעצמי? כיוון שניקוי השטיחים הוא תחום שמצריך ניסיון וידע להתאים את חומר הניקוי לכל סוג של שטיח. לא כל חומר לניקוי שטיחים המוצב על המדף בסופר אכן יבצע את העבודה מבחינת ניקיון הכתמים שעל הספה, מבחינת ריחות לא נעימים שנדבקו עליו, מבחינת הסיכון הבטיחותי שהוא עלול לגרום לנו ולבעלי החיים שבבית שלנו וכן מבחינת ההתאמה של חומר הניקוי לשטיח כך שלא יגרום נזק לשטיח.
אנחנו במג'יק קלין, בזכות הניסיון וההתמחות שלנו בתחום ניקוי השטיחים, יודעים להתאים את חומרי הניקוי והחיטוי בהם אנו משתמשים עבור ניקוי שטיח ספציפי. חומרי הניקוי והחיטוי שאנו משתמשים בהם הינם ידידותיים לסביבה, איכותיים ואינם מסוכנים לבעלי חיים וילדים.

שטיח נקי בסלון

הדגמה חינם בבית הלקוח

אם אתם מעוניינים בהדגמה של ניקוי שטיחים בחיפה, לאחר תיאום מול המשרד שלנו, אנחנו נגיע לביתכם ונבצע הדגמה של עבודת הניקוי שלנו על השטיח שלכם. אם אהבתם את הביצוע ואתם רוצים לנקות את כל השטיח אנחנו נבצע את העבודה. אם לא תרצו, אין בעיה – ההדגמה היא כמובן ללא עלות. 

אם הניקוי לא בוצע לשביעות רצונכם אנחנו כמובן נזכה אתכם.

אז במקום לזרוק את השטיח שאתם אוהבים ולבזבז את זמנכם בחיפוש אחר שטיח חדש, התקשרו אלינו, נחסוך לכם כסף ותוכלו לשמור על השטיח שברשותכם.

ניקוי שטיחים בחיפה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בחיפה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button