לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים בחדרה

תוך כדי משחק הילדים רצו והשתוללו ושפכו מיץ על השטיח? ערב בנות עם נטפליקס הסתיים עם כתם של רוטב לסלט על השטיח? אין ספק ששטיח הוא רהיט שתורם בצורה משמעותית לעיצוב הבית והסלון, מוסיף לאווירה החמימה והביתית, אבל כשהוא מלוכלך, דביק ועולים ממנו ריחות לא נעימים, אז השטיח נהפך לנטל עלינו, הילדים פחות משחקים עליו, הוא פוגע באסתטיקה של חלל הסלון ולא נעים לשבת ולארח חברים בסלון. בעבר, שיטות הניקוי, החיטוי והטכנולוגיה לא היו מתקדמים כמו היום וחברות מקצועיות כיום בתחום ניקוי שטיחים בחדרה והסביבה יכולות לחדש לחלוטין את מראה השטיח ולהחזיר אותו לקדמותו כפי שהיה בזמן שהוא נקנה מחנות השטיחים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
סלון עם שטיח

למה חשוב לשמור על השטיח שלנו נקי?

השטיח הוא רהיט בולט ומשמעותי מאוד בסלון שלנו שבו מתקיימת עיקר הפעילות בבית במהלך השגרה ובאירועים מיוחדים.

כאשר אורחים נכנסים הביתה, האזור הראשון בבית שתופס את המבט שלהם הוא הסלון, הילדים אוהבים לשחק על השטיח בסלון, מפגשים עם חברים אנחנו מארחים בסלון. לכן לאסתטיקה ולעיצוב הסלון יש השפעה רבה על אורחים שבאים אלינו ועל ילדים שיושבים על השטיח בסלון.

שטיח דביק ממסטיקים, שעולים ממנו ריחות לא נעימים של זיעה, שהוא מוכתם בדם, ברטבים, ביין, שוקו, קפה ובירה, שטיח שמלא באבק שנכנס מהחלונות ונושר מהבגדים שלנו, מפירורי חטיפים ופיצוחים – הוא שטיח שילדים מתרחקים ממנו, הוא יגרום לצמצם את הזמן שאנחנו מבלים בסלון.

המשך הזנחה ולכלוך השטיח יגרמו לפגיעה באסתטיקה של הסלון, לקיצור חייו של השטיח ולהוצאה לא מתוכננת לרכישת שטיח חדש. האם ניתן לשמור על השטיח, לתחזק אותו ולהסיר ממנו כתמים? עם מג'יק קלין, החברה המובילה והותיקה בתחום ניקוי שטיחים בחדרה והסביבה זה בהחלט אפשרי.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

חברה מקצועית לניקוי שטיחים בחדרה

זיהיתם כתמים על השטיח או שהחלטתם שהגיע הזמן לחדש אותו כדי לרענן את מראה הסלון ואתם לא רוצים להיכנס להוצאות גבוהות של רכישת שטיח? אתם במצב שזהה להרבה בתים בחדרה. בעבר כדי לנקות שטיח הוא תולים אותו במרפסת ומנערים ממנו את האבק באמצעות חובט שטיחים, ושולחים את השטיח למפעל לניקוי שטיחים כדי לטפל בכתמים, תהליך שהיה מסורבל ולא נוח.

בשנים האחרונות בזכות הקדמה והטכנולוגיה, ניתן להוציא את האבק והלכלוך מהשטיח באמצעות שואב אבק שקיים כמעט בכל בית בישראל, והסרת כתמים באמצעות חברה שמתמחה בניקוי שטיחים בחדרה שמספקת את השירות שלה בבית הלקוח מבלי לשבור את הראש איך להוביל את השטיח למפעל ובלוחות זמנים הרבה יותר יעילים.

ניקוי שטיחים מקצועי כיום מתבצע באמצעות שיטות מתקדמות כמו הזרקת חומר ניקוי איכותי לסיבי השטיח, ולאחר שהחומר מפרק את הכתמים והלכלוכים הכבדים שנדבקו לסיבי השטיח באמצעות המכינה יונקים את חומרי הניקוי יחד עם הכתמים והלכלוכים השונים מהשטיח. בנוסף חברות מקצועיות משתמשות בחומרי חיטוי כדי להסיר ולהשמיד קרדיות אבק הבית, פטריות ועובש שבמקרה התפתחו והתיישבו בשטיח שבסלון ביתכם.

ניקוי שטיחים בחדרה עם מג'יק קלין

אז אם אתם לפני אירוח גדול והמשפחה הקרובה או חברים הולכים להתארח אצלכם בסלון ואתם לא שלמים עם המראה שלו, התקשרו למג'יק קלין או השאירו פנייה באתר. לצוותי הניקוי של מג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום השטיחים, הכולל הדגמה ללא עלות באזור נסתר בשטיח, התאמת חומרי הניקוי לסוגי הלכלוך השונים ושירות מקצועי בזמינות מיידית בכל חדרה והסביבה.

קראו גם:

ניקוי שטיחים בחדרה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי שטיחים בחדרה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button