לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודי רכב ברעננה

בעבר המשימה של ניקוי ריפודי רכב הייתה נחשבת למעצבנת וגוזלת לנו זמן יקר כאשר אנחנו נוסעים למכון השטיפה, ממתינים בתור למנהרת השטיפה החיצונית ומחכים עד שיסיימו את הניקוי הפנימי של הרכב.

במקום מכוני השטיפה קיימות בשוק אלטרנטיבות נוחות ופשוטות יותר בזכות הטכנולוגיה המשופרת של שואבי אבק מקצועיים וחומרי ניקוי איכותיים. בזכות אלטרנטיבות אלו התפתח שירות חדש שמאפשר ניקוי ריפודי רכב ברעננה בבית הלקוח עצמו, מבלי שתצטרכו לצאת מהבית ולנסוע עם הרכב לאזורי תעשיה מרוחקים מאזור המגורים שלכם ולבזבז זמן יקר בשביל לנקות את הרכב שלכם.

למה חשוב לנקות את ריפודי הרכב שלנו?

יש אנשים שבכל בוקר זמן הנסיעה שלהם לעבודה הוא שעה או יותר, כך שיוצא שהם נמצאים ברכב כל יום יותר משעתיים. כמובן שיש גם אנשים שהעבודה שלהם היא בעיקר בדרכים כשהרכב הוא למעשה המשרד שלהם – שליחים, נהגי משאיות, נהגי אוטובוסים ומוניות, טכנאי, סוכני מכירות וכו'.

יש אנשים או משפחות שרגילות לנסוע לטיול או לנופש ביעד מרוחק בצפון או בדרום הארץ פעם בשבוע-שבועיים, או סתם רגילים לצאת למסעדה או בית קפה לעתים תכופות.

כדי שחווית הנסיעה שלהם ברכב תהיה נעימה וחיובית, מומלץ שפנים הרכב יהיה נקי, ללא כתמים וללא ריחות לא נעימים.

גם כשאנחנו מפזרים את הילדים למסגרות בבוקר, נוסעים לעבודה למרחק של עשר או עשרים דקות מהבית, נסיעה כזו ברכב עם ריפודים דביקים ומלאים בכתמים ופירורים לא כיפית לילדים ולא לנו.

כתושבי רעננה, אם האסתטיקה ברכב חשובה לכם או שכשפותחים את הדלת ונכנסים לרכב עולים ריחות לא נעימים אבל אין לכם זמן לקחת את הרכב למכון שטיפה לרכב, התקשרו למג'יק קלין – החברה המובילה בתחום ניקוי ריפודי רכב ברעננה והסביבה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

איך ריפודי הרכב שלנו מתלכלכים?

כאשר אנחנו אוכלים ושותים ברכב – עוצרים וקונים קפה ומאפה לדרך, אוכלים כריך לארוחת בוקר במהלך הנסיעה, הילדים אוכלים עוגיה בדרך לבית ספר – כל אלו יכולים להישפך, להתפורר ולהידבק על ריפוד הרכב.

ישנם כתמים והפרשות גוף שמלכלכות את הריפוד כמו זיעה – אם אנחנו נכנסים לרכב לאחר בילוי במכון כושר, קיא או פיפי שאחד הילדים מפספסים. הריפוד יכול להתלכלך גם מדם ומנשירת שיער שלנו או של כלב שנוסע איתנו ברכב.

הריפוד ברכב שלכם התמלא בכתמים שומניים ובריחות לא נעימים? התקשרו למג'יק קלין ותקבלו שירות מקצועי ומנוסה לחיטוי וניקוי ריפודי רכב ברעננה.

ניקוי ריפודים לרכב לפני ואחרי | מג'יק קלין

למה דווקא מג'יק קלין?

אנחנו ממליצים לכם על השירות שלנו כיוון שאנחנו חוסכים לכם נסיעה מיותרת בזמנים לא נוחים לכם למכוני שטיפה שנמצאים באזורי תעשיה מרוחקים משכונת מגוריכם.
במקום לצאת מהעבודה מוקדם או לשרוף את הבוקר של יום שישי, צוות של מג'יק קלין יגיע עד אליכם מבלי שתצטרכו להוציא את הרכב מהחניה.

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים שמסירים ומפרקים את כל סוגי הכתמים שנדבקו ונספגו בעומק ריפודי הרכב שלכם.
צוותי הניקיון שלנו מתמחים במגוון הטכנולוגיות ושיטות הניקוי המתקדמות ביותר בשוק ניקוי ריפודי רכב כמו הזרקה ויניקה, ניקוי ריפודי באמצעות קיטור מכתמי אוכל, שתיה והפרשות גוף שומניות.

השאירו פרטים לניקוי ריפודי רכב ברעננה

חיטוי הריפודים מעובש, חיידקים וקרדיות, נטרול ריחות לא נעימים ובישום הריפודים וחלל הרכב כדי ליצור חווית נסיעה מרעננת ונעימה לך ולכל המשפחה.

אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית בתחום ניקוי ריפודי רכב ברעננה שמספקת שירות בזמינות מיידית, הדגמה ללא עלות, אחריות על כל סוגי הכתמים, ניסיון וידע בטיפול של כל סוגי הריפודים ובמחירים אטרקטיביים, הפתרון המושלם עבורכם הוא מג'יק קלין.

קראו גם: ניקוי ספות ברעננה

ניקוי ריפודי רכב ברעננה
צרו קשר לניקוי ריפודי רכב ברעננה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button