לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודים לרכב בנתניה

בכל רכב שאנחנו משתמשים בו, בין אם מדובר ברכב חדש או רכב שנמצא ברשותנו מספר שנים, לרוב מדובר ברכב שמשמש אותנו בנסיעות לעבודה, סידורים, ביקור אצל משפחה או חברים, בילויים, קניות וכמובן טיולים.

כדי לשמור על הרגשה נעימה ברכב, כדי שהוא יהיה נקי וייראה נקי, כדי שהוא ריחני והנסיעה בו תהיה כיפית ולא מעיקה אנחנו צריכים לשמור על ניקיון הרכב ומדי פעם לבצע ניקיון יסודי של ריפודי הרכב. אם אתם גרים בנתניה, החברה המובילה לניקוי ריפודים לרכב בנתניה והסביבה היא חברת מג'יק קלין – ניקוי ספות, שמתמחה בניקוי, הסרה וסילוק של כל סוגי הכתמים והלכלוכים בכל סוגי הריפודים ומושבי הרכב.

כל הסיבות לבחור דווקא במג'יק קלין

בעבר, כדי לנקות את ריפודי הרכב, היינו צריכים לנסוע למכון לשטיפת רכבים שלרוב היה מרוחק מהבית שלנו באזורי תעשיה ביישוב שלנו או מחוץ ליישוב, להמתין בתור בכניסה למכון ולבזבז זמן יקר. אבל בשנים האחרונות, בעקבות השיפור וההתפתחות הטכנולוגיות בתחום, ניקוי ריפודים לרכב בנתניה כבר לא צריך להיות פרויקט מעיק. לחברת מג'יק קלין יש שירות בבית הלקוח, ברמה הכי גבוהה, צוות מקצועי ומנוסה בתחום ניקוי ריפודים לרכב מעל ל-15 שנה. בזכות השירות שלנו, לא תצטרכו יותר לבזבז את הזמן שלכם. האפשרות להזמין שירות ניקוי ריפודים לרכב בנתניה מאפשר לכם להזמין צוות ניקיון שירותי, אדיב ומנוסה של מג'יק קלין אליכם, מבלי שתצטרכו להזיז את הרכב בכלל.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב לנקות את הרכב שלנו?

הרכב שלנו מתלכלך ממגוון לכלוכים וכתמים שונים כמו פירורי חטיפים ופיצוחים, כתמים שהכתימו את הריפודים משאריות של פירות או ירקות, כתמי שומן מאוכל כמו רטבים ומאפים או משתיה חמה או קלה שנשפכה בתוך הרכב. כתמי שומן מהפרשות גוף כמו זיעה, דם, קיא או פיפי שאחד הילדים "מפספס", שיערות ופרווה שנושרים מאיתנו או מהכלב שלנו או מכל חיית מחמד אחרת על ריפודי הרכב שלנו. הריפודים יכולים גם לקבל כתמים הנגרמים מצבעים, טושים, עבודות יצירה שונות שהושארו על הריפוד, מגבונים מלוכלכים, ומוצרי איפור והיגיינה שונים.

בנוסף לכתמים, הריפודים ברכב מתמלאים באבק וחול שמצטבר בין התפרים ובעומקם. התנאים של לחות, כתמי אוכל ושומן, אבק ולכלוך מסייעים להתפתחות של חיידקים, מזהמים, וקרדיות אבק הבית. חיידקים ומזהמים אלו עלולים לגרום לתגובות אלרגיות ותסמינים כמו גירוד בגוף, קשיי נשימה, צינון וצריבה בעיניים. תחזוקה נכונה ושמירה על ניקיון הריפודים תאריך את חיי הריפודים, תעניק להם מראה נקי וריחני, תנטרל ריחות לא נעימים ותשמור על הבריאות שלכם ושל ילדיכם.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

הזמן שלכם יקר

במג'יק קלין מאמינים שהזמן שלכם יקר, ולכן צוותי הניקוי שלנו עובדים ביעילות ובמקצועיות אבל גם באחריות מלאה כך שלאחר העבודה שלנו אתם תקבלו רכב עם ריפודים נקיים וחדשים, ללא כתמי שומן, שאריות של אוכל, שיערות או פרווה שנשרו ונדבקו על הריפוד.

שיטת הניקוי שלנו היא שיטת הזרקה – יניקה הכוללת הזרקת חומר ניקוי לעומק הריפודים, המתנה של מספר דקות לאפשר לחומר לפעול לפירוק הכתמים ולאחר מכן שאיבת חומר הניקוי החוצה מהריפודים יחד עם שאריות הכתמים. במקרה של כתמים קשים במיוחד אנחנו מבצעים ניקוי באמצעות קיטור שמקל על פירוק הכתמים ובצורה יעילה יותר.

השאירו פרטים לניקוי ריפודים לרכב בנתניה

אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניקוי ריפודים לרכב בנתניה והסביבה, השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו, אנחנו נעשה את שאר העבודה עבורכם.

קראו גם:

ניקוי ריפודים לרכב בנתניה
צרו קשר לניקוי ריפודים לרכב בנתניה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button