לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בקיטור

הספות בסלון הן הרהיט הכי גדול והכי דומיננטי בחלל הסלון. כאשר אנחנו או אורחים שלנו נכנסים הביתה, לרוב הדבר הכי בולט שאנחנו רואים הם הספות בסלון.

הסלון הוא המקום שבו מתקיימת רוב הפעילות בבית, זמן האיכות המשפחתי, המנוחה על הספה בסוף היום, אירוח של חברים לשיחות סלון או בני משפחה בחגים וסופי שבוע.

לכן טבעי יהיה שהספות יתלכלכו ממגוון גורמים, מלכלוך של אוכל ושתיה, אבק וחול או הפרשות גוף שונות.

ניקוי ספות בקיטור – למה זה חשוב?

חלק מהכתמים אפשר להסיר ולנקות בעצמנו על ידי תמיסה של מים וחומץ וכמובן לשאוב את האבק והלכלוך על ידי שואב אבק ביתי. אבל יש כתמים קשים ועקשנים שלא יורדים בניקוי עצמי.

כתמים ולכלוך מסוג זה נהוג לנקות באמצעות קיטור. ניקוי ספות בקיטור זו טכנולוגיה שמשתמשת בחימום שבעזרתם קל יותר לפרק כתמים קשים גם על גבי הספה והכריות וגם כתמים שנספגו וחדרו לשכבות הפנימיות בעומק הספה. 

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי ספות בקיטור להשמדת קרדיות אבק הבית וחיידקים

ניקוי ספות בקיטור יעיל מאוד גם לטיפול וחיטוי הספה נגד חיידקים, עובש וקרדית אבק הבית. אם אחד מבני הבית מתעטש הרבה, מנוזל או מצונן בתקופה שאין בה נטייה להתקרר, סיכוי גדול מאוד שהוא אלרגי לקרדית אבק הבית שנמצאת באחד הרהיטים. קרדיות אבק הבית ועובש נוטים להתפתח באזורים לחים שיש בהם לכלוך כמו אבק וחול וגם של אוכל פירורים של לחם, חטיפים ונוזלים. כלומר אם בבית שלכם לפעמים אוכלים ושותים על הספה, צריך לקחת בחשבון את האפשרות להתפתחות של קרדית אבק הבית על גבי הספה או בעומק הספה. ניקוי בקיטור משמיד חיידקים וקרדיות אבק הבית שהתפתחו בעומק הספה שלא ניתן להגיע אליהם באמצעי ניקוי ביתיים.

סלון בד נקי ומעוצב

ניקוי ספות בקיטור – איך זה עובד?

השיטה של ניקוי ספות בקיטור מתבצעת בטכנולוגית הזרקה ויניקה – הזרקה של חומר ניקוי ייעודי לכתמים ולחיטוי נגד חיידקים ועובש לעומק הספה, ולאחריה החדרת קיטור באמצעות מכונת קיטור ייעודית לניקוי ספות. בשלב זה מאפשרים לקיטור ולחומר הניקוי לעבוד ולפרק את כל הכתמים, והריחות הלא נעימים ולהשמיד את החיידקים במשך 20-30 דקות. לאחר מכן באמצעות מכשיר יניקה שואבים את מהספות את הכתמים, החיידקים וקרדיות האבק ומשאירים ספה מחודשת, נקייה מכתמים וללא ריחות לא נעימים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

יתרונות הקיטור

כיוון שמדובר במים בטמפרטורה גבוהה מאוד, יש להן יכולת לפרק את הכתמים הקשים ביותר, כולל כתמים הנגרמים מהפרשות גוף (זיעה, שתן, קיא, דם) וכתמי שומן הנגרמים מאוכל ושתיה.

לקיטור יש יכולת לחדור לעומק הספה ולהשמיד את החיידקים והקרדיות שהתפתחו שם ולא רק את אלו שהתפתחו והתרבו על גבי הספה.

יתרון נוסף לשימוש בקיטור הספה הוא היכולת לנטרל ריחות רעים כמו זיעה, יין שנשפך, קיא או פיפי שאחד הילדים או חיית המחמד שאנחנו מגדלים בבית "פספס" שנדבק ונספג בעומק הספה.

השאירו פרטים לניקוי ספות בקיטור

ניקוי ספות בקיטור – מג'יק קלין

אם הספות שלכם יחסית חדשות אבל מלאות בכתמים עקשניים רבים ובריחות לא נעימים, אל תוותרו על הספות ואל תיכנסו להוצאות מיותרות. למג'יק קלין – ניקוי ספות יש ניסיון רב בניקוי ספות בקיטור ולצוותי הניקוי שלנו יש את הידע המקצועי להתאים את חומרי הניקוי והכמות של הקיטור מול סוגי הכתמים וכמויות הכתמים (כולל הכתמים שבעומק הספה) ובלי לגרום נזק לצבע הספה, לקרעים או לשריטות. השירות שלנו פועל בפריסה ארצית רחבה. השירות שלנו כולל זמינות מיידית מהיום למחר, יחס חם והדגמה ללא עלות. התקשרו אלינו והמקצוענים של מג'יק קלין ינקו ויחדשו לכם את הספות בדיוק כפי שעשינו לאלפי הלקוחות המרוצים שלנו.

ניקוי ספות בקיטור
צרו קשר לניקוי ספות בקיטור
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button