לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה

בעבר היו מסתכלים על רכב כאמצעי תחבורה שמביא אותנו מנקודה א' לנקודה ב' כאשר הדגש היה על הפרקטיקה פחות על נוחות ואבזור. כיום בהסתכלות על רכב חשוב לנו שתהיה חווית נסיעה, שהרכב יהיה נוח, מזמין, אסתטי ונקי.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

יש הרבה מאוד נהגים שנוסעים ברכב מספר שעות לא מבוטל כל יום, חלקם נוהגים אפילו שעות ארוכות, למשל כשמדובר בסוכני מכירות, טכנאי שירות, נהגי מוניות, שליחים וכו'. לנהגים אלה הרכב בפועל משמש כמשרד נייד. הם עובדים, אבל רוב (או כל) היום הם נמצאים ברכב וכמו שחשוב לנו שהמשרד שלנו יהיה נוח, נקי ונעים, כך גם כשמדובר ברכב. בדיוק מאותה סיבה, כשאנחנו נוסעים לטיול או לנסיעה ארוכה עם המשפחה, היא תהיה נעימה ונוחה יותר כאשר ריפודי הרכב נקיים, לא דביקים, ללא עובש וללא ריחות לא נעימים שעולים מהריפוד.

אז אם אתם גרים באזור פתח תקווה ומחפשים חברה מקצועית בתחום ניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה והסביבה, הגעתם למקום הנכון. מג'יק קלין – ניקוי ספות היא החברה המובילה, המנוסה והותיקה בשירות, חיטוי וניקוי של כל סוגי ריפודי הרכב בפתח תקווה.

איזה לכלוך מזיק לריפודי הרכב שלנו?

ישנם מגוון סוגי לכלוכים שנדבקים או נספגים בתוך ריפוד הרכב. אם אני בדרך לפגישה עם לקוח במקום מרוחק ולא הספקתי להתארגן על ארוחת בוקר, אחד הפתרונות הוא לקנות קפה ומאפה או כריך ולאכול אותו בדרך במהלך הנסיעה.

חזרה מבילוי בחוף הים, מטיול בחיק הטבע, ואיסוף הילדים מגן ומבית הספר אל תוך הרכב תגרום לחול, לכלוך, אבק ובוץ על ריפוד הרכב.

מזון מהיר כמו פיתה עם פלאפל או שווארמה, פיצה, המבורגר, קרטיבים, שתיה קלה וכו' שלפעמים אוכלים ברכב תוך כדי נסיעה מטפטפים נוזלים שומניים על הריפוד.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

פיצוחים, חטיפים, קרקרים ופריכיות שאנחנו אוכלים במהלך נסיעה מתפוררים על ריפודי הרכב.

אחד הילדים או חיית מחמד שמצטרפת לנסיעה ש"מפספסים" פיפי על הריפוד, מקיאים על הריפוד במהלך נסיעה ארוכה בגלל שאכלו יותר מדי חטיפים או אם אתם מסיימים אימון באחד ממכוני הכושר של פתח תקווה ומתיישבים ברכב מזיעים.

כל כתם שנשפך על הריפוד עלול להיספג בתוכו,לגרום להתפתחות של עובש, קרדיות ולהיווצרות של מרקם דביק ומגע לא נעים של הריפוד. על מנת להסיר את הכתמים, לנקות ולחדש את ריפודי הרכב אל תיפלו בפח של נותני שירות שלא לוקחים אחריות על העבודה שלהם. אם אתם רוצים ריפודים נקיים באמת, תקחו את מג'יק קלין, החברה המקצועית והמובילה בתחום ניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה. אצלנו תקבלו שירות מקצועי וחדשני, הדגמה ללא עלות וזמינות מיידית.

באשר לפירורים, חול ואבק – אם הם לא נדבקו לריפוד וניתן לשאוב אותם באמצעות שואב, אנחנו ממליצים לכם לבצע את הניקוי בעצמכם עם שואב אבק ביתי ולחסוך כסף.

ניקוי מושבי רכב עצמאי

למה מג'יק קלין?

אם אתם מחפשים חברה מנוסה שמספקת שירותי חיטוי, טיפול בכתמים וניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה הגעתם למקום הנכון. אנחנו משתמשים בחומרי חיטוי נגד כל סוגי החיידקים, העובש והמזהמים השונים שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות קשות ולפגיעה במערכת הנשימה.

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה ובטכנולוגיות הניקוי והמכשור הכי חדשים בשוק שבצירוף מקצועיות צוותי הניקוי של מג'יק קלין אנחנו מסירים, משמידים ומנקים כל לכלוך מריפודי הרכב.

חומרי הניקוי שלנו מאפשרים גם נטרול ריחות לא נעימים שמילאו את חלל הרכב שמזיעה, פיפי, כתמי איפור והיגיינה או פירות שנרקבו על גבי ריפודי הרכב.

השאירו פרטים לניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה

למה חברת ניקוי שמנקה את הרכב בחניה עדיפה על מכוני שטיפה?

עד לפני מספר שנים היינו צריכים לנסוע עם הרכב לאזורי תעשיה מרוחקים מהבית ובשעות לא נוחות בכל פעם שהיינו רוצים לנקות את ריפודי הרכב. כיום בזכות הקדמה והטכנולוגיה אין צורך להוציא את הרכב מהחניה בכלל כיוון שעם מג'יק קלין כל בעל או בעלת רכב יכול להשאיר את הרכב בבית וצוות ניקוי מקצועי שלנו בדרך אליכם ויחסוך לכם את הנסיעה, ההמתנה המעצבנת ובעיקר כסף. אז התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר, בכל השאר אנחנו נטפל.

ניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ריפודי רכב בפתח תקווה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button