לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות דמוי עור

בכל בית בישראל חדר הסלון הוא החדר המרכזי שבו מתקיימת עיקר הפעילות והשגרה היומיומית. כשאנחנו נכנסים הביתה הדבר הראשון שאנחנו רואים הוא הסלון והרהיט הכי בולט והכי משפיע על הסלון הוא הספה. בבתים בהם מתקיימת פעילות יומיומית על הספות עם ילדים קטנים או חיות מחמד, מהר מאוד הספות יתלכלכו מכתמי אוכל, שתיה, צבעים, או הפרשות גוף שונות כמו פיפי, זיעה ואפילו קיא ודם.

אחת הדרכים להתמודד עם מצב הוא שימוש בספות שאינן מבד, כך שהן סופגות פחות כתמים ויותר קל להסיר מהן כתמים. ספות עור יעילות למצבים כאלה אך מכיוון שהן יקרות, בבתים רבים קונים ספות דמוי עור שהן זולות יותר ופשוט יותר לנקות אותן מאשר ספות בד. לכן ניקוי ספות דמוי עור הוא שירות ניקוי מבוקש בישראל.

למה חשוב לנקות ספות דמוי עור?

יש שני סוגי לכלוך שחשוב לנקות כדי להאריך את חיי הספות, לשמור על חווית האירוח בסלון ולוודא שהספות נקיות מחיידקים, עובש, קרדיות ומזהמים שונים.

ספות מלוכלכות ודביקות מכתמי אוכל שומניים, מפיפי, מזיעה ומריחות לא נעימים לא עושים חשק לשבת עליהן. כאשר הספות מלוכלכות האווירה בחדר הסלון פחות נעימה ולכן זמן האיכות המשפחתי שהילדים ירצו להעביר בסלון יהיה קצר יותר. זה נכון גם כאשר נארח חברים ובני משפחה וגם חברים של הילדים שיבואו להתארח אצלנו בבית.

ספות מלוכלכות בסופו של דבר ישפיעו על כל הסלון ובסופו של תהליך אם נזניח את התחזוקה והניקוי שלהן לא תהיה לנו ברירה אלא להיפטר מהן ולהוציא הרבה כסף על ספות חדשות.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

איך מנקים ספות דמוי עור?

יש שני סוגים של ניקיון שנדרש לבצע בסלון. סוג אחד הוא ניקוי אבק, שיערות, חול, פירורי חטיפים וכו'. אותם אפשר ומומלץ לנקות בשיטת עשה זאת בעצמך באמצעות שואב אבק אחת לשבוע (או יותר, תלוי בתדירות שבה אוכלים על הספות).

את השאיבה יש לבצע באופן יסודי בכל חלקי הספות כולל הדפנות, המשענת והכריות. יש לשים דגש על שאיבת הספות באזור התפרים ושולי הספות אליהם נדחקים כל סוגי האבק והלכלוך העקשניים

באופן זה אנחנו מונעים היווצרות שכבת אבק ולכלוך שפוגעת באסתטיות ובמגע של הספות והתפתחות חיידקים על גבי שכבת הלכלוך. אנחנו ממליצים לבצע זאת באופן עצמי גם כי מדובר בפעולה פשוטה שאינה מצריכה מקצועיות או מכשירים ייחודיים אלא בסך הכל שואב אבק ומעט זמן פעם בשבוע. ניקוי באופן זה גם חוסך לכם כסף ולא מצריך תשלום עבור שירות מקצועי בתחום ניקוי ספות דמוי עור.

הסוג השני של ניקוי ספות דמוי עור שנדרש כדי לתחזק ולשמור עליהן הוא ניקוי כתמים. ניקוי ספות דמוי עור מכתמים מורכב יותר מניקוי ספות מעור או מבד בגלל שסיבי הריפוד מוחזקים ומודבקים על ידי שכבת דבק ומעליה נמצאת שכבת הצבע של הספה. במצב כזה הצבע לא מהודק היטב לריפוד ועלולה להיגרם פגיעה, שחיקה או תזוזה של שכבת הצבע.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי ספה מעור

ניקוי ספות דמוי עור על ידי חברת ניקוי מקצועית

לכן ניקוי כתמים של ספות העשויות ריפוד דמוי עור הוא מורכב ודורש ידע מקצועי וניסיון. ניקוי כתמים ללא ניסיון או באמצעות חומרי ניקוי שאינם מותאמים לריפוד דמוי עור עלול לגרום למריחת הכתם על הספה, לקילוף הצבע ולפגיעה בשכבת הדבק של הספה ולחדירת כתמים ונוזלים לעומק הספה.

לכן בניגוד לניקוי ספות עור, בד או חומרים סינטטיים אחרים לגביהם אנחנו ממליצים ומסבירים כיצד לחסוך כסף ולנקות כתמים בעצמכם, כאשר מדובר בריפוד דמוי עור אנחנו ממליצים לבצע את הניקוי על ידי חברה מקצועית כמו מג'יק קלין – ניקוי ספות. למג'י קלין מעל 15 שנות ניסיון בכל סוגי הספות והכתמים, מקצועיות ושימוש בחומרי ניקוי המותאמים במיוחד לכל סוגי הריפודים וכן לכתמים קשים במיוחד.

ניקוי ספות דמוי עור
צרו קשר לניקוי ספות דמוי עור
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button