לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בחולון

למרות שהשטיח הוא רהיט שקיים כבר מאות שנים ויותר, הוא ממשיך להיות אטרקטיבי וגם כיום הוא משמש כאלמנט שמשדרג את המראה של הסלון ומעניק לבית אווירה חמימה וביתית.

שטיח צבעוני, נקי ונעים הוא שטיח שכיף לילדים לשבת ולשחק עליו והוא נוח מאוד לזמן איכות משפחתי. בנוסף לכך הוא משדרג את חוויית האירוח בסלון כשמארחים חברים ובני משפחה לסעודה בחג או בסוף השבוע, לצפייה במשחק כדורגל סוער בליגת האלופות או לערב בנות ובינג' בנטפליקס.

חתול על השטיח

למה כדאי לבצע ניקוי שטיחים בחולון?

בכל בית שיש בו שטיח, המטרה היא שהשטיח ישדרג את חלל הסלון. לכן הוא צריך להיות מתאים לעיצוב הכללי של הסלון, נקי, נעים, מריח טוב וללא כתמים.

אבל לא משנה כמה נקפיד ונשמור, השטיח בסלון עלול להתלכלך ולספוג כתמים וריחות רעים בדרכים שונות שיגרמו לפגיעה במראה של השטיח ובחלל הסלון כולו. בכל פעם שאנחנו ובני הבית נכנסים הביתה מיום לימודים או עבודה, אנחנו מכניסים הביתה אבק ולכלוך ואם אנחנו עוברים מעל השטיח או מתיישבים על הספה, השטיח קולט כל מה שנושר מאיתנו – חול, אבק, לכלוך, שיערות ופרווה מבעלי חיים שאנחנו מגדלים בבית. כל אלו נדבקים על פני השטיח ובסיבים בעומק השטיח וגורמים להצטברות חיידקים שמזיקה לבריאות של כל בני הבית.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

פגיעה בשטיח נגרמת גם מכתמים שנגרמים מאוכל או משקאות שמתפוררים ונשפכים על השטיח. חטיפים, פירורי לחם, מיץ, קפה, משקאות חריפים, פיצה וכו' מכתימים את השטיח ועלולים לגרום לפגיעה בצבע שלו. נוסף לכך, אבק, כתמי אוכל ונוזלים שחודרים לעומק השטיח מהווים תנאים נוחים להתפתחות של קרדית אבק הבית שעלולה לסכן ילדים ומבוגרים שרגישים אליהם.

ריחות רעים עלולים להידבק לשטיח ממאכלים, משקאות אלכוהוליים, זיעה, קיא, דם הפרשות גוף שונות או במידה ואחד הילדים או חיית מחמד שגדלה אצלנו בבית "פספסו" על השטיח.

מי החברה המובילה והמקצועית ביותר לניקוי שטיחים בחולון?

אם אתם מחפשים ניקוי שטיחים בחולון, הגעתם למקום הנכון. מג'יק קלין היא החברה המקמעוית המובילה בחולון לניקוי שטיחים, ספות, מזרונים וריפודים לרכב. יש לנו מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי שטיחים בחולון. אנחנו נותנים שירות ומענה מיידי וזמין ללקוחותינו על ידי צוות ניקוי מקצועי, חומרי ניקוי בטיחותיים וידידותיים ומשתמשים במכונות ששומרות על השטיחים שלכם, ללא חשש לקרעים, שריטות או פגיעה בצבע השטיח.

השאירו פרטים לניקוי שטיחים בחולון

בהתאם לסטנדרטים של חברה מקצועית, השירות שלנו כולל כמובן טיפול מקצועי. צוות ניקיון מקצועי ומנוסה של מג'יק קלין יגיע לבית הלקוח, יבצע בדיקה כולל של השטיח ויתאים את חומרי הניקוי לסוגי הכתמים ולסוג השטיח.

אופן הניקוי הוא על פי השיטות המתקדמות כיום לניקוי שטיחים וכולל שאיבת אבק, חול, שיערות והחיידקים שהצטברו אליהם, הזרקת חומר ניקוי לעומק סיבי השטיח כדי להסיר את כל הכתמים, השומנים והריחות הרעים שהצטברו בשטיח ולאחר מכן יניקת חומר הניקוי וייבוש השטיח.

אז אם אתם גרים בחולון היפהפיה ורוצים לחדש את השטיח שלכם בלי הרבה כאבי ראש, הוצאות כבדות ועבודה פיזית מאומצת, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר, ומג'יק קלין תעשה עבורכם את כל העבודה.

קראו גם:

ניקוי שטיחים בחולון
צרו קשר לניקוי שטיחים בחולון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button