לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודי רכב בראשון לציון

קניתם רכב חדש לפני כמה חודשים אבל הריפודים כבר הוכתמו בסימנים של קפה, שוקולד, בוץ, חול ושאריות של אוכל? רוצים ריפודים נקיים בלי לבדוק איך תספיקו להגיע לשעות הפתיחה של מכוני שטיפה המרוחקים ממקום העבודה ושכונת המגורים שלכם?

או בכלל, יכול להיות שאתם בעלים של רכב לא חדש, אבל בגלל כתמים אתם כבר לא זוכרים מהו הצבע המקורי של הריפודים? הגיע הזמן לחדש את מראה הריפודים, להעניק להם ולחלל הרכב ריח נעים? לחטא את המושבים מעובש וחיידקים שהתפתחו בכתמים שנספגו בעומק הריפוד? נעים מאוד, הגעתם למקום הנכון, אנחנו מג'יק קלין, החברה המובילה והמקצועית ביותר בתחום ניקוי ריפודי רכב בראשון לציון.

רוצים חוויית נסיעה נעימה? תדאגו לריפודי רכב נקיים

לא נעים להיכנס לרכב כאשר ריח רע עולה מהריפודים וממלא את חלל הרכב, להתיישב על ריפודים דביקים ומלוכלכים ולסבול במהלך הנסיעה מתחושה של עובש ומחנק ומהרגשה כללית לא נעימה ולא אסתטית כאשר פנים הרכב לא נקי.

כדי למנוע את חוויית נסיעה כזו, מומלץ לתחזק ולשמור על ניקיון הרכב. כדי שתוכלו ליהנות מנסיעה נעימה ברכב מומלץ לנקות כתמים כשהם עוד טריים. כלומר אם הריפוד הוכתם בקיא או בדם, לא לחכות שהכתם יתקשה ויתייבש על ריפוד הרכב אלא לדאוג לניקוי הכתם כמה שיותר מוקדם. מומלץ לפחות פעם בחודש (תלוי כמה אנחנו אוכלים ושותים ברכב) לבצע שאיבה יסודית של אבק ולכלוך מריפודי הרכב כדי למנוע הצטברות של חיידקים שאם לא נטפל בהם בהקדם, נוזלים שיישפכו עליהם יגרמו לעובש, להתרחבות והתפשטות הכתמים לעומק הריפוד ולריח לא נעים שיוצא ממחלל הרכב.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

חברה מקצועית לניקוי ריפודי רכב בחניה של בית הלקוח או מכונים לשטיפת רכבים?

בעבר ולמעשה גם כיום, חלק גדול מבעלי רכב מבזבזים המון זמן בנסיעה למכון שטיפה, להמתנה בתור, למחירים גבוהים ולאילוץ שמחייב אותנו להתאים את לוח הזמנים שלנו לשעות הפתיחה של מכון השטיפה.

מג'יק קלין מספקת שירותי ניקוי ריפודים לרכב בחניה של בית הלקוח מבלי הצורך לצאת מוקדם מהעבודה או לאחר לעבודה בבוקר או להתאים את לוח הזמנים שלנו לזה של מכון השטיפה. 

עם מג'יק קלין אתם לא צריכים להרחיק לאזורי תעשיה שרחוקים ממקום המגורים שלכם, לא צריכים לרוקן את הרכב לתוך הבית שלכם לפני שאתם יוצאים איתו למכון שטיפה כי הניקיון נעשה במקום, בחניון הבית שלכם.

השאירו פרטים לניקוי ריפודי רכב בראשון לציון

מג'יק קלין – הפתרון שלכם לניקוי מקצועי וחוויית נסיעה נעימה ואיכותית

למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ריפודי רכב בראשון לציון והסביבה, אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה ובמכשור איכותי ובטוח. חומרי הניקוי איכותיים ואינם גורמים נזק לצבע הריפוד ולא לשריטות או פגיעה כלשהי בריפודי הרכב. עם מג'יק קלין תקבלו מראה חדש לריפודי הרכב ולריח נעים ומרענן בחלל הרכב.

שירות הניקוי של מג'יק קלין כולל את הטכנולוגיות החדישות ביותר, ביניהן הזרקה ויניקה – הזרקת חומר ניקוי איכותי לעומק הריפוד, המתנה של כחצי שעה כדי לאפשר לחומר לפרק את הכתמים ויניקת הכתמים וחומר הניקוי על ידי שואב אבק. במקרים קשים יותר אנחנו מבצעים ניקוי באמצעות קיטור. 

אל תתפשרו על חברות לא מוכרות וללא המלצות, שמרו על ריפודי הרכב שלכם וקחו את הטובים ביותר – מג'יק קלין, במקום לזרוק כסף לפח ולקחת חברה שלא לוקחת אחריות על העבודה או לבזבז זמן יקר ולנסוע למכון שטיפה מרוחק מהבית שלכם.

קראו גם על ניקוי מזרונים בראשון לציון.

ניקוי ריפודי רכב בראשון לציון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ריפודי רכב בראשון לציון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button