לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודים לרכב בחיפה

נשפך קפה על הריפוד ברכב? חזיר בר פרץ לרכב שלכם וטינף את המושבים? אחד הילדים פספס ועשה פיפי במהלך הנסיעה? יש כתובת אחת לניקוי הרכב שלכם – מג'יק קלין – ניקוי ספות, חברת הניקוי המקצועית והמובילה בתחום ניקוי ריפודים לרכב בחיפה.

איך רכב נקי ישפר את חווית הנסיעה שלנו?

ריפודים ומושבי רכב נקיים ונעימים משפיעים לטובה על חווית הנסיעה שלכם. לנהגים שעובדים רחוק מהבית, לטכנאי ומהנדסי שירות, סוכני מכירות ונהגי משלוחים שמעבירים שעות רבות על הכביש, כאשר הרכב משמש למעשה המשרד שלהם, חווית הנסיעה תהיה חיובית אם שומרים על הריפודים נקיים מלכלוך, משאריות אוכל, מפירורים, חטיפים ופיצוחים וכאשר חלל הרכב מריח ריח נעים ולא ריחות של מיצים, זיעה, קיא או פיפי שנשפכו או שהכתימו את הריפודים. חברה מקצועית לניקוי ריפודים לרכב בחיפה בהחלט יכולה לתת מענה הולם לניקוי והסרת כתמים למי שנוסע הרבה שעות ברכב לעבודה ובחזרה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

האם ניתן לנקות את ריפודי הרכב בעצמי?

נתחיל מהסוף – כן. יש בהחלט פעולות שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לשמור על ריפודים נקיים וגם לנקות כתמי אוכל שומניים, הפרשות גוף שונות ולכלוך שמצטבר עליהם.

כדי לשמור על רמת ניקיון וחוות נסיעה ברכב יש לשאוב היטב פעם בשבוע-שבועיים את הריפודים באופן יסודי, כולל בין התפרים, באזור של האבזמים ובשולי הריפודים

לגבי אבק, לכלוך ופירורי חטיפים, מאפים וכו' – ניתן בקלות לשאוב אבק עם שואב אבק שקיים כמעט בכל בית בישראל את הריפודים מכל הלכלוך (והחיידקים שמצטברים בתוכו) פעם בשבוע ולשמור על ההיגיינה בחלל הרכב.

למה מג'יק קלין?

אז למה אנחנו לא מנקים את ריפודי הרכב בעצמנו? כי יש כתמים קשים שניתן להסיר רק על ידי חומרי ניקוי מקצועיים, כי לא תמיד יש לנו את הסבלנות או הזמן לנקות בעצמנו.

בתור תושב חיפה אני אבחר בחברה מקצועית ומוכרת בתחום ניקוי ריפודים לרכב בחיפה והסביבה. בעבר (וגם כיום במידה מסוימת) הייתה פופולרית ונפוצה הדרך לנקות את הרכב במכוני שטיפה לרכב. אנשים בסיום יום העבודה היו נוסעים עם הרכב ישירות לאזורי תעשיה לאזורים מרוחקים יחסית משכונות מגורים ושם עומדים בתור ומכניסים את הרכב לניקוי ריפודים לרכב יסודי.

בשנים האחרונות בזכות השירות של מג'יק הכולל הגעה של צוות ניקוי מקצועי ומסור לבית הלקוח, תושבי חיפה כבר לא צריכים להרחיק לאזורי תעשיה רחוקים מהבית או לצאת במיוחד ולבזבז זמן יקר כדי למצוא חברה מקצועית שעוסקת בתחום ניקוי ריפודי רכב בחיפה.

השאירו פרטים לניקוי ריפודים לרכב בחיפה

מג'יק קלין – ראש שקט עבור הרכב שלך

אם אתם לקראת נסיעה משפחתית ארוכה ומתוכננת לכם שהייה ארוכה ברכב, או להיפך – אם אתם אחרי טיול משפחתי ובזמן הטיול "הפכתם" את הרכב, מילאתם אותו בשאריות של אוכל, חטיפים, פיצוחים, כריכים, משקאות כמו שוקו, קפה, משקאות מוגזים וכו', בהחלט הגיוני שתצטרכו ותרצו לבצע ניקוי יסודי של הרכב.

אתם מחפשים חברה מקצועית בתחום ניקוי ריפודים לרכב בחיפה? הגעתם למקום הנכון. אחרי שאנחנו קובעים אתכם תאריך, צוות ניקוי מסור ומקצועי שלנו יגיע לבית הלקוח מבלי שתצטרכו להוציא את הרכב מהחניה ולבזבז זמן יקר על נסיעות. בתחילת העבודה צוות הניקוי שלנו יבצע שאיבה יסודית של כל הריפודים והמשטחים. לאחר מכן הוא יבצע הדגמה ללא עלות של הסרת כתמים באזור נסתר של הריפוד, ועם אישור הלקוח הוא יבצע את העבודה. צרו קשר כעת

קראו גם ניקוי שטיחים בחיפה.

ניקוי ריפודים לרכב בחיפה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ריפודים לרכב בחיפה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button