לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודי רכב בחולון

הרכב שלכם התלכלך אבל אתם בתקופה עמוסה לחוצה ואין לכם זמן לנסוע במיוחד למכון שטיפה לנקות את הרכב תוך כדי בזבוז זמן יקר? אתם נוסעים ברכב מלוכלך, מלא כתמים ובני המשפחה לא מוכנים להיכנס אליו מרוב הלכלוך והריחות הלא נעימים? אתם נכנסים לרכב וכבר לא מזהים את הצבע המקורי של ריפודי הרכב מרוב לכלוך ואבק? הפתרון שלכם הוא מג'יק קלין – החברה המקצועית והמובילה לניקוי ריפודי רכב בחולון.

למה חשוב לנקות את ריפודי הרכב?

כפי שאנחנו יודעים, חולון היא עיר הילדים, וכמו שאנחנו אוהבים את הילדים שלנו, חשוב לנו שהם ייהנו מחוויית נסיעה נעימה, בריאה ואסתטית ברכב המשפחתי. לכן כשנשפך מיץ על הריפוד הוא יהיה דביק ולא נעים למגע ואם הוא נספג בעומק הריפוד יש סיכוי שיתפתח עובש, וככל שיעבור הזמן יהיה קשה יותר להסיר אותו.

פירורים של חטיפים או לחם מתפזרים על גבי הריפוד באופן שהוא נהפך לבלתי-אסתטי ונהיה לא נעים לשבת עליו בנוסף לחיידקים שעלולים להצטבר בתוך אבק ולכלוך.

כתמים שנספגים בריפוד כמו זיעה, קפה, קיא או פיפי שאחד הילדים מפספס עלולים לגרום לריחות לא נעימים בכלל, במיוחד שנכנסים לרכב ועולה מהריפוד גל של ריח רע שממלא את חלל הרכב.

אם אתם מחפשים חברת שמתמחה בהסרת כתמים, נטרול ריחות לא נעימים וחיטוי, מג'יק קלין היא האופציה הוותיקה, המקצועית והבטוח ביותר בתחום ניקוי ריפודי רכב בחולון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
ניקוי רכב

הריפוד התלכלך – מה עושים?

כאשר הריפודים מתלכלכים לא צריך להיכנס ללחץ אבל יותר חשוב זה לא לרוץ ולהזמין מיד חברת ניקוי ולהוציא לא מעט כסף, אלא שיש אפשרויות לניקוי הריפודים שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו ולחסוך את ההוצאה על חברה שמתמחה בניקוי ריפודי רכב בחולון.

אז איך מטפלים בכתמים? 

  • עצרתם לקנות קפה ובמהלך הנסיעה הוא נשפך והכתים את הריפוד? אם מדובר בריפוד בד, מומלץ לפזר אבקת סודה לשתיה על הכתם, להמתין כחצי שעה ולאחר מכן לעבור עם מטלית על אזור הכתם. כדי שהכתם יתייבש היטב חשוב להשאיר חלון פתוח ולדאוג לזרימת אוויר.
  • הילדים אכלו כריך או חטיף אחד יותר מדי, חטפו בחילה והקיאו ברכב? לפני שמנקים את הכתם, הכי חשוב לסלק כמה שיותר מהר את שאריות הקיא עם מפיות טישו או נייר סופג. לאחר מכן נכין תמיסה של מים עם אבקת כביסה (אפשר להוסיף מעט מרכך לבישום), נספיג במטלית וננקה את הכתם. כדי לנטרל את הריח הרע אפשר לפזר מעט אבקת סודה לשתיה או להספיג תמיסת חומץ (לערבב שתי כפות חומץ עם כוס מים)  על אזור הכתם למשך חצי שעה, לנגב ולאחר מכן להשאיר את חלונות הרכב פתוחים כמה שאפשר כדי לייבש את הריפודים.
  • באמצע הנסיעה נשפך רוטב של אוכל סיני או של המבורגר על הריפוד? סימנים של איפור נמרחו על המושבים? גם כתם כזה בהחלט ניתן לנקות בעצמנו. נכין תמיסה של כף נוזל לניקוי כלים עם כוס מים, (לפני שמנקים עושים ניסיון באזור נסתר של הריפוד לוודא שהניקוי לא גורם נזק לריפוד) מספיגים מטלית בתמיסה, מחכים חצי שעה ומנקים בעדינות את אזור הכתם. לאחר מכן מנגבים עם מטלית נקיה ומייבשים את אזור הכתם.
השאירו פרטים לניקוי ריפודי רכב בחולון

ניסיתם בעצמכם והכתמים עדיין שם?

אם עקבתם אחרי ההנחיות ועדיין הכתמים לא ירדו או שזיהיתם כתמים כשהם כבר יבשים, אתם צריכים ניקוי מקצועי של מג'יק קלין, החברה הותיקה והמנוסה ביותר בתחום ניקוי ריפודי רכב בחולון. אנחנו נגיע עד בית הלקוח כדי שלא תבזבזו את זמנכם היקר. אנחנו נעניק טיפול מקצועי ברמת שירות גבוהה, מחירים אטרקטיביים וזמינות מיידית גבוהה (מהיום למחר). 

שירותי ניקוי ריפודים נוספים בחולון:

ניקוי ריפודי רכב בחולון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ריפודי רכב בחולון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button