לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות עור הפוך

אנחנו הישראלים אוהבים להיכנס הביתה אחרי יום עבודה מעייף ולהתיישב בסלון על הספה במיוחד כשהיא חדשה ונעימה. ספות חדשות שמשדרגות את מראה הסלון מייצרות חוויית אירוח חיובית וגורמת לנו לבלות יותר עם הילדים בזמן איכות משפחתי. הסלון הוא חדר המשפחה המרכזי של הבית ולכן עיקר הפעילות בבית מתרחשת בסלון. כאשר לילדים ולנו אין חוויה חיובית בסלון בני הבית עוברים לחדרים ואז גם זמן האיכות המשפחה מצטמצם.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כדי לשמור על האסתטיקה בסלון ולהאריך את חיי ספות אנחנו צריכים לתחזק את הספות, לשמור על הניקיון שלהן ופעם בחצי שנה-שנה להזמין חברה מקצועית לניקוי ספות.
כאשר אנחנו מזמינים חברה לניקוי ספות, אנחנו לא רק צריכים לוודא שהיא מקצועית ומנוסה אלא שהיא יודעת לנקות את סוג הספות שיש לנו כיוון שיש מגוון של סוגי ספות. בדיקה זו חשובה כיוון שתהליך הניקוי של ספות מבד הוא שונה מתהליך ניקוי של ספות מעור הפוך, בגלל שמדובר בחומרי ניקוי שונים ובטכניקות ניקוי שונות כדי לשמור על שלמות הספות והצבע המקורי שלהן.

ממה ספות עור הפוך מתלכלכות?

ספות העשויות מעור הפוך מורכבות מסיבי עור וסיבי בד סינטטי. סיבי עור נשמרים לאורך זמן רב יותר, אבל הם יותר יקרים מבד ומחומרים סינטטיים. בגלל סיבי הבד, ספות עור הפוך מתלכלכות ומוכתמות מכתמים שומניים, הפרשות גוף, שתיה קלה וחמה, אבק, לכלוך, פירורי חטיפים ופיצוחים.

כתמים ולכלוכים כאלה קורים במהלך אירוח של אירועים מיוחדים, ימי הולדת לילדים, חגים שמארחים חברים או בני משפחה, או במהלך מפגש עם חברים בסלון.

חשוב לדעת שאבק וחול מלכלכים את הספות בכל פעם שהחלון או הדלת למרפסת פתוחה ונכנס אבק ופיח שנגרם מזיהום אוויר וממלאים את הספות בשכבת לכלוך ואבק.
מחפשים פתרון קל שלא מצריך מאמץ? מג'יק קלין מספקת שירות בתחום ניקוי ספות עור הפוך, בלי לבצע ניקיון בעצמנו אבל עם רוגע ובידיעה שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר.

עור הפוך, זמש

האם ניתן לנקות ספות מעור הפוך בעצמנו?

ניקוי ספות עור הפוך בהחלט יכול להתבצע בשיטת עשה זאת בעצמך. יש הרבה פעולות שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לנקות את הספות. מומלץ לשאוב את הספות פעם בשבוע כדי למנוע מאבק ופירורי אוכל לחדור לעומק הספק וליצור כר נוח להתפתחות של עובש וקרדיות אבק הבית. יש לשאוב את האבק באופן יסודי ובמיוחד בשולי הספות ובין התפרים.

כתמים ניתן לנקות באמצעות חומר ניקוי ייעודי המשמש במיוחד לניקוי ספות עור הפוך. יש לרסס כמות של חומר ולהמתין כמה דקות כפי שכתוב בהוראות השימוש ולאחר מכן לנקות בעדינות את הכתמים עם מברשת סיבים. לאחר ההברשה יש לנגב ולייבש את הספה היטב במטלית יבשה ונקייה ולוודא שהספה יבשה עד מספר שעות לאחר הניקוי. אם חלקים ממנה עדיין לחים או רטובים יש לנגב ולייבש היטב אזורים אלה.

השאירו פרטים לניקוי ספות עור הפוך

מראה חדש של הסלון עם מג'יק קלין

אז אם אין לכם סבלנות לנקות בעצמכם או שניקיתם בעצמכם אבל עדיין מופיעים על הספה כתמים עקשניים, אנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה מקצועית לניקוי ספות עור הפוך. חברה מקצועית שמעסיקה עובדי ניקיון מנוסים ומשתמשת בחומרי ניקוי איכותיים, מכירה את סוגי הספות וסוגי הכתמים תדע להתמודד מול כל אתגר ולחדש את הסלון שלכם במקום שתצטרכו לקנות ספות חדשות.

ניקוי ספות עור הפוך | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות עור הפוך
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button