לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מושבי רכב

אז קניתם רכב חדש, נוח, נקי, מאובזר ובטיחותי. הרכב משמש אתכם לנסיעות לעבודה, לקניות ולטיולים.
כדי לשמור על ערך הרכב, צריך לנקוט באמצעים שלא מסכנים אותו, מלכלכים אותו או גורמים לכתמים בריפודים או במושבי הרכב.
יש ישראלים שחשוב להם שהרכב תמיד יראה נקי וירגיש נקי, ללא עובש וריחות רעים, ללא כתמים – כאילו הרגע הוא יצא מהחנייה של יבואן הרכב. אבל לרוב הנהגים פשוט חשוב שהרכב ייראה נקי וללא אבק, כתמים ולכלוך, מהטעם הפשוט שהם רוצים שהרכב יהיה נקי ונעים. במאמר הבא נדבר על ניקוי מושבי רכב ואיך עושים את זה כמו שצריך..

ניקוי מושבי רכב עצמאי

מהן ההשלכות אם לא עושים ניקוי מושבי רכב אחת לכמה זמן?

רכב שהמושבים שלו מלוכלכים, מלאים ומכוסים באבק ובחול – יגרמו לנזקים מבחינה אסתטית, מבחינה פרקטית, מבחינה בריאותית וגם מבחינה כלכלית.

רכב עם מושבים מלוכלכים מחול, מסטיקים, כתמי שמן, פירורי חטיפים, חתיכות של ירקות או פירות, קפה שנשפך, שיערות שנשרו עליו או פיפי שתינוק פספס, או לחילופין בעל חיים 🐱🐶 שנמצא ברכב ונושרים ממנו שיערות או פרווה או שגם הוא מפספס פיפי על מושב הרכב, כל אלה יגרמו לכתמים שיכערו את המושבים ואת הרכב כולו. הלכה למעשה, זה יגרום למצב שנוסעים לא ירצו ולא יוכלו להצטרף לנסיעה ולשבת ברכב עם מושבים כאלה מלוכלכים.
מושבי רכב שמכוסים באבק וספוגים בכתמי שמן, נוזלים שנשפכו עליו כמו קפה, מיצים, משקאות אנרגיה וכו' גורמים להצטברות של חיידקים  בתוך מושבי הרכב ולהתפתחות של  קרדית אבק הבית שעלולה לגרום לאלרגיות קשות בקרב ילדים ומבוגרים כמו גירוד בגוף, נזלת, שיעולים, חום, גירוד בגוף, קוצר נשימה וצריבה בעיניים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

שתן, ריח של סיגריות כשמעשנים בתוך הרכב, קיא של ילדים 👧🤮👶, זיעה והפרשות גוף שונות 🥵😰 ממבוגרים ומבעלי חיים וכן מיצים וקפה שחור שנדבקים ומכתימים את מושבי הרכב, גורמים לריחות רעים לעלות מתוך המושבים אל כל חלל הרכב. כאשר חלל הרכב מגיע לריחות רעים באופן קיצוני פשוט לא ניתן יהיה לשבת בתוך הרכב.

רכב שלא שומרים עליו, לא מנקים אותו מדי פעם ולא דואגים לתחזוקה נכונה שלו, מעבר לעובדה שיש קושי גדול לשבת בו, יהיה קשה אף יותר למכור אותו ביום מן הימים במחיר ראוי, ולא מן הנמנע שיהיה צורך להתפשר במחיר עבור מכירת רכב זה.

רואים בקלות ובאופן ברור את המשמעויות השונות של מושבים מלוכלכים, מוכתמים וספוגים בריחות רעים גם כלכלית גם אסתטית וגם בריאותית.

אז אנחנו מבינים שחובה לעשות ניקוי מושבי רכב אחת לתקופה מסוימת… איך עושים את זה?

בעבר כדי לנקות את מושבי הרכב היה צריך לנסוע למכון שטיפה, לרוב במקום מרוחק מהבית, ולחכות זמן ניכר עד שיגיע תורנו, כשגם עלות עבודת הניקוי אינה זולה בכלל.

כיום יש יותר מגוון של מכוני ניקוי ושטיפה לרכב, אבל גם הם לרוב אינם נמצאים קרוב לשכונות מגורים, והם עדיין לא זולים וזמן הניקוי אינו קצר בכלל.

עם התפתחות הטכנולוגיה ושיתוף המידע ברשתות יש כיום יותר אפשרויות לניקוי מושבי רכב, שהם הרבה פחות יקרים, אינן מחייבות אותנו לנסוע לאזורי תעשיה רחוקים ולבזבז את הזמן היקר שלנו.

ניקוי מושבי רכב – עשה זאת בעצמך

כיום בזכות הטכנולוגיה והקדמה כמעט בכל בית בישראל יש שואב אבק, ולכן ניתן בקלות לשאוב שיערות, פרווה, אבק, חול, לכלוך, פירורי חטיפים וממתקים ועוד ועוד כדי למנוע הצטברות של חיידקים על גבי מושבי הרכב, בשולי הריפודים ובין התפרים שאותם יש לשאוב היטב כדי לטפל בבעיה זו. כמובן שגם למי שגר בבית משותף, יש פתרונות של שואבי אבק אלחוטיים שאיתם ניתן לשאוב את הרכב בחניון הבניין, ולא רק למי שגר בבית פרטי שיכול למשוך כבל מאריך מהבית אל החניה ולחבר אותו לשואב אבק.

מלבד השימוש בשואב אבק, יש צורך להתמודד עם הכתמים שנספגו במושבים ובריחות הרעים שעולים מהם. לכך יש שתי אפשרויות – חומר ניקוי ריפודים ייעודי שניתן לקנות ברשתות השיווק וברשתות עשה זאת בעצמך השונות, או באמצעות הכנת תמיסה ביתית עם מים יחד עם חומץ או סודה לשתיה.
לניקוי באמצעות חומץ או סודה לשתיה יש יתרון בכך שמדובר בחומרים טבעיים, זמינים מאוד, נגישים (קיימים בכל בית) וזולים יותר מחומר ייעודי לניקוי מושבי רכב.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

באמצעות הכנת תמיסה של כוס מים עם שתי כפות חומץ, ניתן להסיר כתמי אוכל ונוזלים ולנטרל ריחות רעים (לפני ניקוי המושבים בתמיסה יש לנסות תחילה את התמיסה על אזור נסתר בשולי המושב כדי לוודא שלא נגרם נזק למושב). יש להספיג את הכתם בתמיסה ולהמתין כחצי שעה – שעה. לאחר מכן יש לעבור עם מטלית נקיה את חומר הניקוי מהשטח המוכתם ולייבש את החלקים הרטובים ולהשאיר את הרכב פתוח לאוורור ולייבוש.

אם אין חומץ ניתן לנטרל ריחות רעים על ידי פיזור סודה לשתיה ללא תמיסה על אזורים במושבי הרכב שמוכתמים ועולים מהם ריחות רעים, להשאיר למשך שעה-שעתיים ולאחר מכן לשאוב את שאריות האבקה. 

ניקוי מושבי רכב מקצועי

ניקוי מושבי רכב על ידי חברת ניקוי מקצועית

הבנו שניקוי מושבי רכב בשיטת עשה זאת בעצמך היא לחלוטין דרך שבאמצעותה אפשר להסיר כתמים ולנטרל ריחות, לשפר את איכות הנסיעה ולשמור על בריאות המשפחה שלנו בזמן נסיעת הרכב. אבל יש לזכור שיש כתמים עקשניים ויבשים שלא ניתן להסיר בדרך זו. במקרים אלו יש להשתמש בשירותיו חברת ניקוי ריפודים לרכב מקצועית כמו מג'יק קלין שיש לה את המקצועיות והחומרים לנקות כל סוגי הכתמים במושבי רכב.

לחברת מג'יק קלין – ניקוי ספות יש מעל 15 שנות ניסיון בניקוי מושבי רכב, ומשתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה ובטיחותיים לילדים, מבוגרים ולבעלי חיים, וכמובן שאינם גורמים לשינוי בצבע, ואינם גורמים לקרעים או שריטות במושבי הרכב.

השאירו פרטים לניקוי מושבי רכב

מג'יק קלין – המובילה בניקוי מושבי רכב

אז אם אתם רוצים ראש שקט בכל מה שנוגע לניקוי מושבי הרכב שלכם ולריח נעים בחלל הרכב, אחת לכמה חודשים התקשרו אלינו ואנחנו נטפל בהכל ונגיע אליכם, בלי כאבי ראש, בלי לבזבז לכם זמן יקר ובמחירים אטרקטיביים.

קראו גם:

מושבי רכב נקיים
צרו קשר לניקוי מושבי רכב
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button