לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שטיחים באר שבע

אחד האלמנטים העיצוביים שמשדרגים את חלל הסלון הוא כמובן שטיח שמוסיף אווירה משפחתית, ביתית וחמימה. בסלון הבית שלכם יש שטיח מושקע ויפהפה שמתאים בול ומשדרג את חלל הסלון, אבל מה לעשות שאחרי שנתיים או שלוש שנים הוא מלא בכתמים, אינו נעים למגע ולא בדיוק ריחני כפי שהיה כשקניתם אותו ומגיע הזמן לברר מי נותן השירות המומלץ עבור ניקוי שטיחים בבאר שבע.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
שטיח בסלון

ניקוי שטיחים בבאר שבע – מהן האפשרויות כיום?

בעבר היינו מנקים שטיחים בשיטות שונות מהיום. פעם כדי לנקות את השטיח היינו תולים אותו על המעקה של המרפסת או של החלון וחובטים כדי לנער ממנו את האבק, חול, לכלוך ושיערות שנדבקו עליו.

כתמים וריחות לא נעימים היינו מנקים במפעל לניקוי שטיחים כאשר היינו צריכים לגלגל את השטיח ולשלוח אותו למפעל לניקוי שטיחים.

שתי שיטות אלה עדיין קיימות אבל פחות נפוצות. כיום יש שיטות נוחות ויעילות יותר לבצע ניקוי שטיחים בבאר שבע – ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך או ניקוי על ידי חברת ניקוי מקצועית כמו מג'יק קלין – ניקוי ספות עם ותק וניסיון לכלל הלקוחות בבאר שבע ובאזור הדרום.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי שטיחים בבאר שבע בשיטת עשה זאת בעצמך

אם אנחנו בוחרים בניקוי שטיחים בבאר שבע בשיטת עשה זאת בעצמך, כדי לשמור ולתחזק את ניקיון השטיח יש לשאוב את השטיח. יש להוציא את השטיח לחצר או למרפסת ולהניח אותו הפוך על פניו במשך שעה כדי לאפשר ללכלוך ולאבק לצאת ממעמקי השטיח. לאחר מכן יש לשאוב את השטיח (כיום בכל בית בישראל יש שואב אבק) מהחול, האבק והשערות שהצטברו עליו. 

לאחר מכן כדי להסיר את הכתמים ולנטרל ריחות רעים יש שתי אפשרויות – שימוש בחומץ/אבקת סודה לשתייה שיעילים מאוד להסרת כתמים טריים, ואפשרות נוספת היא שימוש בחומר ניקוי ייעודי לשטיחים שניתן לקנות ברשתות השיווק או ברשתות עשה זאת בעצמך.

היתרון של שימוש בתמיסת חומץ או תמיסת סודה לשתייה הוא שמדובר בחומרים טבעיים, זמינים בכל בית, זולים משמעותית מחומרי ניקוי ייעודיים ונגישים כאשר רוצים לנקות כתם טרי ולא צריך להרחיק לסופר ולבזבז זמן כשהכתם מתייבש. כמובן יש לשים שהניקוי מתבצע לפי הוראות השימוש של היצרן כדי לא לגרום נזק לשטיח.

ניקוי שטיחים בבאר שבע באמצעות חברת ניקוי מקצועית

אתם רוצים את הטוב ביותר ומגיע לכם הטוב ביותר. יש כיום בשוק הרבה מאוד חברות לניקוי שטיחים בכלל ולניקוי שטיחים בבאר שבע ובאזור הדרום בפרט. חברת ניקוי שטיחים בבאר שבע מקצועית יודעת להסיר כתמים יבשים ועקשנים ולנטרל גם את הריחות הכי לא נעימים של קיא, זיעה וכו'. חברת ניקוי מקצועיות משתמשות בשיטות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומנקות את השטיחים על ידי הזרקת חומר ניקוי שפועל בעומק סיבי השטיח נגד כתמים וריחות לא נעימים. לאחר שואבים את חומר הניקוי יחד עם הכתמים שנספגו ונדבקו לסיבי השטיח. 

השאירו פרטים לניקוי שטיחים באר שבע

צוותי הניקוי של מג'יק מומחים בהתאמת חומרי הניקוי לסוגי הכתמים השונים ולסוגי השטיחים השונים כדי למנוע פגיעה או שחיקה בצבע השטיח או החלשת ופרימת הסיבים.

אז תפנו לטובים ביותר ותקבלו את השירות הטוב ביותר. מג'יק קלין – המובילים בניקוי שטיחים בבאר שבע ובאזור הדרום.

קראו גם:

ניקוי שטיחים באר שבע
צרו קשר לניקוי שטיחים באר שבע
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button