לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודים לרכב בירושלים

רוצים לנסוע ברכב מבלי לחשוש מה יהיה עם הכתמים כאשר תרצו למכור את הרכב? רוצים להיכנס לרכב ולא להתבאס על ריח לא נעים שעולה מריפודי הרכב? רוצים שתהיה לכם נסיעה בכיף בלי להתיישב על מסטיק דביק ולחשוב איך מסירים אותו מהריפוד? פעם הייתם מחפשים בגוגל ניקוי ריפודים לרכב בירושלים כדי למצוא חברת ניקוי מתאימה לשלל הכתמים השונים ולא תמיד הייתם מרוצים אבל מהיום אין צורך. מג'יק קלין היא הפתרון עבורכם לכלל הכתמים והריחות הרעים שנדבקו לריפודי הרכב.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי ריפודי רכב בירושלים – הגורמים ללכלוך והכתמים ברכב

ניקוי ריפודי רכב בירושלים הם לא עניין של מותרות אלא חלק חשוב מתחזוקת וניקוי הרכב. כיום ישראלים שמחזיקים רכב, משתמשים בו במשך היום לזמנים שונים. חלקנו לחצי שעה או שעה ביום, חלקנו נוסעים ברכב סביב שעתיים וחלקנו נמצאים ברכב מספר רב של שעות – 5 שעות, 7 שעות ואפילו 10 שעות ביום.

הרכב מתלכלך ממגוון סוגים של לכלוך, כתמי אוכל, נוזלים והפרשות גוף שונות. כשאנחנו נכנסים לרכב, חול, אבק ולכלוך נושרים מהבגדים שלנו ונדבקים לריפוד, חלקו נדבק לתפרי הריפוד וחלוק חודר לשכבות הפנימיות של הריפוד.

הימצאות אבק ולכלוך על גבי ובתוך הליכוד גורמים להצטברות חיידקים שעלולות לפתח אצלנו תגובות אלרגיות כאשר אנחנו שוהים ברכב זמן ממושך ונושמים את החיידקים.

כתמים נוספים שנמצא על הריפודים ברכב

ישנן הפרשות גוף שונות – זיעה, קיא, רוק, פיפי שאחד הילדים מפספס ודם. כמובן שגם שיערות שנושרות לנו מהראש נדבקות על ריפוד הרכב. כל אלו עלולים להידבק לריפוד הרכב ויחד עם כתמי אוכל או נוזלים שונים עלולים לגרום לריח לא נעים שעולה מהריפוד וממלא את חלל הרכב.

כתמי אוכל ונוזלים – כאשר אנחנו מתחילים את היום בנסיעה, הרבה ישראלים אוהבים ללוות את הנסיעה יחד עם קפה ומאפה או משהו קליל אחר לפתוח איתו את הבוקר. לעתים קורה שחלק מהקפה נשפך על הריפוד או משקה אחר שאחד הילדים שותה במהלך הנסיעה. פירורים וכתמי אוכל נדבקים על הריפוד כמו חטיפים, לחם, ממתקים, פירות וירקות.
במצב זה אנחנו נמצא את עצמנו מחפשים חברות לניקוי ריפודים לרכב בירושלים בגלל הסיכונים הבריאותיים, האתגרים האסתטיים והפגיעה בחוויית הנסיעה. 

כאשר כתמי אוכל ונוזלים חודרים לעומק הריפוד, יחד עם הימצאות של אבק או שיערות מהווה אפשרות נוחה להתפתחות של קרדיות אבק הבית שבנוסף לתגובות אלרגיות לילדים ולמבוגרים עלולה לגרום לקוצר נשימה, צריבה בעיניים, הצטננות וגירוד בגוף.

השאירו פרטים לניקוי ריפודים לרכב בירושלים

מה הפתרון? מג'יק קלין!

כיום בתחום ניקוי ריפודים לרכב בירושלים יש הרבה נותני שירות וחברות ניקוי. כדאי לוודא שאתם לוקחים חברת ניקוי מקצועית בתחום עם המלצות וחוות דעת חיוביות.

לחברת מג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ריפודים לרכב בירושלים ומשתמשת בשיטות והטכנולוגיות המתקדמות לניקוי ריפודי רכב.

במקום לבזבז זמן על נסיעה למכוני שטיפת רכבים והמתנה לא נגמרת בתור, התקשרו אלינו או השאירו פנייה ואנחנו נחסוך לך גם כסף וגם זמן.

קראו גם:

ניקוי ריפודים לרכב בירושלים
צרו קשר לניקוי ריפודים לרכב בירושלים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button