לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות חיפה

הספות במצב רע ואתם מחפשים בדחיפות חברת ניקוי ספות בחיפה? אנחנו מציעים לכם את שירותי הניקיון שלנו בחיפה והסביבה הכוללים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות וידידותיות על ידי צוות מקצועי ומיומן בזמינות מיידית ובמחירים אטרקטיביים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

בזכות השירות של מג'יק קלין – ניקוי ספות אתם לא צריכים יותר לעבוד קשה. אתם לפני אירוח גדול ורוצים לארח בכיף בסלון? חג הפסח מתקרב ואתם לא בטוחים שתצליחו להשתלט על הכתמים? אחד הילדים פספס והותיר כתם פיפי וריח לא נעים על הספה? אתם יכולים להירגע. אנחנו מציעים לכם שירות מקצועי לניקוי ספות בחיפה, חידוש ריפודים, הסרת כתמים, חיטוי מעובש ומזהמים ונטרול ריחות רעים מהספה.

בזכות השירות של מג'יק קלין לא תצטרכו להחליף את הספה אם יש כתם שאתם לא מצליחים להוריד. אחרי טיפול מסור ומקצועי של צוות ניקוי שלנו, תקבלו סלון עם מראה חדש לחלוטין וללא כתמים מבלי שתצטרכו כמובן להחליף את הספות בסלון שלכם.

סלון עם ספות בד

למה חשוב לנקות את הספות?

הספות הן הרהיט הבולט והמשמעותי בסלון שלנו. כאשר אנחנו נכנסים הביתה או כשאנחנו מארחים חברים למפגש בסלון, אחד הדברים הבולטים שרואים כשאנחנו נכנסים הביתה אלו הספות בסלון. כאשר הספות נקיות ונעימות הן גורמות לתחושה טובה ונעימה בכל חלל הסלון.

הסלון הוא החלל המרכזי של הבית ונמצאת בו הפעילות המרכזית עם הילדים, כשהילדים מזמינים חברים הם מבלים בסלון, כשעורכים אצלנו ערב נשים, אנחנו כמובן נקפיד שהספות יהיו נקיות וגם בסוף היום אנחנו אוהבים לשבת ולהירגע על הספה בסלון עם כוס קפה ולהתעדכן על מה שעבר על בן/בת הזוג במהלך היום.

כדי שכל זה יקרה הספות צריכות להיות נקיות ושתיה תחושה ביתית ונעימה לשבת עליהן. אם הספות מלוכלכות, דביקות ומריחות ריחות לא נעימים אז הילדים לא ירצו לשבת איתנו לזמן איכות משפחתי, לא יהיה לנו נעים לארח בסלון, אנחנו נהנה מהספות זמן הרבה יותר קצר ממה שתכננו ולא תהיה לנו ברירה אלא לזרוק את הספות מחוץ לבית ולהיכנס להוצאה משמעותית ויקרה.

האם ניתן לנקות את הספות בעצמנו?

חברת מג'יק קלין בהחלט ממליצה לבצע ניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך כדי שתוכלו לשמור על הספות שלכם לאורך זמן, לא תצטרכו להיות תלויים בשירותי ניקוי חיצוניים אם במקרה זיהיתם כתם או שאתם לפני אירוח וכמובן תוכלו לחסוך לא מעט הוצאות על חברות לניקוי ספות בחיפה.

אחת הפעולות הפשוטות שכל אחד ואחת יכולים לעשות הוא לשאוב את האבק ופירורי האוכל מהספות. כיום בכל בית יש שואב אבק ובאמצעות שאיבה פעם בשבוע הספות יישארו נקיות וללא אבק ולכלוך. את הספות יש לשאוב באופן יסודי ולעבור פעמיים על הריפוד. אם יש לספות כריות נשלפות יש לשאוב אותן מכל הצדדים וגם את החלק בספות שמתחת לכריות.

אם זיהיתם כתם טרי אין סיבה לרוץ ולקרוא לחברה המתמנה בניקוי ספות בחיפה אלא בהחלט ניתן להסיר את הכתם בעצמנו. אנחנו ממליצים להסיר כתמים באמצעות חומרים טבעיים כמו חומץ במקום חומר ניקוי שקונים בסופר.

מכינים תמיסה על ידי ערבוב שתי כפות חומץ עם שתי כוסות מים. מספיגים מטלית נקיה בתמיסה ומניחים אותה על אזור הכתם בספה ומחכים כחצי שעה כדי לאפשר לתמיסה לפעול ולפרק את הכתמים.

לאחר חצי שעה יש לייבש את אזור הכתם עם מטלית נקיה ויבשה בעדינות, יש להקפיד לא למרוח את הכתם אלא לייבש ולנגב אותו. תמיסת חומץ יעילה גם לנטרול ריחות לא נעימים והיא כמובן ידידותית, בטיחותית ואינה גורמת נזק לריפוד ולצבע, בנוסף לכך שהיא זולה הרבה יותר מחומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר.

הכתם מתעקש ונשאר על הספות?

אל תדאגו! התקשרו אלינו ואנחנו נחדש לכם את הספות ונסיר את כל הכתמים – בהתחייבות!

למג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות בחיפה. צוות ניקוי של מג'יק קלין יגיע אליכם, יבצע בדיקה מקיפה של הספות וסוגי הכתמים והלכלוך שיש עליה. לאחר מכן אנחנו נבצע הדגמה ללא עלות באזור נסתר בספה ולאחר אישור של הלקוח נבצע את העבודה.

בזכות הניסיון והשירות המקצועי שלנו, אנחנו מבטיחים לכם שתקבלו חידוש מושלם של הספות שלכם ללא כתמים, עובש ולכלוך.

השאירו פרטים לניקוי ספות חיפה

אנחנו מבטיחים זמינות מיידית לכל מי שמחפשים חברה מקצועית לניקוי ספות בחיפה, מחירים אטרקטיביים ושימוש בטכנולוגיות ניקוי מתקדמות כדי שתוכלו להמשיך ליהנות מהספות שלכם.

שירותי ניקוי ריפודים נוספים בחיפה והסביבה:

ניקוי ספות בחיפה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות חיפה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button