לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודי רכב בכפר סבא

אתם לפני חופשה משפחתית הכוללת נסיעה ארוכה ברכב ואתם רוצים לנסוע בהרגשה נעימה ותחושת ניקיון ברכב? הילדה פספסה פיפי ברכב ויש גל ריח לא נעים בכל פעם שנכנסים לרכב ומתחילים נסיעה? הילדים אכלו פיתה פלאפל והמושב האחורי התמלא ונספג כולו בכתמים שומניים וטחינה?

תושבי כפר סבא שלא זכו להכיר את השירות של מג'יק קלין ניקוי ספות וריפודים – אין צורך להזדרז לצאת מהעבודה מוקדם כדי להספיק למצוא מכון לשטיפת רכבים פתוח בשעות אחה"צ המאוחרות או הערב באזורי התעשיה או במקומות מרוחקים מהבית. שירות ניקוי ריפודי רכב בכפר סבא מזמינים ממג'יק קלין, וצוות ניקוי מקצועי ומנוסה בדרך אליכם.

ניקוי ריפודי רכב בכפר סבא עד לבית הלקוח

בזכות השירות של מג'יק קלין, ניקוי ריפודי רכב בכפר סבא כבר לא יהיה משימה מעיקה שאתם רק מחפשים לדחות אותה. אתם לא צריכים לצאת מהבית ולהוציא את הרכב לנסיעה מיותרת ומעייפת על חשבון זמנכם היקר. התקשרו אלינו, וצוות מקצועי שלנו יגיע ויטפל בכל הכתמים, הלכלוך, העובש בטכנולוגיות החדישות ביותר בשוק, עם חומרים ידידותיים לסביבה אך יעילים במיוחד להסרת כתמים שנספגו בעומק הריפודים, להשמדת פטריות, מזהמים ועובש שעלולים להתפתח ולנטרול ריחות לא נעימים שנספגו בריפוד כמו פיפי, אלכוהול, כתמים שומניים וזיעה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

האם ניתן לנקות את הרכב בעצמנו?

ניקוי ריפודי ברכב בכפר סבא אפשרי כפי שתיארנו על ידי חברה מקצועית לניקוי ריפודי רכב, על ידי מכון לשטיפת רכבים וגם בשיטת עשה זאת בעצמך.

לנקות את הרכב בעצמנו יכול להיות פעילות נחמדה לעשות עם הילדים אחה"צ שגם תוציא אותם מהבית, גם תסייע לנקות את הרכב יותר מהם וגם תחסוך לכם כסף.

לפני שמבצעים הסרת כתמים מריפודי הרכב יש לבצע שאיבה יסודית ולנקות מכל האבק, החול, פירורי האוכל, שאריות של פירות וירקות, גרעינים, צבעים, חטיפים וכו' שהתפוררו ונדבקו על הריפוד. 

כדי להסיר כתמים מהריפוד ניתן להשתמש בחומר ייעודי לניקוי ריפודי רכב שקונים בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך או על ידי הכנת תמיסה של מים עם חומץ או אבקת סודה לשתיה (שתי כפות חומץ/סודה לשתיה לערבב עם כוס מים).

את התמיסה יש להספיג על כתם טרי עם מטלית נקיה ולהמתין כשעה. לאחר מכן יש להבריש עם מברשת בעדינות את אזור הכתם ולנגב עם סמרטוט לייבוש הכתם.

חומץ וסודה לשתיה יעילים מאוד לניקוי כתמים טריים וכן לנטרול ריחות לא נעימים שעלולים להיווצר מכתמים בחלל הרכב. בנוסף לכך, מדובר בחומרים זולים ונגישים מאוד, זמינים בכל בית, עשויים מחומרים טבעיים וזולים מאוד ביחס לחומרי ניקוי ייעודיים לריפודי רכב שניתן לקנות בחנויות עשה זאת בעצמך.

השאירו פרטים לניקוי ריפודי רכב בכפר סבא

חברה מקצועית לניקוי ריפודי רכב בכפר סבא

אז למה אני לא יכול לנקות כתמים בעצמי? למה אני צריך חברה מקצועית? כיוון שיש ברכב כתמים לא טריים, כתמים קשים, עקשניים ויבשים שלא ניתן להסיר בעצמנו אלא על ידי שימוש בחומרי ניקוי איכותיים ובשיטות וטכנולוגיות מתקדמות כמו הזרקה ויניקה או ניקוי באמצעות קיטור שמוזרק לעומק הריפוד ובאמצעות הטמפרטורה הגבוהה קל יותר איתו לפרק כתמים, עובש, ומזהמים שונים שנספגו בריפוד ופוגעים בחווית הנסיעה.

מג'יק קלין היא החברה המובילה, הוותיקה והמקצועית בתחום ניקוי ריפודי רכב בכפר סבא. השירות שלנו כולל הגעה לבית הלקוח, מחירים אטרקטיביים, שימוש במכשור וחומרים איכותיים שיעילים נגד כל כתם שנדבק על הריפוד, זמינות מיידית, פריסה ארצית רחבה וצוותי ניקוי מנוסים ומקצועיים. אל תתפשרו על פחות מהטובים ביותר, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נעשה את כל העבודה.

קראו גם על ניקוי ספות בכפר סבא.

ניקוי ריפודי רכב בכפר סבא | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ריפודי רכב בכפר סבא
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button