לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות ברמת גן

תושבי רמת גן אוהבים את הבית, את הסביבה המוכרת ואת התחושה הנעימה כשאנחנו נכנסים הביתה אחרי יום עבודה מתיש. רבים מאיתנו נכנסים הביתה ורק רוצים להתיישב על הספה עם כוס קפה ולהירגע מאירועי היום. הבעיה היא שבלי שנשים לב אנחנו גורמים לאבק וללכלוך שהצטברו על הבגדים שלנו במהלך היום לנשור ולהידבק לספה.

מאותה סיבה, בכל פעם שאנחנו אוכלים, שותים ותוך כדי מסתובבים בסלון, סיכוי גבוה שהספות יידבקו ויוכתמו מפירורי חטיפים, פירורים, פיצוחים, חטיפים, ממתקים ופירות. כאשר אנחנו מנמנמים או נחים על הספה נושרים מאיתנו שערות על הספה ובנוסף הספה מוכתמת מנוזלי זיעה, קיא, דם ופיפי שלפעמים הילדים או הכלב "מפספסים" על הספה. מה עושים במצב כזה? כמובן, פונים אלינו, למג'יק קלין, חברת מקצועית לניקוי ספות ברמת גן.

ספות

ניקוי ספות ברמת גן עבור האווירה הביתית ולחוויית אירוח

הספות הן הרהיט המרכזי והבולט בסלון בכל בית. אנחנו משקיעים הרבה כסף, זמן ואנרגיה בנראות ועיצוב הסלון מאחר והוא האזור בבית שמתקיימות בו מירב הפעילויות והשגרה היומיומית. על הספות אנחנו יושבים עם הילדים ומשחקים, יושבים ומנהלים שיחות סלון או סתם ערב כיף עם חברים לצפייה במשחק כדורגל (במקום ללכת למגרש וינטר) או קובעות במשותף לצפיית בינג'.

ספות שמוכתמות בפיפי וצבעונית מכתמים של בירה, יין, פירורי פיצה או חטיפים בסופו של דבר יגרמו לנו להתרחק מהן וישפיעו לרעה על העיצוב הכולל של הסלון. זה אומר שבסופו של דבר אנחנו לא נרצה להיות על הספות כאשר הן במצב כזה וכמובן לא יהיה לנו נעים לארח חברים או בני משפחה כך.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי ספות ברמת גן עבור האסתטיקה

הספות מתלכלכות ונדבקים עליהן אבק, לכלוך, כתמים ונוזלים שעליהם מצטברים חיידקים שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות. כאשר אנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה אנחנו מלאים באבק, לכלוך, חול שנושרים על הספה כשאנחנו מתיישבים עליה.

השיער שלנו והשיער או הפרווה של חיית מחמד שאנחנו מגדלים בבית גם נושרים על הספה. בנוסף, הפרשות גוף נוספות מכתימות ונספגות בספה כמו דם, זיעה, קיא ופיפי שלפעמים הילדים "מפספסים".

כל אלו גורמים להיווצרות של קרדית אבק הבית שעלולה לגרום לתגובות אלרגיות חריפות כמו הפרעות בנשימה, עיניים צורבות, הצטננות או גירוד בגוף. לכן כדי לשמור על בריאותנו אנחנו צריכים להקפיד ולתחזק את ניקיון הספות. 

השאירו פרטים לניקוי ספות ברמת גן

ניקוי ספות ברמת גן בשיטת עשה זאת בעצמך

אז מה עושים? איך שומרים ומתחזקים את ניקיון הספות? חשוב מאוד שנדע שלפני שרצים וממהרים לקרוא לחברת ניקוי שמטפלת בניקוי ספות ברמת גן, יש פעולות שאנחנו יכולים לעשות כדי לנקות את הספות שלנו, להאריך את חייהן באופן משמעותי, להעצים את חווית האירוח שלנו בסלון ולחסוך לעצמנו כסף.

מומלץ לשאוב את הספות פעם בשבוע באופן יסודי בכל מרחב הספות, במיוחד באזור התפרים של הריפוד ובשולי הריפוד.

לאחר מכן יש להסיר את הכתמים על ידי חומר ייעודי לניקוי ספות כפי שניתן לקנות מאיתנו או מרשתות השיווק ורשתות עשה זאת בעצמך. אפשרות נוספת להסרת כתמים (ולנטרול ריחות לא נעימים) היא בזרת ניקוי הכתמים על ידי תמיסת סודה לשתיה או תמיסת חומץ.

ניקוי ספות ברמת גן על ידי חברת ניקוי מקצועית

במידה והכתמים קשים ויבשים, אתם מוזמנים ברצון רב להתקשר אלינו ואנחנו נטפל בכל הכתמים הקשים באופן מקצועי ובמחירים שפויים והוגנים. חברתנו פועלת בתחום ניקוי ספות מעל ל-15 שנות ניסיון וידע שהצטבר אצלנו וניסיון מקצועי להתאים את חומר הניקוי המתאים לסוגי הכתמים ולסוגי הספות.

אז התקשרו אלינו ואנחנו נדאג שתקבלו ספות חדשות, נעימות וריחניות כפי שקניתם אותן.

ניקוי ספות ברמת גן
צרו קשר לניקוי ספות ברמת גן
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button