לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודים לרכב

כיום פועלות בישראל הרבה חברות שנותנות שירות בתחום ניקוי ריפודים לרכב. בעבר רוב הפעמים שהרכב שלנו נזקק לניקוי רכב, ניקוי חיצוני או ניקוי ריפודים לרכב, לרוב היינו ניגשים למכוני שטיפה לניקוי רכבים שמספקים למעשה גם היום את מכלול השירות הזה.

עם הקדמה והתפתחות הטכנולוגיה וריבוי כלי הרכב בישראל, גבר הצורך והביקוש לשירות בתחום ניקוי ריפודי רכב וניקוי רכבים בכלל.

על בסיס הרקע הזה אפשר להבין את הגידול במכוני שטיפת רכבים ובעיקר בחברות לניקוי ריפודים לרכב שהשירות שלהם מתבצע באופן שהן מגיעות אל הלקוח במקום שהוא ייסע אליהם.

ניקוי ריפודים לרכב – עד בית הלקוח

חברת מג'יק קלין מעניקה שירות מקצועי ואמין, בפריסה ארצית רחבה ובזמינות מיידית לכלל לקוחותינו בתחום ניקוי ריפודים לרכב.

הרבה פעמים אנחנו או הילדים שלנו אוהבים לשתות או לנשנש משהו בזמן הנסיעה. בין אם מדובר בקפה ומאפה של הבוקר בזמן הנסיעה לעבודה, כאשר הילדים אוכלים חטיפים וממתקים בנסיעה בדרך לביקור אצל ההורים או קרובי משפחה או בדרך לטיול עם חברים.

בנוסף נדבקים על ריפודי רכב שערות ופרווה של בעלי חיים שנוסעים איתנו ברכב, יחד עם אבק, לכלוך וחול.

לאלו מצטרפים נוזלי גוף שונים כמו זיעה, קיא ודם שבהחלט יכולים להכתים את ריפודי הרכב שלנו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

בסופו של דבר הנוכחות של מכלול הגורמים האלו – נוזלים, שומנים ושאריות של אוכל יחד עם אבק ושיערות – נספגים ונדבקים על הריפודים וחודרים לשכבות הפנימיות של מושבי הרכב. במצב כזה מצטברים ומתפתחים חיידקים וקרדיות אבק הבית שעלולים לגרום לנו לתגובות אלרגיות חריפות ולא נעימות.

בנוסף להשלכות הבריאותיות, נגרם נזק לחווית הנסיעה ולנוחות בזמן השהייה שלנו ברכב. לא נעים לשבת על כתמי אוכל או דם שבגללם ריפודי הרכב דביקים ולהיות בחלל רכב שעולים ממנו ריחות לא נעימים של זיעה, פירות שננטשו בשולי הרכב, וכמובן אפשר לדבר על הנזק שנגרם לשווי הרכב מנזקים במידה ולא יטופלו באופן יסודי ומקצועי.

השאירו פרטים לניקוי ריפודים לרכב

מג'יק קלין – המובילה בתחום ניקוי ריפודים לרכב

כאן אנחנו נכנסים לתמונה – נעים מאוד! 😀 אנחנו מג'יק קלין, חברה מקצועית בתחום ניקוי ריפודי רכב. לחברתנו מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ריפודי רכב. אנחנו מספקים שירות ניקוי מקצועי לריפודי רכב, ספות, שטיחים ומזרונים.

בתחום ניקוי ריפודים לרכב השירות שלנו כולל שאיבת ריפודי הרכב מאבק, חול ולכלוך, גם העקשנים ביותר וגם במקומות שאינם נגישים. לאחר מכן כמובן אנחנו מבצעים הסרת כתמים בשיטות ובטכנולוגיות החדישות כיום הכוללות הזרקת חומרי ניקוי לתוך ריפודי הרכב ויניקת החומר במכשור מתקדם יחד עם הכתמים שנדבקו ונספגו במעמקי הריפוד.

חומרי הניקוי שלנו ידידותיים לסביבה ואינם גורמים לפגיעה בצבע של הריפוד או לשחיקתו. שחומרי הניקוי שלנו בטיחותיים למגע לנו, לילדינו ולבעלי החיים שמצטרפים אלינו לנסיעה מדי פעם בפעם. 

אז אם ריפודי הרכב שלכם צריכים טיפול יסודי ופינוק אישי, אין צורך שתקחו את הרכב למכון שטיפה מרוחק באזור תעשיה ותשרפו את הזמן שלכם בתור. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר, ואנחנו נחסוך לכם את כאב הראש.

ניקוי ריפודים לרכב
צרו קשר לניקוי ריפודים לרכב
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button