לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ריפודים לרכב באשקלון

רוצים לנסוע ברכב עם ריפודים חדשים ונקיים מבלי לבזבז זמן יקר בבהמתנה במכון לשטיפת רכבים? רוצים לנקות את מושבי הרכב מבלי שתצטרכו להרחיק לאזור תעשיה? רוצים שהניקוי ייעשה בזמן שאתם בבית וכך תחסכו זמן ודלק?

תושבי אשקלון? זכיתם! מג'יק קלין היא החברה המובילה והותיקה בתחום ניקוי ריפודים לרכב באשקלון והסביבה. 

שירות ניקוי עד הבית של מג'יק קלין

אם ריפודי הרכב שלנו מלוכלכים, דביקים ומלאים בחול, אבק, פירורי חטיפים ולחם, שתיה וכתמים שומניים ועולה מהם ריח רע, אין סיבה לסבול מהלכלוך ומהרגשה לא נעימה בכל פעם שנכנסים לרכב. עם מג'יק קלין, החברה המובילה לניקוי ריפודים לרכב באשקלון, אתם לא צריכים לסבול או להתפשר על חוויית הנסיעה שלכם. בזכות השירות עד בית הלקוח של מג'יק קלין, אתם לא תצטרכו לצאת מהבית, והרכב שלכם לא יצטרך לצאת מהחניה, כיוון שצוות ניקוי מנוסה ומקצועי של מג'יק קלין יגיע עד אליכם. בעזרת הניסיון והשירות המקצועי של מג'יק קלין, תקבלו ריפודים נקיים, חדשים, מריחים טוב ותהנו מחוויית נסיעה נעימה ונקייה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

עבור אילו סוגי נהגים ורכבים מיועד הישרות של מג'יק קלין?

הדברים נכונים גם למי שמשתמש ברכב באופן יומיומי לעבודה בלבד וחזרה הביתה וגם עבור מי שרוב שעות היום נמצא ברכב כמו נהגי מוניות, נהגי משאיות או נהגי משלוחים כיוון, שהם נמצאים ברכב רוב שעות היום וטבעי שהם ירצו שהרכב יהיה נקי שיאפשר להם חוויית נסיעה נעימה. בנוסף, הקפדה, תחזוקה וניקוי ריפודים לרכב באשקלון יאריכו את חיי הריפודים ויאפשרו לכם לשבת בכיף ולהנות מתחושת ניקיון וללא ריחות רעים בחלל הרכב שלכם.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

מה השירות שלנו כולל?

אז מה אנחנו עושים כשאנחנו ניגשים לנקות את ריפודי הרכב שלכם?

  • אבחון ובדיקה יסודית סוגי הכתמים השונים ואת סוגי הריפודים כולל כסאות תינוק, בוסטרים וסלקלים.
  • שאיבה יסודית של לכלוך, פירורים, אבק, חתיכות בוץ שהתייבשו והתפוררו על הריפוד או על השטיחים, גזרי נייר ויצירות שונות שהילדים הכינו בגן או בבית ספר.
  • התאמת חומרי הניקוי לסוגי הכתמים ולסוג הריפוד כדי לא לגרום נזק או פגיעה בצבע הריפוד.
  • הזרקת חומר ניקוי לתוך ריפודי הרכב.
  • כ-20 דקות המתנה לפירוק הכתמים ולאחר מכן שאיבת חומר הניקוי החוצה יחד עם הכתמים.
  • חיטוי הריפודים ממזהמים, קרדיות אבק הבית וחיידקים

עבור אילו רכבים השירות שלנו מיועד?

השירות שלנו עבור ניקוי ריפודים לרכב באשקלון מיועד עבור:

  • חידוש ריפודי הרכב.
  • רכבים לפני מכירה או לאחר קניה.
  • ניקיון לפני פסח.
  • רכבים שריפודי הרכב דביקים או שעולה מהם ריחות רעים.
  • רכבים שמשמשים נהגים למשך רוב שעות כך שהרכב הוא למעשה המשרד שלהם ולכן הם רוצים חוויה נעימה ונקיה בחלל הרכב במהלך הנסיעה והשהות ברכב.
השאירו פרטים לניקוי ריפודים לרכב באשקלון

למה מג'יק קלין?

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה שאינם גורמים נזק או פגיעה בצבע הריפודים, ומכשירי הניקוי והשאיבה שלנו בטיחותיים, עומדים בתקנים הגבוהים ביותר ואינם גורמים לקרעים או לשחיקה בבד הריפוד. אנחנו נותנים אחריות מלאה על העבודה שלנו הכוללת הדגמה ללא עלות על אזור נסתר בריפודי הרכב, מחירים אטרקטיביים, מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ריפודים לרכב, שירות ברמה הגבוהה ביותר וללא פשרות לשביעות רצון הלקוח, פריסה ארצית רחבה וזמינות מיידית מהיום למחר. השאירו פנייה באתר או התקשרו אלינו – המקצוענים של מג'יק קלין.

ניקוי ריפודים לרכב באשקלון
צרו קשר לניקוי ריפודים לרכב באשקלון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button