לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בראש העין

הסלון הוא החדר המרכזי של הבית, המקום שבו מתקיימת עיקר הפעילות של המשפחה ביום יום וכמובן גם באירוח אירועים מיוחדים, ימי הולדת, חגים וסופי שבוע.

חברה מקצועית שמתמחה בניקוי ספות בראש העין מאפשרת לנו להאריך את חיי הספות שלנו, לחסוך כסף כך שלא נצטרך כל שנה-שנתיים לקנות ספות חדשות כולל כל ההתעסקות מסביב של נסיעה לחנויות רהיטים, בחירת צבע, עיצוב וכו' ומשפרת את חווית האירוח וזמן האיכות המשפחתי שלנו בסלון.

ניקוי כתמים ולכלוך

בכל פעם שאנחנו נכנסים הביתה ומתיישבים בסלון שאריות אוכל ולכלוך נופלים מהבגדים שלנו על הספות. גם כשהחלון פתוח נכנסים דרכו לכלוך, אבק וזיהום אוויר שנישאים בחלל הבית וחלקם יוצרים שכבת לכלוך על ריפוד הספות. 

כשאנחנו מארחים בני משפחה לארוחה או חברים למפגש בסלון עם קפה ועוגה, פיצוחים או שתיה קלה, פיצה, המבורגר, סושי או מזון מהיר אחר, סיכוי לא קטן שהספות יוכתמו מנוזלים ומזון שיותירו על הספות כתמים שומניים.

הבעיה בכתמים אלו שהם חודרים לעומק הספה, גורמים לריפוד הספה מרקם דביק ולא נעים, יוצרים עובש וקרדיות בעומק הספה וריחות לא נעימים.

אז אם אתם לפני אירוח של יום הולדת או אירוע מיוחד אחד והספה שלכם במצב שדורש ניקוי משמעותי, אתם מוזמנים לפנות למג'יק קלין, חברת ניקוי ספות מנוסה והמובילה בתחום ניקוי ספות בראש העין והסביבה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
סלון עם שטיח

חייבים חברת ניקוי?

אז לפני שרצים להזמין חברת ניקוי ספות בראש העין, חשוב לדעת שתחזוקה נכונה וניקוי הספות בעצמנו יכול להאריך את חיי הספות ולמנוע מהספות להגיע למצב שצריך ניקוי מקצועי או גרוע מכך – שאין ברירה וצריך להיפטר מהן ולקנות ספות חדשות.

אנחנו ממליצים לשאוב את הספות לפחות פעם בשבוע באמצעות שואב אבק ביתי. שאיבה פעם בשבוע תשמור על ריפוד הספות ותגן עליהן משכבת אבק ולכלוך, שחיקה בצבע הספות ופגיעה בבילוי המשפחתי בסלון.

אם אתם מזהים כתם טרי מפיפי, זיעה, יין או כתם שומני מרוטב, הטיפ של מג'יק קלין הוא גם לטפל בו במהירות (ככל שמטפלים בכתם מוקדם יותר, כך גדלים הסיכויים להסירו בקלות) ועדיף עם חומרי ניקוי טבעיים שקיימים בכל בית (וגם לרוב מגיעות לתוצאות טובות יותר מחומר ניקוי ייעודי שקונים באחת מרשתות עשה זאת בעצמך).

חומץ וסודה לשתיה הם חומרים נגישים וזמינים בכל בית, זולים מאוד, עשויים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. שימוש בתמיסת חומץ או בתמיסת סודה לשתיה בהחלט יעיל בהסרת כתמים טריים ונטרול ריחות ויכול להאריך את חיי הספות באופן משמעותי מבלי שנזדקק בכלל לשירות של חברת ניקוי ספות בראש העין.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

למה דווקא מג'יק קלין

באיזה מקרים כן צריך חברת ניקוי מקצועית אם ניתן להסיר את הכתמים בשיטת עשה זאת בעצמך? ישנם כתמים יבשים מאוד, כתמים עקשנים או כאלה שחדרו לעומק הספה.

לרוב, כתמים אלה לא ניתן להסיר בחומר ניקוי וציוד ניקוי ביתי. הוצאות כתמים מעומק הספה מצריכה ידע מקצועי, ניסיון ושימוש בחומרי ניקוי, טכנולוגיות ושימוש בשואבי אבק שמותאמים לטיפול בכתמים עקשניים שחדרו לעומק הספה.

השאירו פרטים לניקוי ספות בראש העין

מג'יק קלין מתמחה בהשמדת והסרת כל סוגי הכתמים מכל סוגי הספות על ידי התאמת שיטת הניקוי וחומר הניקוי לטיפול הרלוונטי.
בתחום ניקוי ספות בראש העין יש הרבה נותני שירות. אל תתפשרו. קחו רק את מג'יק קלין, המובילים והמקצועיים ביותר בראש בעין והסביבה.

שירותים נוספים של מג'יק קלין

ניקוי ספות בראש העין
צרו קשר לניקוי ספות בראש העין
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button