לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודי רכב ברמת גן

במציאות שלנו כיום, הזמן שאנחנו נמצאים ברכב במהלך נסיעה הוא לא זמן שאנחנו רק נוסעים ברכב ומסתכלים על הנוף. כיום הנהג הישראלי ולמעשה כל נוסע ברכב רוצה ליהנות מהנסיעה, מהחוויה ומהזמן שהוא מבלה ברכב.

לכן הרכבים היום יותר משודרגים, מאובזרים ונוחים, הריפודים איכותיים ונעימים יותר למגע ופריסת מיזוג האוויר ברכב יותר רחבה.

מסיבות אלו, הרכבים שלנו איכותיים יותר מבעבר, וחלק חשוב של התהליך הזה נעשה על ידי שירות מקצועי לניקוי ריפודי הרכב.

כתושבי רמת גן שחשוב להם האסתטיקה והנראות של ריפודי הרכב, אתם לא צריכים להרחיק ולנקות את הרכב במכוני שטיפה מרוחקים מאזור המגורים שלכם. בזכות מג'יק קלין, החברה המקצועית והותיקה בתחום ניקוי ריפודי רכב ברמת גן והסביבה, ניקוי הריפודים יכול להתבצע בחניה שלכם, מתחת לבית.

למה לשכור שירות ניקוי מקצועי לריפודי רכב שמגיע עד אליך?

עד לפני עשר או חמש עשרה ניקוי ריפודי רכב וניקוי פנים הרכב בכלל היו מתבצעים במכוני שטיפה. מכונים אלו לרוב ממוקמים באזורי תעשייה ותעסוקה שהגישה לשם מרוחקת ופחות נוחה למי שנמצא בבית. בנוסף, מכונים לניקוי ריפודי רכב ברמת גן לרוב לא נותנים שירות מעבר לשעות העבודה המקובלות כך שנסיעה לשם לאחר שעות העבודה לרוב לא רלוונטית.

לעומת זאת היתרון של חברה מקצועית כמו מג'יק קלין – ניקוי ספות שמתמחה בניקוי ריפודי רכב ברמת גן הוא שירות המותאם ללקוח. הלקוח לא צריך להרחיק מהבית ולנסוע עם הרכב למכון שטיפה אלא צוות ניקוי שלנו מגיע עד לרכב של הלקוח ומבצע את הניקוי. במקום זאת אנחנו באים אליך בלי שתצטרך לצאת מוקדם מהעבודה ובשעה שנוחה לך.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ממה הריפוד ברכב שלנו מתלכלך

ריפוד הרכב שלנו מתלכלך מסוגים שונים של לכלוך – כתמים מאוכל ושתיה, כתמים מהפרשות גוף שונות וכתמים מדבק, צבעים, איפור וכו'.

כאשר אנחנו לוקחים איתנו לנסיעה קפה ומאפה שנשפכים או מתפוררים על הריפוד, פירורים של חטיפים, ממתקים ופיצוחים, כתמים מרטבים של מזון מהיר כמו המבורגר, אוכל סיני, חתיכות של פירות שנשכחו ברכב או שתיה מתוקה שנשפכה על הריפוד.

ישנם סוגי כתמים שנגרמים מהפרשות גוף שונות כמו זיעה, דם, פיפי שילדים עלולים לפספס ונשירת שיערות ופרווה (במידה ויש לנו כלב או חיית מחמד אחרת עם פרווה שמצטרפת אלינו לנסיעה מדי פעם).

ניקוי מושבי רכב מקצועי

גם מוצרי איפור, היגיינה או מוצרים הקשורים לעבודה כמו דבק וצבע עלולים להכתים את הריפוד.

תנאי הלחות בצירוף כתמי שומן ונוזלים עלולים ליצור כתמים לא נעימים שיגרמו למגע לא נעים של הריפוד, פגיעה באסתטיקה של הרכב, ריחות לא נעימים בחלל הרכב והתפתחות של קרדיות, חיידקים, עובש ומזהמים שונים.

השאירו פרטים לניקוי ריפודי רכב ברמת גן

מה היתרון של מג'יק קלין על פני חברות ניקוי אחרות?

למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ריפודי רכב ברמת גן. אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה ומטפלים בכל סוגי הכתמים עד לפירוקם והשמדתם.

בנוסף אנחנו מבצעים חיטוי של ריפודי הרכב מחיידקים וקרדיות ומשתמשים בחומרים שמנטרלים ריחות לא נעימים כך שבסופו של טיפול על ידי מג'יק קלין אתם מקבלים מראה חדש של הריפודים וחוויית נסיעה מהנה ברכב.

כחברה מקצועית ומנוסה אנחנו מספקים שירות בזמינות מיידית וגבוהה, מבצעים הדגמה ללא עלות באזור נסתר של הריפוד, מחירים אטרקטיביים ושימוש בטכנולוגיות ניקוי מתקדמות כמו הזרקה ויניקה וניקוי כתמים קשים ביותר שחדרו לעומק הספה באמצעות קיטור שמבצע פירוק גם של הכתמים המורכבים והעקשניים ביותר.

קראו גם:

ניקוי ריפודי רכב ברמת גן
צרו קשר לניקוי ריפודי רכב ברמת גן
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button